Végre pályára gurult az utolsó CRT motor is Imolában, persze csak ha a titkos privát teszteket nem számoljuk. A Gresini FTR/Honda megoldását ugyanis már próbálgatták korábban is, igaz utána el is vonultak még egy kicsit dolgozni az olasz csapatnál.
Michele Pirro 20 kört tett meg, melyek közül 1'52 körüli volt a legjobb. Összehasonlításképp a legutóbbi Superbike futamhoz tudjuk viszonyítani, négy másodperccel marad el a legjobb versenyben futott körtől és öttel a Superpole-tól.
Ez talán soknak tűnik, de a gárda egyelőre nem a gyorsaságra ment rá, hanem minél többet szerettek volna körözni. Az igazi próba úgyis a hamarosan esedékes IRTA teszt lesz Jerezben március végén, hiszen ott már a Bridgestone abroncsait kell majd használniuk, ami minden bizonnyal további fejtörést okoz majd.
Utolsó kommentek