HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) thruxton (4) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Vitatható manőverrel tért vissza Marquez

2012.04.08. 20:45 fullthrottle

Erősen vitatható manőver döntött a Moto2-esek első futamán Katarban. Marc Marquez az utolsó kör első kanyarjában előzte meg Lüthit, ám nem sok helyet hagyott a svájcinak, aki így nem tudott befordulni és több helyet visszaesett. Pedig az év elején még azt nyilatkozta az ifjú spanyol, hogy nagy türelemmel készül a szezonra és lépésről-lépésre szeretne fejlődni a tavalyi nagy balesete után. Alighanem elkapta a verseny heve.

A startnál még ki tudta használni a pole-t Lüthi és vezette a mezőnyt. A második kör kezdetén azonban hibázott az első fordulóban, így elveszítette az éllovas státuszt. Tulajdonképp a pálya eme pontja döntötte el az egész versenyt, ugyanis a hosszú célegyenes utáni kanyart mindenki legalább egyszer elvétette a húszkörös száguldás során.

Mindenki, azaz Lüthin kívül Espargaro, Iannone, Corsi és Marquez is. A svájci azonban pontosan ennek is köszönhette (no meg igen gyors köreinek), hogy a futam utolsó negyedére ismét az élre tudott ugrani a hetedik helyről, ahová a rontása után visszaesett. Időközben ugyanis mindenki járt az első helyen, bár kétségtelen, hogy Marquez és Iannone vitték leginkább a prímet az élcsoportban, de szépen motorozott a két kalexes, Espargaro és Rabat is.

Az utolsó körre már csak az volt a kérdés, hogy mikor előzi meg Marquez Lüthit, ugyanis ebben a sorrendben telt el a hajrá egésze, de az nagyon is látszott, hogy a spanyol versenyző gyorsabb. Szándékosan nem akart előzni, mindent egy lapra feltéve a végső fordulót várta.

Hogy a kör elején mi történt, az már fentebb kiderült, viszont Marquez valakivel nem számolt, és ez Iannone volt. Az olasz ugyanis az utolsó kör derekán megelőzte a spanyolt, aki láthatóan kissé ki is zökkent a ritmusból. Az utolsó fordulóra azonban összeszedte magát, és a célegyenesbe érve tulajdonképp egy rögtönzött gyorsulási verseny döntötte el az első helyet, amit a kisebb súly és talán erőteljesebb gép révén Marquez húzhatott be.

A dobogó alsó fokát végül Espargaro nyerte meg, csapattársa Rabat lett a negyedik, a balszerencsés Lüthinek pedig az ötödik hellyel kellett beérnie. Scott Redding a futam végére ért fel a hatodik helyre, Di Meglio pedig hetedik pozíciója után alighanem végleg szeretné elfeledni az eddigi Moto2-es megpróbáltatásait.

Elias egy bravúros start után (hét helyet javítva a tizedikként fordult az első kanyarba) visszaesett és végül ugyan pontszerző helyen, de az éltől jócskán lemaradva a 13. helyen futott be, a 125-ből érkező Zarco nyomában. A francia tavalyi nagy vetélytársa, a másik Aspar motorral egyelőre nem találja a helyét: Terol csak a 23. lett.

1 elias egész jól

3 komment

Címkék: verseny katar marquez moto2

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr34371999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANONYMOUS 2012.04.09. 19:26:31

"tulajdonképp egy rögtönzött gyorsulási verseny döntötte el az első helyet, amit a kisebb súly és talán erőteljesebb gép révén Marquez húzhatott be."

Arra nem is gondoltál, hogy esetleg jobban jött ki az utolsó kanyarból és azért nyota le?:-)
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nem ment jobban a spanyol gépe.

A verseny viszont jó volt.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.09. 20:03:12

@ANONYMOUS: Írtam azt is, hogy látszott, mennyire gyors Marquez. De ugyanakkor kétségtelenül benne vannak ezek a technikai dolgok is. De tudjuk hogy nem ügyetlen a gyerek. :)

ANONYMOUS 2012.04.09. 20:53:19

@fullthrottle:
Pontosan.
Bár igazán a nagyok közt fog kiderülni mit is tud.