HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Stoner már megint morog

2012.02.06. 18:23 fullthrottle

Casey Stoner nyerte az idei tesztek első fordulóját, a világbajnok tehát ott folytatja, ahol tavaly abbahagyta, vagyis a leggyorsabb. Az ember azt hinné, hogy ilyenkor azért egy picit hátradől a versenyző és egy kis elégedettség uralkodik el rajta.

Az ausztrál motorost azonban úgy látszik, hogy más fából faragták, ugyanis már Sepangban is a motor pattogására, az úgynevezett chatteringre panaszkodott. Most viszont megjelent egy interjú, amit maga a Repsol csapat állított össze. Ebben konkrétan rákérdeztek arra, hogy zavarta-e az a négy kiló többletsúly, amit a Dorna decemberi szabályváltoztatásai értelmében el kellett helyezniük a motoron.

Stoner nem volt rest és elmondta, hogy elég zavaró a dolog. Ők ugyanis már decemberre elkészültek az idei modell kialakításával, így az extra kilóknak helyet kellett találni, ami viszont megbontotta a motor eddigi kiegyensúlyozottságát. Ha hamarabb tudják, akkor a tervezést is ennek rendelik alá, indokolta csalódottságát.

Egy olasz lappal folytatott beszélgetésében azonban már sokkal kritikusabb hangot ütött meg. Nyíltan bírálta a késő érkező szabályváltoztatást, különösen annak fényében, hogy minden a költségcsökkentésről szól. Az meg már csak hab a tortán, hogy ezek után odáig merészkedett, hogy állítja: a minimum súly négy kilóval történő megemelését valakinek az érdekében hozta meg a szövetség.

Kimondani ugyan nem mondta, de nyilván mindenki sejti, hogy a Ducatira gondol. Éppen ezért megszólalt Vittoriano Guareschi is, a vörösök csapatvezetője. Az egykori versenyző elhárította azt, hogy az ő kedvükre történt volna a változtatás. Szerinte ez egyértelműen a CRT-k miatt történt így, noha azt elismerte, hogy nekik kedvező időben jött a döntés. Épp karácsonykor készültek el ugyanis a GP12 tervezésével, így mindenképp jobban jártak, mint a Honda és a Yamaha, akik már évközben elkészítették (és tesztelték) az idei gépüket.

Guareschi a pattogásra is kitért, nekik nem volt ilyen gondjuk. A tavalyi motornál igen, de ott is jellemzően Hayden panaszkodott csak néha ilyesmire, de nála sem volt jellemző a dolog.

A tanulság? Vonja le mindenki saját maga. Stonernek azonban egyvalamit kellene a fejébe vésnie: örülni kell a sikereknek, és nem mindig másokat figyelni, mert az felőrölheti az energiáit. Lehet olvasgatnia kellene Buddha tanításait, van is egy ideillő: "Az ember legnagyobb ellensége önmaga"

8 komment

Címkék: teszt honda motogp ducati stoner sepang

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr874072544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANONYMOUS 2012.02.06. 19:22:33

Megkérdezték,válaszolt(nem kamu szöveget bnyomott),mi itt a gond?
Gua meg mit magyarázkodik,akinek nem inge...:-)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.06. 19:51:06

@ANONYMOUS: Én nem akarok senkinek a pártjára állni, még az is lehet, hogy tényleg a Duci (és Rossi) most a "kiskedvenc". De ha Stoner már annak se tud örülni, amit elért, az azért kóros. Szinte minden nyilatkozatában fröcsög.
De ez csak az én véleményem. :)

ANONYMOUS 2012.02.06. 20:32:17

Ez nem csak kiskedvenc kérdés,hanem egyszerüen üzleti is a szabályhozó részéről,nem mindegy hol és meddig megy rossi a ducin:-)
Valszeg nem annak nem tud örülni amit elért...
Irtam,ha megkérdezik válaszol és nem szépit.
A firkászok meg az ilyet szeretik mert tudják utána keverni a kakit mint Biaggi vagy Lorenzo esetében:-)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.06. 20:46:51

@ANONYMOUS: Ez mondjuk igaz, de soha nem is fogja kiváltani Rossit a népszerűségi listán, ha nem képes felülemelkedni bizonyos dolgokon. Sokan pont ezért nem szeretik. Rossi meg olasz (meg talán kicsit *khhmm* is :) és rá is játszik erre. Ez is tény. De pl. ami

Az (első) interjút amúgy a Repsol csinálta, nem a firkászok. :)

ANONYMOUS 2012.02.06. 23:30:23

@fullthrottle:
Szerintem nem is akarja,öt ez nem igazán érdekli,nyerni akar és kész.

A repsol firkásza?:-)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.07. 07:54:23

@ANONYMOUS: Arra céloztam,, hogy a Respol csinálta, vagyis belsős cucc, PR célokkal. Ilyenkor nem firkász csinálja a dolgot és a célja is inkább a csapat és a versenyző oldalának erősítése.

ANONYMOUS 2012.02.07. 08:43:10

Aha,szal a repsol firkász belülrül akarja bomlasztani a repsoltimet vagy nem jó helyen végezte a pr iskolát?:-)
Egyébként mostanság az van Stoner körül mint Lorenzo érkezése után volt(meg tán még 2010ben is),mindegy mit mond csinál legyözte Rossit igy bele kell rúgni.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.07. 20:52:57

@ANONYMOUS: Hát a mai fejlemények fényében ez a helyzet. :)
Valószínű, hogy volt/van egy kis sértődöttség a szabálymódosítás miatt, se emiatt borult a bili. Kérdés, hogy mi szükség van erre.

Én pont fordítva látom amúgy. Aki rugdos és kavar, az most pont a Honda és Stoner.

Az a "vicces", hogy mindenkinek megvan a maga keresztje. Rossi nem tudja feldolgozni, hogy szarul megy, Stonerék meg azt, hogy hiába nyerik tökre magukat, még mindig a Doktor a legnagyobb sztár. Mindkettő a másik babérjaira vágyik. :)
süti beállítások módosítása