Legutóbb már úgy volt, hogy mostanában debütál majd valamikor a Gresini csapat CRT motorja, mely FTR vázat párosít a Ten Kate által felkészített Honda blokkal. Mindez azonban a múlté, a gárda nem lesz ott a héten esedékes tesztelésen Aragonban.
Pedig múlt héten már egy privát teszten próbálgatták a gépet, talán pont ennek kapcsán döntöttek úgy, hogy van még min javítani. Az újabb cél ezúttal a hónap közepére lett kitűzve, Imolába, ahol az olasz bajnokság résztvevői fognak gyakorolni március 16. és 18. között.
Michele Pirro elmondta, hogy eléggé aggódik a helyzet miatt, nem így képzelte a MotoGP-ben való debütálását. Az FTR-nek már réges-régen, januárban el kellett volna készülnie a sasszéval, most március eleje van, lassan itt az IRTA teszt és még szinte semmit nem teszteltek. Vallelungában legalább tudott menni egy picit és ismerkedni a karbon fékekkel, amivel eddig még nem volt dolga.
Nehéz dolga lesz tehát a Gresini CRT-s felének, hiszen a mostani utolsó CRT tesztből is kimaradnak, amelyen egyébként szinte mindenki ott lesz. De csak szinte, ugyanis a megszokott neveken kívül - vagyis Aspar (Aprilia), Speed Master (Aprilia), PBM (Aprilia) - a Sepangban futó BQR (FTR-Kawasaki) jelezte még, hogy érkeznek az aragóniai pályára.
A Forward Racing (Suter-BMW) tehát Edwardsszal nem, továbbá az Ioda (Ioda-Aprilia) sem lesz jelen. Utóbbiak új, második verziót építenek motorjukból, s ha most nem hagyják ki a részvételt, akkor nem készülnének el a végső, igen fontos jerezi és katari gyakorlásokra.
Utolsó kommentek