HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) thruxton (4) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Folytatódik a keringő

2011.08.05. 13:06 fullthrottle

Sejtettük hogy így lesz (és még messze nincs vége) - újabb adalékok érkeztek a tegnapi MotoGP-t érintő átigazolási pletykákhoz. Az egyik legfőbb kérdés ugye, hogy a Honda hány gépet tud felállítani a rajtrácsra jövőre, ugyanis az már szinte biztos a gazdasági válság utóhatásaként, hogy nem annyit mint idén. Az olasz Racing Tribune tudni véli, hogy a hetes szám (ha jóindulatúan Bostrom beugrását is beleszámoljuk, bár ő Elias tartalékmotorját kapta meg) négyre fog csökkenni. Ha kicsit számolunk, szinte biztos, hogy a két Repsol foglalása egyértelmű - marad kettő, amit talán Simoncelli (ha marad) és Dovizioso kaphatnak majd meg? A Gresini csak egy motorral megy majd? Csupa érdekes kérdés, de persze várjuk meg a hivatalos bejelentéseket, csak ugye addig is gondolkodik az ember.

Az olasz lap más istállókat is nagyító alá vett, bár igazán új információk innen nem derültek ki. A Yamaha-nál a jelek szerint nem lesz változás, továbbra is a gyári csapat (akiknek a legfőbb gondjuk még mindig a szponzor nélküliség) és a Tech 3 kap majd motorokat (utóbbinál Edwards szerződése lejár, és majdnem biztos, hogy nem újítják meg). A Suzuki-ról is van a cikkben egy rövid említés - jövőre ugyan jönnek az ezres motorok a nagy géposztályban, a japán alakulat könnyen lehet, hogy csak úgy tudja túlélni a financiális problémáit, ha továbbra is 800-asokkal áll rajthoz (ami gyakorlatilag majdnem biztos, hogy visszasorolja majd őket a mezőny végére).

3 komment

Címkék: yamaha honda suzuki motogp edwards

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr653127891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2011.08.05. 13:35:29

4 Honda + 4 Yamaha + hány duksi? A két gyári + még mennyi? Szvsz max 6. 2 gyári, 1 v 2 aspar, 2 v 1 Pramac és esetleg 1 Abrahamnak. akkor ez így 15 az egy szem Suzukival együtt, akiknek az indulása körül azért vannak kérdőjelek. Ráadásul azt is olvastam, hogy a remélt új belépőkből jövőre talán egy sem lesz. Eddig csak a Suter jutott el működő gépezetig, de az igen lassú, ráadásul ugye a teljes projektet szponzoroknak kéne állnia. A többi motorépítő még ennyire sem jár elől.

Én amúgy korábban azt hallottam, hogy lesz két gyári gép a Repsolosoknak - és csak nekik - , a többinek meg talán 4 privát. Gondolom Sic ezért is érdeklődhet a Duksi ajánlata iránt.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2011.08.05. 14:45:42

Igen, a CRT csapatokról lehetett olvasni több helyen is, hogy talán egy sem indul el, de a Suter áll valahogy közülük, de ők sem valami jól.

A Honda kérdést meglátjuk, nincs ez még teljesen lefutva érzésem szerint - sok mindentől függhet még.

==T== 2011.08.05. 18:57:12

@fullthrottle: esetleg lesz, aki idei 800-ast kap majd, vagy valami összvért. Végülis a Suzukinak is az lesz, ha egyáltalán lesz.