Újra megszólalt Francis Batta a szombati közlemény után, mikor is csak szűkszavúan annyit nyilatkozott, hogy tárgyalnak a Suzukival. A belga szakembert a Superbike.TV interjúvolta meg, mely kapcsán az Alstare vezetője elmondta, hogy a GSX-R 1000 fejlesztése leáll, de a Suzuki nem vonul ki a Superbike-ból, viszont nem is tudja anyagilag támogatni őket. Amijük van megtarthatják és felhasználhatják, ám az újabb alkatrészekért fizetniük kell majd, ráadásul időben jelezniük is kell azt. Az áldatlan állapot talán csak egy évig tart majd, ugyanis a japánok 2013-ra tervezik bevetni az új masinát, addig viszont a korábbiak értelmében a szponzorpénzekből kell gazdálkodnia a csapatnak. Batta szerint ez adott, és őszintén reméli, hogy nem fognak a pénzek akadozni, mint ahogy az pár esetben előfordult az elmúlt két esztendőben, ugyanis ez komoly problémák elé állítaná őket. A csapatfőnök arra is utalt "finoman", hogy a tervükhöz kellene egy olyan versenyző is, aki elér a célvonalig, célozva arra, hogy Fabrizio az elmúlt hat futamból ötöt nem tudott befejezni.
A Suzuki helye biztosnak tűnik, Fabrizioé nem
2011.10.04. 15:07 fullthrottle
2 komment
Címkék: suzuki wsbk
A bejegyzés trackback címe:
https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr233277920
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
==T== 2011.10.04. 15:49:50
Na, elvileg van ugye legalább két motorja, szóval elvileg akár két versenyzőt is indíthat, vagy csak egyet indít, és a másik motort lehet kannibalizálni. Ki jöhet szóba versenyzőként? Az biztos, hogy nem egy bukáskirályt keres, hiszen akkor Fabri is maradhatna. Corser jó választás lenne, bár fejlesztések nélkül csak középmezőnyről lehet szó.
==T== 2011.10.04. 15:56:17
El tudnék képzelni egy Corser-Berger párost.
Utolsó kommentek