HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Yamaha után a vízözön

2011.08.04. 17:22 fullthrottle

Nem nyugszik a Superbike világa (sem) a hétfői Yamaha-s bejelentés után. Ugyan már az pár nappal ezelőtti hírben is említettük, hogy a csapat megmentője egy olyan privát alakulat lehet, aki továbbviszi a gárdát, immár nem gyári csapatként, de gyári támogatással, s hogy erre igen jó esélye van a jelenleg Supersport-ban ténykedő ParkinGO (BE1) csapatnak, most újabb adalék érkezett a történethez. A gárda irányítójaként (és a Triumph project egyik fő alakjaként) ismert Giuliano Rovelli kijelentette, hogy kész a feladatra, és szívesen megismételné azokat a a sikereket egy szinttel feljebb, amiket a Supersport-ban sikerült elérniük. Az egyetlen megoldandó tényező a megfelelő financiális támogatás megszerzése, ami mindehhez szükséges, az viszont a malmukra hajthatja a vizet, hogy jövőre már csak egy motort állíthatnak össze a csapatok versenyzőnként, ezáltal csökkentve a költségeket. Az olasz menedzser mindenesetre leszögezte, hogy a jövőt mindenképp Chaz Davies-szel képzelné el, aki jelenleg magabiztosan vezeti a Supesport tabelláját (s akinek neve korábbról a MotoGP világából, ott is főleg a 125-ös illetve 250-es kategóriákból csenghet ismerősen), de második opcióként természetesen Marco Melandri is erősen megfontolandó kategória.

Ha pedig már az olasznál tartunk, foglalkozzunk kicsit az őt körülevő pletykákkal is. A hírek szerint a csapattal kapcsolatos bejelentés után megnőtt az érdeklődés iránta (korábban eltökélt szándéka volt, hogy a Yamaha-val marad). Erősen megkörnyékezte ugyanis a Castrol Honda - ahol ebben vetélytársa (vagy jövőre csapattársa? ki tudja) Toni Elias lehet, akit épp az előző, MotoGP-s átigazolós hírben említettünk - de a BMW, az Aprilia és a Suzuki számára sem közömbös. Ha pedig már japán alakulat szóba került, a forrásul szolgáló cikkben azt is tudni vélik, hogy az Team Alstare Suzuki névváltáson esik át jövőre, és nem egyedüliként használja majd immár az erőforrásokat, hanem érkezik állandóra a Silverstone-ban csak vadkártyásként beugró Samsung Crescent Racing, Jon Kirkham-mel és John Hopkins-szal a fedélzeten. Ez érdekes fejlemény lenne annak fényében, hogy Francis Batta (Alstare főnök) pár napja már a visszavonuláson elmélkedett, hogy ha nem sikerül megegyezni a japánokkal.

5 komment

Címkék: yamaha pletyka honda suzuki elias melandri davies wsbk

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr83125931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2011.08.04. 21:58:02

Hali!

Eddig jó a blog.

Ma olvastam - pletyka - hogy Davide Giugliano lehet Carlos csapattársa jövőre.

További pletykák a közelmúltból:

Byrne & de Puniet - WSB Kawa

A PBM Hondára válthat, amennyiben nem ők maradnak a Kawa első számú alakulata. Ebben az esetben HRC támogatást is kaphatnának, és talán Rea lenne az egyik versenyzőjük, bár azt nem olvastam, hogy melyik.

Badovini lehet az elsőszámú BMW-s, és Capirex is mehetne a bajorokhoz (gondolom Badovini helyére).

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2011.08.04. 22:29:10

Köszönöm!

Hát biztos nagyon sok lesz a kavar, megint olyan évváltás lesz, ami nagyon sok átigazolást hoz majd. S akkor még az is kérdés (és sok mindent eldönt) hogy az "öregek" és sérültek visszavonulnak-e. Corser szinte biztos. Checa, Biaggi - ki tudja?
Sérült kategóriában meg rájuk gondolok: Vermeulen, Rea, Xaus.
MGP-ben meg jönne a sok fiatal, de nincs annyi hely. Sokaknak el kell majd hagyni a szériát, és egy részük biztos SBK-ba megy majd.

==T== 2011.08.04. 22:40:34

Corser tutira visszavonul?

Vermuellennek szvsz annyi. Kár, mert nagyon jó versenyzőnek gondoltam, de pl. Neukirchnert is a sérülése előtt. Nem tudom miért nem kap Chris egy 2-3 hónapos pihenőt, hogy hátha azalatt rendbe jön.

Xaust mégegy Duksin tudnám elképzelni, a V2 feküdt neki. Reával talán nem lesz gond.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2011.08.04. 22:47:21

@==T==: Nem tudni, de Corser nagyon benne van már a korban és sérült is. Mostanában az eredmények sem jönnek, Szóval....

Nem tudom, Vermuellennek talán már pár hónap sem segítene. Szerintem is jó versenyző.... volt. Sajnos sokszor sérült és ez betett.

Xaus-nak talán még van egy lövése, kérdés marad-e hely neki ebben a nagy kavalkádban.

Rea-nak még mindenképp kéne, hogy esélye legyen. Kicsit sokáig gyógyulgat most mondjuk. Az zavar, hogy a Ten Kate tárgyal Melandri-val meg Elias-szal is, ahelyett, hogy Rea-t megtartanák egyik helyre. Vagy lehet MGP-be menne ő is? Meglátjuk....

kutya_zzr · http://www.hegylakok.hu 2011.08.05. 13:08:31

Kíváncsi leszek, hogy mit szeretne erősíteni a Yamaha - az egyébként sikeres - WSBK projekt helyett.
Nem lepődnék meg, ha teljes GP uralomra törne, Moto2-Moto3 erősítéssel, ahogy a télen már nyilatkozták is, h komolyan veszik a legkisebb kategóriát '12-től.
süti beállítások módosítása