HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) thruxton (4) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Hatvanötösök klubja

2011.11.14. 17:53 fullthrottle

Remek kis hírkombóba futottunk a Twitteren. Ami mindben közös az a rajtszám, mégpedig a hatvanötös.

Kezdjük az elején. A legismertebb versenyző mostanság ezzel számmal Loris Capirossi, aki épp az elmúlt hétvégén vonult vissza a versenyzéstől. A Dorna és az FIM ezért úgy is döntött, hogy vissza is vonultatja a hatvanötöst, az olasznak a motorsportban nyújtott feledhetetlen teljesítménye miatt. Ez viszont Stefan Bradlnek lesz igazán rossz hír, ugyanis már időtlen idők óta ő is ezzel rajtszámmal versenyzik, igaz eddig csak a kisebb kategóriákban, így nem volt konfliktus Capirex-szel. Most viszont, hogy a MotoGP-be érkezik, joggal reménykedhetett, hogy megörökli Loristól a "hatvanötöst" ám ez most már csak álom marad.

Szintén Capirossival kapcsolatos a hír, hogy kinevezték a MotoGP biztonsági tanácsadójának szerepébe, hogy így segítse a világbajnoki szériát. Az MCN egyik jelentős újságírója, Guy Procter nem hagyta annyiban és kegyetlenül lecsapott a témára, amolyan angol humor stílusban. Felidézte, hogy szerinte miért is épp kérték fel épp Capirexet a feladatra - azt bizonyos 1998-ban történt 250 köbcentis, világbajnoki címet eldöntő futamot Argentínában (utolsó verseny, utolsó kör, utolsó kanyar).

Végezetül essen szó arról is, hogy a postkép hogyan kerül képbe. Korábban már céloztunk rá, hogy a WSBK-ban Castrol Hondával induló Jonathan Rea bizony visszatér a régi rajtszámához és jövőre a négyes helyett a (mit ad isten) hatvanötöst fogja használni. Nos vele kapcsolatban csak annyi hír van, hogy Twitteren hintette el a fenti képet az alábbi üzenet kíséretében: "Aludjatok jól barátaim! Holnap sűrű napunk lesz. Sok szeretettel, JR". "Magyarra" fordítva: tesztelni fog a csapat.

5 komment

Címkék: video honda motogp rea bradl wsbk capirossi harada

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr803382571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dhp 2011.11.14. 18:31:25

Na azért, ha Bradl helyében lennék, és az lenne az "ára" annak, hogy a királykategóriában induljak, hogy nem használhatom a számomat... hát valahogy túlélném. :)
Meg aztán például Stoner egyesében is ott volt a 27... gondolom jövőre is ott lesz... Stefan barátunk is megoldhatja.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2011.11.15. 16:12:31

@dhp: Nyilván túléli. :) Csak hát sokan eléggé kötődnek a rajtszámhoz.
Stoner esete azért némileg más, hiszen csak időlegesen "kellett" feladnia a megszokottat, bár ha új Doohan korszak kezdődik, akkor lassan az egyes lesz a normális neki. :)
Szerintem Bradl-nek kell találni egy frankó új rajtszámot, ami innentől kezdve a sajátja lesz. Lehet megfordítja? 56? Szokás az is....

==T== 2011.11.15. 18:27:59

Nem tartom indokoltnak Capirex rajtszámának bevonását. Nem volt ő akkora nagy szám.

dhp 2011.11.15. 19:42:28

@==T==: Mondjuk ebben egyetértünk.
Ha jól tudom, Kevin Swantz rajtszámán kívül, kegyeleti okokból (is) Kato, Tomizawa, és SuperSic számát vonták vissza. Azt hiszem, egyikhez sem kell mit hozzáfűzni.
Azt viszont, hogy az ő számát is visszavonják, én is túlzásnak érzem. Bár az tény, hogy elég sok időt eltöltött, de ő talán nem akkor legenda, akinek kijár ez.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2011.11.16. 09:35:22

@==T==: @dhp: Egyetértek én is. A sajnálatos eseteken kívül szerintem nem feltétlen indokolt az ilyesmi. Talán majd Rossinál, ha abbahagyja, de az még nem most lesz.
süti beállítások módosítása