HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) thruxton (4) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Haga egyre közelebb a BSB-hez

2012.02.04. 14:51 fullthrottle

Érdemi információ még mindig nincs, de érthető, hogy nagyon sokan Noriyuki Haga sorsán agyalnak. Az "örökös második" 2011-ben a PATA Aprilánál húzta a gázt, de az már egy ideje nyilvánvalóvá vált, hogy nem ott folytatja.

Szóba került egy vadi új Ducati csapat a világbajnokságon, de a British Superbike világa is. Azóta azonban csak a nagy csönd van, hiába sikerült a versenyzőt megszólaltatni, csak annyit nyilatkozott, hogy versenyképes ülést szeretne, nem kíván asszisztálni.

Az utóbbi napokban azonban ismét felerősödtek a pletykák, legfőképp a BSB kapcsán. Először a Bikesports hozott le egy cikket, amiben leginkább azt taglalják, hogy miért nem(!) érdemes Hagának bevállalni a brit bajnokságot. A legfőbb érv az anyagiak, az oldal szerint 75%-os csökkenést jelentene a japánnak a váltás a fizetésében. De ugyanakkor olyan dolgokat is latba vesznek, hogy a hideg időjárás és az arrafelé szokásos ételek sem lennének feltétlenül az olasz módihoz szokott "Nitro Nori" ínyére.

A bejegyzés ezek után Yukio Kagayama és Ryuichi Kiyonari példáját is felhozza, utóbbi ugyan jelentős sikereket ért el a szériában, de végül mindkettejüknek beletört a bicskájuk a kalandba. Az elmélkedés végül azzal zárul, hogy mivel a kipörgésgátló nélküli motort is meg kellene szoknia Hagának, ezért kevéssé valószínű a váltás, ha csak nincs nagyon rászorulva a pénzre (ami kicsit kontrasztos kijelentés a 75%-os bércsökkenés tényének megállapítása után).

Megjelent azonban egy másik agymenés is a Visordown oldalán is, amely bennfentes, kikacsintós módon már tényként kezeli, hogy a japán sztár idén BSB-zni fog. Konkrétumokat ugyan nem nevez meg, a motort is csak találgatja, hogy Ducati vagy Aprilia lehet majd. A fizetés kérdését viszont egy huszárvágással megoldották, szerintük ugyanis a sorozat szervezőinek van annyira fontos egy nemzetközileg ismert sztár szerepeltetése, hogy mélyen a zsebükbe nyúlnak. Magyarán ez azt jelenti, hogy Jonathan Palmer cége fizetné Haga bérének egy részét.

Nos a dologban van ráció, emlékezzünk csak a tavalyi esztendőre, amikor John Hopkins indult el a British Superbike-ban és kis híján nyert is - sokat dobott a széria népszerűségén a szereplése. Ugyanakkor a motorokra visszatérve az Aprilia kevésbé látszik valószerűnek, részben a PATA-s szakítás is emiatt történt, mert Norinak nem igazán feküdt az olasz márka. A pletykák szerint leginkább méretével adódtak gondjai: nem fért el rajta rendesen, csakúgy ahogy Leon Camier sem.

A Ducatiban inkább lehet ráció, pláne ha visszaemlékszünk arra, hogy végül mégis lesz Panigale a sorozatban, aminek a lovasait mindeddig nem nevezték meg. Marketing szempontból sem lenne egy utolsó húzás, szóval egy ilyen döntéssel egyszeriben mindenki jól járna. Felállhatna esetleg egy Noriyuki Haga, Luca Scassa páros? Meglátjuk.

Zárásként mindössze egy tényt tudunk megállapítani a sok teória után: Haga versenyzett már a BSB-ben korábban, noha csak szabadkártyásként. A postképen is szereplő Oulton Park-i szereplés örökké emlékezetes marad. Hogy ez így marad, vagy bővül-e a kör, arra valószínűleg az elkövetkezendő napok, hetek adnak majd végleges választ.

1 komment

Címkék: video pletyka bsb haga

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr624065618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANONYMOUS 2012.02.04. 19:31:48

"Az elmélkedés végül azzal zárul, hogy mivel a kipörgésgátló nélküli motort is meg kellene szoknia Hagának,"
Ujra meg kéne szokni:-)
Amugy:-(