HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) thruxton (4) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Végül megint Laverty

2011.11.30. 20:09 fullthrottle

 

Két napos Haslam uralom után megtört a jég és Eugene Laverty zárt az élen Portimaoban az év utolsó tesztnapján. Ideje olyannyira nem gyenge, hogy a pálya új, nem hivatalos körrekordját tisztelhetjük benne. Általánosságban elmondható, hogy az Aprilia szépen zárt, de a BMW-nél sincs ok a panaszra, különösen a fiók csapat szerepelt ma jól.

WSBK teszt, Poritmao, 3. nap
(zárójelben a spéci időmérő gumikkal futott körök)

1. Laverty (Aprilia) 1'42.7
2. Biaggi (Aprilia) 1'42.8
3. Badovini (BMW) 1'43.1 (1'42.5)
4. Haslam (BMW) 1'43.1 (1'42.2)
5. Melandri (BMW) 1'43.1 (1'42.4)
6. Davies (Aprilia) 1'43.2
7. Camier (Suzuki) 1'43.8
8. Fabrizio (BMW) 1'43.9 (1'43.3)
9. Seeley (Suzuki) 1'44.1 (1'43.5)

A végére egy kis hangulatfestő "zaj" a helyszínről.

3 komment

Címkék: teszt wsbk portimao laverty

Napi rejtvény

2011.11.30. 18:43 fullthrottle

Igazán ritka felvétel került elő az internet bugyraiból, úgyhogy itt az idő egy kis játékhoz. Aki leghamarabb megírja, hogy kik láthatóak a képen, az a virtuális dicsőség mellett egy egész éves előfizetést is nyerhet. :)

(a "nagy" még csakcsak menni fog, na de a "kicsi" is?)

6 komment

Nap képe: Fukui San megmutatja

2011.11.30. 13:43 fullthrottle

 

Példát statuál Takeo Fukui, a Honda elnöke, amikor egy 2011-es MotoGP masina nyergébe pattan egy laza kis körre. Véleménye szerint motorozni sokkal vidámabb dolog, mint céget vezetni. Ha Ő mondja....

1 komment

Címkék: honda motogp nap kepe

Asparék Moto3-as csapata is összeállt

2011.11.30. 13:35 fullthrottle

 

A Moto2 és a MotoGP (pontosabban CRT) csapatok kialakulása után a Moto3-as gárda is összeállt végre Asparéknál. A Kalex vázzal és KTM blokkal szerelt gépeket Hector Faubel és Alberto Moncayo fogják megülni a jövő évi versenyeken.

Ugyan Faubel már egy kicsit korosnak számít a legkisebb kategóriában, ám ennek ellenére igen motivált. Tavaly nagy ígéretekkel bombázta a közvéleményt, miszerint ő akar az utolsó 125-ös világbajnok lenni. Most egy kicsit szerényebbre vette a figurát, habár bizonyára nem lenne ellenére, ha az első Moto3-as bajnoki címet a nevéhez kötnék. Egyelőre azonban csak annyit nyilatkozott, hogy szeretne sikereket elérni az új kategóriában, és hogy remélni tudja majd kamatoztatni korábbi, négyütemű versenymotorokkal szerzett tapasztalatait.

6 komment

Címkék: aspar faubel moncayo moto3

Boldogat Bradley!

2011.11.30. 13:21 fullthrottle

 

Bradley Smith tegnap lett 21 éves, s szponzora, a Monster Energy a lenti kis klippel köszöntötte, melyben Tiny Lister színész / pankrátor kissé sajátos stílusban intézi a köszöntést. Ezek után nehéz eldönteni, hogy most tulajdonképp kedvelik-e a srácot, avagy sem. :)

Szólj hozzá!

Címkék: video bulvár smith moto2

Első látásra

2011.11.30. 13:15 fullthrottle

 

Még javában zajlik a WSBK teszt Portimaoban, a harmadik nap eredményei este érkeznek majd. Pár alakulat és versenyzői számára viszont ez az első alkalom, hogy pályára gurultak ebben a felállásban, így érdemes meglesni hogy is festenek. Felül Chaz Davies látható a ParkinGO Aprilián, lent pedig Leon Camier gyürkőzik neki egy körnek a Crescent Suzuki nyergében.

3 komment

Címkék: teszt suzuki aprilia davies wsbk portimao camier

Még mindig Haslam

2011.11.29. 19:35 fullthrottle

Folytatódott a Superbike teszt Portimaoban és a  tegnapi nap után ismét Leon Haslam volt a leggyorsabb. A második helyre most viszont Laverty zárkózott fel, Melandri eredménye ezúttal jócskán elmaradt. Camier a Suzukin már közelebb lopakodott az élmezőnyhöz, de javítani még mindig van mit. A munka holnap még folytatódik a tesztelés harmadik, egyben záró napjával.

WSBK teszt, Poritmao, 2. nap

1. Haslam (BMW) 1'43"2
2. Laverty (Aprilia) 1'43"3
3. Badovini (BMW) 1'43"4
4. Biaggi (Aprilia) 1'43"6
5. Davies (Aprilia) 1'44"2
6. Melandri (BMW) 1'44"3
7. Camier (Suzuki) 1'44"7
8. Fabrizio (BMW) 1'44"9
9. Seeley (Suzuki) 1'46"1

 

Szólj hozzá!

Címkék: teszt wsbk portimao haslam

Biagginak fájdalmas a szakítás

2011.11.29. 17:40 fullthrottle

 

Az Aprilia gyári WSBK alakulata érzékeny veszteségeket könyvelhet el az idei esztendő befejeztével, két kiváló szakemberük is elhagyta őket. Francesco Guidotti a Pramac Racing csapatvezetői posztjáért szerződött át a MotoGP-be, míg a legendás Aprilia főszerelő, Giovanni Sandi az Ioda Racing CRT projektjében fog segédkezni.

Max Biaggit különösen az utóbbi viseli meg jobban, elmondása szerint kicsit csalódott Sandiban, méghozzá emberi oldalról. A pletykák szerint a mester a saját fiának, a 22 éves Fredericonak szeretett volna kijárni egy RSV4 ülést, az után, hogy az olasz Superbike bajnokságban idén második helyen zárt. Max szerint eme viselkedés túlmutat a profizmuson és inkább a saját érzéseit tolta előtérbe az öregúr.

Pótlásként Enrico Folegnani érkezik majd a csapathoz, akivel Biaggi már dolgozott együtt 1992-es, debütáló évében a 250-es kategóriában.

1 komment

Címkék: aprilia wsbk biaggi

Hová tűnt Rolfo?

2011.11.29. 17:35 fullthrottle

 

Pár embernek talán feltűnt, hogy a mai, Pedercini csapattal foglalkozó cikkben, hogy Roberto Rolfo neve fel sem merült a jövő évi felállást illetően. Ennek oka rendkívül egyszerű: az olasz versenyző a Moto2-be szerződött a Technomag-CIP csapathoz, Kenan Sofuoglu helyére.

Rolfo ez évben ment át a WSBK-ba a Pedercinihez, és kiemelkedő eredményeket nem tudott elérni, de a gyengécske technikával volt pár szép (pontszerző) eredménye. Ez azonban aligha elégíti ki a 250-es mezőnyben még élmenők közt számon tartott versenyzőt, így most visszatér korábbi sikereinek színhelyére. Csapattársa a svájci Dominique Aegerter lesz.

4 komment

Címkék: moto2 rolfo

A Suzuki a CRT miatt búcsúzott?

2011.11.29. 16:59 fullthrottle

 

Már eddig is sok találgatás és értetlenkedés övezte, hogy a Suzuki miért is vonult vissza a MotoGP-ből. A legfrissebb információk szerint azonban a döntés igen egyszerű: a japánok egész egyszerűen nem látták biztosítottnak, hogy a frissen kifejlesztett ezres blokkjuk sokáig használatban lesz.

Az elképzelések szerint ugyanis a CRT-ké a jövő, így könnyen lehet, hogy az újonnan előállított technika csak 2012-ben szerepelt volna. Ilyen áldozatot pedig nem szerettek volna hozni a Suzukinál, így inkább kivárják a dolgok rendeződését, vélhetően 2014-re bőven letisztul a bajnokság sorsa, és körvonalazódik az irány, ami felé érdemes elvinni a fejlesztéseket.

Időközben Valentino Rossi is elmondta a magáét a témában, ám meglepő módon ő nem kezdte ekézni az új kategóriát, mint mások. Elmondása szerint logikus lépés a mezőny ritkulása után, hogy olcsóbban előállítható motorok felé próbálnak terelni a szervezők. Ha nincs más mód, személy szerint neki nincs ez ellen kifogása, csak hát senkit nem villanyoz fel azért az ötlet.

Szólj hozzá!

Címkék: suzuki motogp rossi crt