HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Checa világbajnoki formában

2012.04.01. 13:14 fullthrottle

Hiába mutatott kiemelkedő formát Tom Sykes az egész hétvégén (a reggeli warm-up-on is ő volt a leggyorsabb), nagyjából féltávig bírta tartani a Carlos Checa képében érkező nyomást Imolában, a Superbike világbajnokság első futamában. A Kawasaki feltámadása azonban jelzésértékű: idén komolyan számolni kell majd a zöldekkel.

A rajttól még Sykes jött el a legjobban, de kétségtelenül Biaggi indult el a legeredményesebben - a második sor elejéről a harmadik pozícióba tolta fel magát.

Az első körök helyezkedései némi káoszt hoztak: először Camier bukott, kivezetve a sóderbe Giulianót (aki azért vissza tudott jönni), aztán pedig Haslam is Guintoli viaskodása bosszulta meg magát. A második körben a nagy csatározásban mindketten levágtak egy sikánt, ám a visszaérkezés csak a britnek sikerült, a francia elesett. A nagy sebességgel érkező mezőnyből Davies volt az, aki nem tudta elkerülni az aszfalton elterülő motort, mindketten kiestek a versenyből.

Melandri is hibázott, ő a célegyenes előtti sikánt nem tudta bevenni, és kénytelen volt a boxutcába hajtani, ami igencsak tetemes hátrányba taszította.

A futam javában az volt a kérdés, hogy meddig bírja Sykes tartani Checát - ők ketten elszakadtak a mezőnytől. Az előzés a futam derekán esett meg, ezután  a spanyol olyan tempót diktált, amit a kawasakis már nem bírt követni, így egy kissé leszakadt.

Biaggi magányos futamot futott egészen az utolsó körökig, amikor megkapta a sérülése ellenére remek formában lévő Haslemet, aki le is hajrázta 2010 világbajnokát.

Laverty a futam elején mutatott bizonytalansága ellenére a végén ötödiknek jött be, Melandri pedig komoly felzárkózást bemutatva a hibája után végül a hatodik helyen zárt.

Zanetti nyolcadik helye biztató, valószínűleg "doppingolta" a hazai pálya. Jonathan Rea viszont gyenge a kilencediken, nem itt szoktuk látni a hondást. A verseny első felében az élmezőnyben láthattuk, aztán visszaesett a tempója és számos pozíciót veszített.

A sérülésből visszatérő Hopkins alighanem csalódott a tizenharmadik hellyel, de legalább végigment és pontokat gyűjtött. Ugyanez viszont nem mondható el Aoyamáról, aki messze a vert mezőnyben végzett, egyedül Salom Pedercini Kawasakija futott be mögötte, már többszörös körhátrányban.

Imola - SUPERBIKE - Race 1

1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 38'06.264
2. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 38'09.470
3. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 38'11.857
4. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'12.783
5. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'30.926
6. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 38'33.525
7. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 38'33.648
8. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 38'34.563
9. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 38'40.331
10. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 38'41.988
11. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 38'43.002
12. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 38'43.521
13. John Hopkins (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 38'56.682
14. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 38'59.887
15. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 39'00.206
16. Brett McCormick (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 39'00.403
17. Mark Aitchison (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 39'04.208
18. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 39'12.497
19. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 38'08.075
RT. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 14'55.953
RT. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 15'15.537
RT. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 1'51.678
RT. Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 1'53.395
RT. Leon Camier (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 
RT. Lorenzo Alfonsi (Team Pro Ride Real Game Honda) Honda CBR1000RR 

7 komment

Címkék: video verseny checa wsbk imola

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr624353767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2012.04.01. 15:06:14

Vagy inkább a Duksi...

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.01. 15:28:10

@==T==: Látom még mindig nehezen emészted meg, hogy Checa világbajnok lett. :) A második legjobb Ducatit a nyolcadik helyen látom, szóval nem az van, hogy annyival jobb a motor, mint a többieké. Vagy ha igen, akkor Biagginak sincs miről panaszkodni, dumáltunk már sokat erről, hogy őket jobban nyomják valószínűleg.

==T== 2012.04.01. 18:00:03

@fullthrottle: Zanetti újonc, és privát géppel ment.Guintoli az, aki még komoly Ducatis lehetne, ő első soros is volt, de mindkét futama elcsesződött.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.01. 18:15:43

@==T==: A Ducatinál mindenki privát géppel megy. :)

Ki tehet arról, hogy Guintoli mindkét versenye elcsesződött? Netán Guintoli? Igen. Sajnos csak örök ígéret marad. Amúgy sem lett volna dobogón. Lesz egy pár jó versenye az idén, de a VB-be nem fog komolyan beleszólni.

Lám mégiscsak fontos a versenyző is, nem csodamotor a Ducati, hogy bárki ráül és nyer. Ergo Checa érdemei jogosak?

ANONYMOUS 2012.04.01. 19:39:14

Azt tudjuk már rég, hogy ha nem Biaggi gyözedelmeskedik akkor mindig a gép miatt nyert csak aki éppnyert:-)
Hát hopper gyenge, Rea(vagy a gép) szintén, Aoyama(vagy a gép vay mindkettő) nagyon gyenge.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.01. 19:51:52

@ANONYMOUS: Hopper megítélésével még várjunk egy kicsit. A második futamból azért állt ki, mert nem bírta a keze. British Eurón nyilatkozott is, és le volt törve, mint a bili füle. Yoshimurától is új motort kapnak, mert a mostani állítólag erőtlen.

Reánál szerintem nem feltétlenül a motor a gond, bár az sem feltétlenül a legjobb. Elsőben egyértelműen elgumizták magukat, futam után be is ismerték, hogy nagy hülyeség volt. Másodikban meg nem is ment rosszul, annak ellenére, hogy kétszer is kiment a pályáról.

Aoyama produkciójára viszont nincs mentség. Az se, hogy újonc. :(

ANONYMOUS 2012.04.02. 19:18:15

Én itt a második futam elött történtekről(nyilatkozatok ismerete nélkül) szóltam, a másodikat ekkor még nem láttam:-)
süti beállítások módosítása