Sejtettük hogy így lesz (és még messze nincs vége) - újabb adalékok érkeztek a tegnapi MotoGP-t érintő átigazolási pletykákhoz. Az egyik legfőbb kérdés ugye, hogy a Honda hány gépet tud felállítani a rajtrácsra jövőre, ugyanis az már szinte biztos a gazdasági válság utóhatásaként, hogy nem annyit mint idén. Az olasz Racing Tribune tudni véli, hogy a hetes szám (ha jóindulatúan Bostrom beugrását is beleszámoljuk, bár ő Elias tartalékmotorját kapta meg) négyre fog csökkenni. Ha kicsit számolunk, szinte biztos, hogy a két Repsol foglalása egyértelmű - marad kettő, amit talán Simoncelli (ha marad) és Dovizioso kaphatnak majd meg? A Gresini csak egy motorral megy majd? Csupa érdekes kérdés, de persze várjuk meg a hivatalos bejelentéseket, csak ugye addig is gondolkodik az ember.
Az olasz lap más istállókat is nagyító alá vett, bár igazán új információk innen nem derültek ki. A Yamaha-nál a jelek szerint nem lesz változás, továbbra is a gyári csapat (akiknek a legfőbb gondjuk még mindig a szponzor nélküliség) és a Tech 3 kap majd motorokat (utóbbinál Edwards szerződése lejár, és majdnem biztos, hogy nem újítják meg). A Suzuki-ról is van a cikkben egy rövid említés - jövőre ugyan jönnek az ezres motorok a nagy géposztályban, a japán alakulat könnyen lehet, hogy csak úgy tudja túlélni a financiális problémáit, ha továbbra is 800-asokkal áll rajthoz (ami gyakorlatilag majdnem biztos, hogy visszasorolja majd őket a mezőny végére).
Utolsó kommentek