HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Bitti befejezi

2012.02.16. 01:27 fullthrottle

Abbahagyja a profi versenyzést hazánk egyik legismertebb motorosa, Bitter Sándor. A leginkább utcai és hosszútávú versenyekről ismert Bitti saját Facebook oldalán közölte a hírt és indokolta a döntését:

"Befejeztem a versenyzést! A ma este volt a legvégső határidő, amit adtam magamnak a döntés meghozatalához! VÉGE!!!
Nagyon sokan átvertek, és rengeteget veszítettem az elmúlt években!
Instruktőr leszek pályanapokon, a kevéske szponzorpénzt pedig Tóth Ádám barátom motocross szezonjára fordítom! Elég volt a sok hitegetésből és becsapásból! A barátaimmal továbbra is sportolunk, a kedvesemre pedig több energiát fogok fordítani!
Mostantól nincs többé Bitti, a veszélyes futamok bátor versenyzője akire oly büszkék az emberek, csak éppen anyagilag nem becsüli meg senki! Elég volt a hülye szerepét játszani!
Eljön talán az idő, amikor folytatom, de az életemet nem kockáztatom többet a nagy semmiért! Köszönöm azoknak, akik őszintén mellettem álltak!"

Több mint húsz esztendős pályafutásának legszebb eredményei a teljesség igénye nélkül:

2002 Endurance VB Imola - 9. hely
2003 Daytona 200 - 14. hely
2009 Isle of Man TT - 26. hely
2010 NothWest 200 - 2. és 3. helyek

(eredmények forrása)
 

70 komment

Címkék: bitter endurance

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr154115366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RateszMage 2012.02.16. 10:51:40

Szomorú magyar valóság... :((( Sajnálom! Sok sikert a privát életben!

depi vol.2 2012.02.16. 10:56:39

Furcsa dolog ez. Én megértem, hogy ki van akadva azon, ha hitegetik és aztán semmi nem lesz a dologból, az átverésekből és hazugságokból.
De. Látjuk jól, hogy nála nagyobb visszhangot kiváltó motorversenyző is pályaelhagyásra kényszerült anyagi (és egyéb...) megfontolások miatt, szomorú szintén, de manapság sokan koppannak, miért lenne ez máshogy a sportban? Főleg egy költséges ágában? Mert ez is üzlet, ezt mindenki tudja.

És utoljára: "...anyagilag nem becsüli meg senki!" Manapság kit becsülnek meg???? Kit nem vernek át??

És még valami. Elkezdte külsős pénz nélkül, csinálta, jöttek a szponzorok az eredmények után. Akkor gondolom jól (jobban) ment mindenkinek. Aztán eltűnnek a szponzorok, az addig elért eredmények kevesek vagy lényegtelenek a további pénzforrást biztosítóknak, bezárul a kör, mert a lelkesedés (ami kiveszett mára) már elmúlt, és ugyanoda visszatérni, ahonnan kezdődött az egész, senki nem szeret.

SomeSeed 2012.02.16. 11:00:17

@depi vol.2: Van igazságod. Ettől függetlenül ez még nincs rendben, egyáltalán nincs. Viszont ez kivételesen nem magyar virtus, mindenhol ez megy.

Sajnálom, hogy abbahagyja, de meg is értem. Sok sikert neki a mindennapokban.

depi vol.2 2012.02.16. 11:10:09

@SomeSeed:
Nincsen rendben, persze. De egyvalamit elfelejtesz. Pénz nélkül ez a munka nem megy, és abból rengeteg kell. Ezt tudta, tudja Ő is, egy bizonyos szintig megy önerőből és szorgalomból. Ha ezt átlépi, onnantól kezdve sodródik a managerek akaratán és döntésein...
Az a baj, hogy kicsik vagyunk, reklámpiaci értéke egy magyar versenyzőnek, sportolónak kevés, ha külföldön végzi munkája nagyobb részét. Ha meg pici vagy és nincsenek jó kapcsolataid, tőkeerős kontraktusaid és kezeseid, akkor ez történik. Persze az, hogy mindez hogyan történik versenyző és szponzora között, az egy másik dolog, én abba nem mennék bele, mert nem ismerem a pontos körülményeket.

Rc46fi1 2012.02.16. 11:24:58

Ez a hír benne van abban a 10-ben amit nem akartam soha elolvasni......nagyon sajnálom Bittit!!!:(

SomeSeed 2012.02.16. 11:32:53

@depi vol.2: Dehogy felejtem el. Ezért írtam, hogy ez nem magyar specialitás, mindenhol így van a világon. Egy bizonyos szint felett ha nincs szponzor lé, mész a süllyesztőbe, kutyát sem érdekli, hogy mennyire tehetséges vagy. És ugyanúgy, a világ boldogabbik részein is 10 cégből 8 átb@sz az ígérgetéseivel, hülyére vesz, ha tud, lehúz, kihasznál.

Így megy ez a profi sportban. Ez nincs/sincs rendben.

gab200 2012.02.16. 11:33:17

egy igazán belevaló.tökös legény Bitti,ő feltette az életét a motorozásra,sajnálom, hogy ez lett a vége.A pénz hiány megöl mindenkit,ne feledjük Norbinak sem biztos még az indulása,mert a Dension kiszállt a Zengőmotorsportból....majd,ha megkapja szeretett vezérünk a golyóját talán helyreáll az ország is:-)

Mercel 2012.02.16. 11:39:31

Őszintén sajnálom, és sajnos meg is értem:(

A legjobban azt sajnálom, hogy a világban de főleg az amúgy szeretett, de borzalmas kis országunkban mindig a jó és korrekt szakemberek, tehetségek szívják meg, és keserednek el jogosan míg a pitiáner nyerészkedők, másokon élősködők súlyos vagyonokat hoznak össze rövid idő alatt.

Hogy is volt a vicc?

Öreg bácsi a Csepel művekben negyven év után összekuporgat egy használt autóra valót, majd tankoláskor belefut a wannabe r*bancba aki az X5-öst tankolja.. A ribanc pedig közli vele, hogy nem az a sz*pás amit ő végez naponta, hanem a 40 év munka a csepleművekben?
De mégis ő ül vissza az X5-be és nem a bácsi a rengeteg év után..

Na ezért dolgozunk most azon a családdal, hogy egy másik országban folytassuk.

Nekem ugyanis az országból van elegem, meg a sok hasonló sztoriból amit szinte naponta hallok - átlagemberektől.

A világ mostanában mindenhol kemény, de van ahol a tehetségből és szakértelemből jól és kényelmesen meg lehet élni, ne adj'isten még ki is lehet törni.

Mindenesetre sok sikert a privát életedben Bitti!

"Frigyes"

tök mindegy 2012.02.16. 11:44:27

@gab200: tényleg, szét röhögtem magamat a golyós dumádon :-D
ritka nagy fasz lehetsz :-)

SomeSeed 2012.02.16. 11:52:34

@tök mindegy: Látom a másodikra te tartasz igényt, :DDDDD

AnyátoknakPalánot 2012.02.16. 11:53:29

szobrot ne állítsunk neki?

gab200 2012.02.16. 11:57:52

@SomeSeed: azért meg kell küzdenie az asszonnyal.-)

plutonic 2012.02.16. 12:18:48

@depi vol.2:

A sertegetes legkisebb szandeka nelkul irom ezt. Bittinek, Talmacsnak es a hozzajuk hasonloan tehetseges magyar motorsportolonak azert nem all mogottuk szponzorpenz, mert az emberek tobbsege a hoozad hasonlo szemlelettel rendelkezik. Ezt ugy hivjak, hogy szarragas, szuklatokoruseg, irigyseg, fantaziatlansag es a nagyvonalusag tokeletes hianya.

tök mindegy 2012.02.16. 12:25:45

@SomeSeed: :-DDDDD iggen, üdv a nagy faszok táborában :-)

Rodnan 2012.02.16. 12:43:11

Bitti ezt szomorúan olvasom, de gratulálok is egyben, hogy van bátorságod kimondani a végét!
Remélem, azért az instruktori "karriernél" komolyabb terved is van a civil életre!
Ami tény, hogy a technikai sportból hivatásszerűen megélni csak nagyon keveseknek sikerül. Most éppen egy emberről sem tudok az országban (versenyző) akinek ez hozna tisztes, évekre elegendő tartalékot jelentő hasznot.
Nem reprezentatív minta, de az 50 fős munkahelyemen rajtam kívül csak egy ember tudja ki vagy de a Kispataki, Rizi, Juhász név sem mond nekik semmit pedig szerintem lehetünk rátok olyan büszkék, mint a nagyapám generációja az Aranycsapatra!
Sok sikert!!!

Csak a yamaha 2012.02.16. 13:13:20

Nem hiába mondják focizni kell.....Ott tökmind1 mit és hogyan....
Szánalmas ez a hozzá állás a technikai sportokkal kapcsolatban...KÁR ÉRTE(is)!!

gumitamin 2012.02.16. 13:16:09

Minden jót Bitti!
Köszönjük a sikereket.

NINJA 2012.02.16. 13:21:17

Igazán nagyon sajnálom hogy a nagy tervekből nem sok valósult meg az utóbbi években.Lehet hogy ki kellett volna vándorolni egy jobb lehetőségeket biztosítani képes országba már tíz éve, és csak lesnénk az eredményeket.Sajnos itthon a való világhoz hasonló szemétre van igény, és a szponzorok is oda tolják a pénzt.Ha sport, akkor meg most csak a fociakadémiákra van, mert a vezérnek az jön be.
Rossz helyen rossz időben vagyunk itt mindannyian...

Macskanátha 2012.02.16. 13:40:23

"Mostantól nincs többé Bitti, a veszélyes futamok bátor versenyzője akire oly büszkék az emberek..."

Hmmm... Nem igazán ismertem a nevét, bár nálam a motorkerékpársport = Valentino Rossi. Viszont minden bántás és rosszindulat nélkül írom, hogy nem túlzottan elegáns dolog a fenti mondatot saját magunkról leírni. Ha az emberek bátornak tartanak, és büszkék ránk, annak örülni kell, de magunkat így jellemezni azért elég gáz. De ez egy szabad ország, úgyhogy mindenki azt csinál, amit akar... :-))

gab200 2012.02.16. 13:55:31

@Macskanátha: Mindenféle bántás nélkül,ha nem tudod ki az a Bitter Sándor,akkor nem tudod mi az a motorsport valójában...Javaslom a 2009 -es Man TT összefoglalóját,ahol kiemelkedő helyezést ért el Bitti(örökös Man TT tagságot ért ez a man szigeteknek),Valentino meg a pálya szélén üvöltözi,hogy "it's too fast,wow",sosem állna itt rajthoz...
Bitti pedig 120 mph-es átlagot ment a 64 km-en,úgyhogy nem tudott 2 körönként kereket cserélni,mert nem volt rá pénz...
Két külön katgória a kettő,Bitti feltette szó szerint ez életét a motorozásra,míg a Gp-s mezőnynek a zárt pályán jelentősen kisebb kockázatot kell választania

gab200 2012.02.16. 14:01:34

Magabiztos(rosszindulatúan nagyképű) Bitti minden nyilatkozata?Igen,de engem nem iritál,mert van mire...Megnézhetjük a nagypofájú takony Nb1 -es focistáinkat,akik,ha rúgnak 2 egyeneset,rögtön beveszik a válogatottba.Belebeszélik a nagyságukat, mennének a Barcelonába rögtön,aztán nem értik a törököknél,miért nem kerülnek a keretbe sem...

2012.02.16. 14:21:18

@depi vol.2: Az a baj hogy a szponzor ma Magyarországon nem nem akar többet adni, de még nem tud annyit sem mint eddig kellett. Akik technikai sportokat tudnak támogatni azok az elmúlt években vagy tönkrementek, vagy örül ha egyáltalán fenn tud még maradni, nem hogy nyeresége legyen. Persze a sportban is amíg egyesek szenvednek, mások virágoznak. Ez így kéne hogy legyen az üzletben is, amíg az egyik szponzor ki kell hogy vonuljon, addig a másik, akinek jól megy az be kéne hogy áljon szponzorálni. Csak akinek most jól megy az inkább ráül a pénzre, sem minthogy sportokat szponzoráljon.
Kár Bittiért.

hummel8 2012.02.16. 14:35:06

@gab200:
Volt szerencsem a 2010-es Man TT-n latni es beszelni vele. (egy picit talan segiteni is neki) A körülmenyek, amik közt indult, egyszerüen siralmasak voltak. Megis tiszteletremelto fanatizmussal küzdötte vegig az egeszet. De ilyen feltetlekkel nem lehet erwdmenyeket elerni.. Mi lett volna, ha sokkal több penzt tud a versenyekre forditani ? Itt sajnos penz nelkül nem jönnek az eredmenyek.... Fociban elökerülhet egy tehetseg a megye II. ifiböl... De itt ha nincs mögötted nagyon sok love, nem fogsz semmit elerni... Akinek meg a motorsport = Rossi, menjen el egyszer a Man TT-re. A GP versenyzök el sem mernenek ott indulni :-)

depi vol.2 2012.02.16. 14:44:47

@plutonic: Gratulálok, hogy a személyemet illetően erre a következtetésre jutottál. Biztosan sokat gondolkodtál, hogy ilyen nagyvonalúan megfogalmazd. Nem tudom, mitől legyek szomorúbb, hogy ilyen híreket olvasok honfitársaimról, vagy hogy a hozzád hasonló embernek szavazatjoga van ennyi ésszel. Nem tudom, hol élsz, mit csinálsz, de nem tudom elképzelni, hogy felelős állást töltesz be, ha egyáltalán dolgozol.

gab200 2012.02.16. 14:53:18

sajnálom őt amiatt,hogy mindent beleadott,nem hiszem, hogy van olyan csont a kezén lábán,ami nem tört el...ezen kívül minden pénzét belelölte a motorozásba...azért ha egy 200 feletti szitálásnál lepörög neki a film,biztos csodás érzés lehet neki,hogy ennyien szeretjük...

Mental Militia 2012.02.16. 14:54:34

Megint az ország szégyene, ami történt.
Itt nincs pénz semmire, mert szétlopják, elmutyizzák a haverok, a pusztulás és a leépülés marad, az ilyen és hasonló tehetségek pedig mehetnek egy multihoz uborkát árulni..

rekszem 2012.02.16. 15:13:05

én megértem a gondokat, de azért a motorversenyzés csak egy hobbi

és ha ma már munkából sem lehet megélni, akkor miért csodálkoznánk, hogy a hobbinkból sem? a technikai sportok pedig drágák és pazarlóak, ellenben mondjuk a futással vagy kalapácsvetéssel

az átbaszós cégek (illetve azok vezetői) viszont szarjanak sünt

AnyátoknakPalánot 2012.02.16. 15:53:18

@Macskanátha: így van, ez nagyképű, arrogáns duma egy sértett nagycsoportos óvodástól

kár, hogy az utolsó nyilvános megjelenésén így lejáratta magát

gab200 2012.02.16. 16:00:15

@AnyátoknakPalánot: majd,ha lesz az életeben olyan-erősen kétlem-, hogy elérsz valami olyat,amit az országban senki,akkor megtudod mi az a jóleső érzés,amitől magabiztos leszel,férfinak érzed magad...egyeseknek a sport,másoknak félrészegen a kocsmából hazaérve az asszony verése adja meg...

europass8 2012.02.16. 16:00:39

ezt ő írta magáról: "Mostantól nincs többé Bitti, a veszélyes futamok bátor versenyzője akire oly büszkék az emberek"???????
nagyarc.....

gab200 2012.02.16. 16:05:52

@europass8: meggyőzni nem tudlak,ha motoros vagy,menj ki egy nyílt napra, ahol ő is ott van,beszélj vele 5 mondatot,s rájössz, hogy nagyon tévedsz..ha meg a fotelből motorozol,akkor olyan mindegy mi a véleményed...

Don ZOZI 2012.02.16. 16:07:17

Én csak egy 29. helyet találtam tőle 2009-ből

www.iomtt.com/~/media/Files/2009/Final%202009%20Results/Royal%20London%20360%20Superstock%20Final.ashx

Megjegyzem, hogy egy 53 fős mezőnyben érte ezt el, ami elég közepes teljesítmény.

gab200 2012.02.16. 16:11:05

@Don ZOZI: CSAK????te szerencsétlen 53-an értek célba!!!116 induló kategóriánként,s ő nem egy kategóriában indult,superstockban 26. lett...csak annyit róla, hogy ez válogatós,meghívásos verseny,ahol minden évben bizonyítanod kell, hogy egyáltalán elindulj.Ha az első 30-ban vagy,akkor kapsz örökös tagságot...Bittinek felajánlották az állampolgárságot is...biztos azért,mert olyan balfasz...ha valamihez hülye vagy,ne szólj hozzá...

Foltos Gatya 2012.02.16. 16:14:43

@AnyátoknakPalánot:
Jaj de bírnám,ha személyesen is elmondanád neki,-biztosan jól telivágna ahogy ismerem,te laptoparcú álvagány ősköcsög!

Nézd meg akkor,hogy mi lehet az oka az elkeseredésének:pl,ott voltak évekig a Talmácsi autista testvérek,még a gyogyi kisebbik is több média támogatást kapott mint a Sanyi,hát persze hogy nem értette mi miért van!

Bitti egy őszinte gyerek és ezért nem ment magyarországon semmire,de nagyot hibázott azzal,hogy erőltette ezt a gyökér országot és kereste az itthoni megbecsülést!

gab200 2012.02.16. 16:16:22

tudod,mész 360 km-t közúton verseny tempóban,átülsz egy tök más motorra,1 óra múlva megint megteszed...majd ha egyszer kijutsz pályára-amin nem tudsz meghalni,mert nincsen fa,villanyoszlop,kocsma,benzinkút,hupli,ugrató),2 kör után remegő lábbal,elfehéredett kézzel szállsz le a motorról,s nézed,alig mentél 1 perccel lassabbat,mint a melletted levő 7 éves fiú a 125-ös pocket bike-al:-)

Vics 2012.02.16. 16:18:07

Ennek a bejegyzésnek a hangvétele,hát hogy is mondjam kiábrándító....Értem Én ,hogy átbaszták,de ezeket a sportokat stabil anyagi hátér nélkül csinálni felesleges.Ez meg hogy ezt írja:"Mostantól nincs többé Bitti, a veszélyes futamok bátor versenyzője akire oly büszkék az emberek, csak éppen anyagilag nem becsüli meg senki!"Büszkék? Szerintem elfelejtete hogy az országba 9,5millió ember nem is ismeri,meg amúgy is mire lennének büszkék?egy-két 2.-3.-helyre?Mert hát az azutáni helyezésekre nem nagyon büszkék az emberek.Talmára na igen rá büszkék lehetnek az emberek de nem rá aki fel van háborodva hogy nem kapta meg a beígért pénzt és ír egy olyan levelet aminek a hangvételéből az jön le ,hogy "de szar lesz Neketek hogy nem versenyzek"Jah és a kedvenc részem "de az életemet nem kockáztatom többet a nagy semmiért!"Ki kérte ,hogy kockáztasa?Ha nem fizetek érte csak a saját szórakoztatására csinálta akkor ez van, ha meg nem akkor egyszerűen hülye.

gab200 2012.02.16. 16:20:40

@Vics: neked sincs motorod...

Don ZOZI 2012.02.16. 16:26:33

@gab200: 105 lesz az. És valóban benéztem, én szerencsétlen.

Én elismerem a tehetséget, kivéve ha nagy pofa jár hozzá. Ez a bajom Talmácsival is. Remek motoros, de egy pöcs.

Lehet, hogy te kibaszot nagy fan vagy, de ettől még a nyiltkozat irgalmatlanul nagyképű.

És, hogy ellenpélda is legyen... Michelisz. És akkor szigorúan a technikai sportoknál maradtam.

gab200 2012.02.16. 16:31:28

nem nagy fan vagyok,csak elismerem a teljesítményt,s az azzal járó magabiztosságot...tudod egy rövid sztori:pár éve kakucson egy oktatás keretein belül volt szerencsém 20 percet motorozni mögötte.Ő fél kézzel hátranézve ment elől,én próbáltam mögötte menni a cbr 1000rr-el,-2+2 áttétellel,hát nem sikerült,pedig 10 éve motorozom...

Don ZOZI 2012.02.16. 16:34:33

@gab200: Mint mondtam, nem a tehetségét vitatom, csak szerintem nem túl sportszerűen fejezi be.

A sportszerű az lett volna az én felfogásomban, hogy sajnálja, meg hogy elfogyott a szponzor és nincs másik, the end.

Ehelyett egy sértődött kisfiú síránkozása akitől az anyja elvette a játékát, mert nem tanul elég rendesen.

Ismétlen, nem Bitter Sándorral van bajom, remek motoros, csak a nyilatkozat bicskanyitogató.

Vipera01 2012.02.16. 16:34:40

@gab200: Mi? Kiszállt a Dension a Zengő teamből?

gab200 2012.02.16. 16:38:00

@Don ZOZI: Ő egy ilyen ember,ami a szívén a száján,az elmúlt 5-6 évben nagyon faszra tették,most kifakadt...én követtem az elmúlt időszakban a pályafutását,láttam az akarását,nem is nyílik a zsebembe a bicska...

gab200 2012.02.16. 16:39:20

@Vipera01: még a tavalyi év végén,remélem el tudnak Norbiék indulni,annyi a szerencse, hogy a BMW nem bérelt,de ettől függetlenül brutál pénz az indulás..

Vipera01 2012.02.16. 16:48:01

@Vics: Tudod te, hogy mit jelent egy NorthWest 200-on, vagy egy TT-n elindulni? Még Rossi sem merne ott rajthoz állni!

Aki a legjobb 30-ban végez a TT-n, felajánlják neki a Man-szigeti állampolgárságot ember! Te el mernél menni 260-as tempóval tíz centire a padkától úgy, hogy nem bukótér és kavicságy vár, hanem fa meg villanypózna?

"Ki kérte, hogy kockáztassa" - sőt, minek indulunk az olimpián, csupa pénzkidobás annyi sportoló edzésére, utazására költeni... szánalmas és kicsinyes hozzáállás.

Vipera01 2012.02.16. 16:49:57

@Don ZOZI: aki ismeri Sándort, az tudja hogy kicsit hirtelen ember- ami a szívén az a száján, ahogy fentébb is írták.

De aki tudja, hogy min ment keresztül, hányan verték át az elmúlt években, érthető, hogy kifakad. Kicsit nyersen fogalmaz, de igaza van.

Don ZOZI 2012.02.16. 16:56:46

@gab200: Ezt holl hallottad??? Én úgy tudom, hogy neveznek idén is, szóval...

carlos z. 2012.02.16. 17:20:07

Nem is motorozásban volt ő erős, sokkal inkább dumában..

Macskanátha 2012.02.16. 18:00:15

@gab200: "Két külön kategória a kettő, Bitti feltette szó szerint ez életét a motorozásra, míg a Gp-s mezőnynek a zárt pályán jelentősen kisebb kockázatot kell választania."

Aha... Marco Simoncelli neve mond neked valamit? Kőkemény 24 évesen belehalt ebbe a zárt pályán zajló, és szerinted rohadtul biztonságos Moto-GP versenyzésbe...

@Foltos Gatya: "Nézd meg akkor,hogy mi lehet az oka az elkeseredésének:pl,ott voltak évekig a Talmácsi autista testvérek,még a gyogyi kisebbik is több média támogatást kapott mint a Sanyi,hát persze hogy nem értette mi miért van!"

Hogy Talmácsi öccsével mi van, azt nem tudom, de nem is érdekel. Viszont Gábor _világbajnok_ lett egy _technikai_ sportban, magyarként! Mutass csak egy másik magyart, aki ennek a közelébe került. Ferjáncz, Ranga, meg Tóth Janika elcsípett néhány jó helyezést európai rally futamokon, és persze ott van hazánk büszkesége, Baumgartner Zsótika, akinek "sikerült" pontot szereznie a Forma 1-ben, amikor csak összesen 6 autó indult az USA GP-n. Más egyéb? Úgy tűnik, eddig Talma vitte nálunk a legtöbbre, úgyhogy kijár neki a kalaplengetés...

@Vipera01: "Te el mernél menni 260-as tempóval tíz centire a padkától úgy, hogy nem bukótér és kavicságy vár, hanem fa meg villanypózna?"

Ember, "civil" motorosok százai vettek az utóbbi években Suzuki Hayabusa motorkerékpárt, márpedig az simán megfutja a 300 km/h-t. Az ugyan tény, hogy sokan közülük vesedonorként végzik, de ettől még nem egyedi és megismételhetetlen bravúr a versenypályán kívül, közúton 260-al menni...

1000rörö 2012.02.16. 18:08:19

Sajnálom, szerettem ahogyan versenyez, és persze azokat a versenyeket ahol elindult. Kicsit komolyabb és izgalmasabb sportág, mint pl.: a magyar foci ahová csak a pénzt öntik, de eredmény az vagy 60 éve volt mikor még kóttyával fociztak és az 5-ös előtt még vagy 20-at cseleztek.

gab200 2012.02.16. 18:11:03

@Macskanátha: most hülyéskedsz velem ugye?maradtál volna inkább csendben...

plutonic 2012.02.16. 19:36:40

@depi vol.2:

Szovegertelmezesbol egyes, leulhetsz, fiam. Kiemeltem, h a sertegetes szandeka ne;lkul... ha megis megsertodtel, annak bizonyara jo oka van.
A valaszod is csak azt tamasztja ala, amit irtam eloszor: fantaziahiany, szuklatokor, szarragas, kicsinyesseg es a nagyvonalusag hianya. Ennel erthetobben nem tudom ezt leirni, meg akkor sem, ha neked - vagy barki masnak - ez erzekeny pontra ( hiusag, onismerethiany, vagy a valosag nem ismerete ) tapint.
Az, hogy en ki vagyok es miert, az nem rad tartozik.

atabi 2012.02.16. 19:44:03

ez magyarország.
sokan nem is tudják kicsoda ,de egyből lefikázzák broáf

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.16. 20:17:17

@Macskanátha: Csak két pontosítás a miheztartás végett:

1. Mindig sajnálatos, ha valaki sport közben hal meg (sőt, bárhogy), de közismert, hogy a TT és egyéb utcai műfajok sokkal(!) veszélyesebbek, mint a pályaversenyzés. Rossi is lenyilatkozta, hogy nagyon nagy tisztelettel nézi ezeket, de indulni nem fog.

Csak idén három halott:
www.wheels24.co.za/BikesQuads/Deaths-mar-Isle-of-Man-TT-20110607

Javaslom nézz meg pár videót, például kezdd ezzel a 2010-essel:
www.youtube.com/watch?v=Y07yt87lhEA
(ő megúszta....)

2. A Baumgartner sztorit sokan keverik. 2005-ben volt a hat autós indulás, mikor ő már nem volt:

en.wikipedia.org/wiki/2005_United_States_Grand_Prix

A hatodik helyet 2004-ben érte el:

en.wikipedia.org/wiki/2004_United_States_Grand_Prix

Persze az igaz és nem lehet nem észrevenni, hogy gyakorlatilag utolsó lett három kör hátrányban, vagyis mák az, amit a magyar autósport legnagyobb sikereként ünnepelnek sokan.

Bónusz: Talma sem vitte volna semmire, ha nincs mellette anyagi támogatás IS. Nem irigylem tőle, mert megszenvedett érte, nem csak az ölébe hullt a siker, mint Zsótinak. Ellenben amit a VB cím után művelt, az már.... na de ez más tészta és nem is ide tartozik.

VFR800 2012.02.16. 20:45:50

Macskanátha inkább Macskaalom ... Nem szoktam
felhúzni magam egy barom kommentelőn se, de amit te írogatsz, na az kicsit sok. Nézz már utána te kretén fél információkkal vagdalkozó idióta, hogy hányan hagyták ott fogukat az elmúlt 10 évben a GP-n és hányan a TT-n. Attól tartok meg fogsz lepődni ... bár szerintem te még azon is meglepődsz, hogy minden reggel felkel a nap ... Édes Istenem .... inkább kussolnál .... Bittinek sok sikert a privát életben

Cselokapitany 2012.02.16. 20:49:06

@Foltos Gatya: Talmácsi autista testvérek? Ezt hogy értetted? Eléállva te elmondanád ugyan ezt. Ja persze hogy igen, mert te az te vagy.

NINJA 2012.02.16. 21:14:12

Szánalmas az hogy fikáznak emberek egy nagyszerű sportolót ahelyett hogy büszkén néznénk a teljesítményét és megköszönnénk neki.Talmával kapcsolatban szintén.Nagyon sok versenyt izgultam-tunk végig értük, ők pedig értünk is versenyeztek.Örök hála és tisztelet!

2012.02.16. 21:42:08

@rekszem: Így van, mennyivel jobb lenne ha mondjuk a fociba ölnék az emberek a pénzüket technikai sportok helyett, hiszen az nem "drága és pazarló". Várjunk csak, vagy mégis? Szerintem egy olyan országban ahol mondjuk egy valaha Európa-első salakmotor csapat nem kap a városától 8 helyett 12 millió támogatást arra hogy egyáltalán elindulhasson a nemzetközi ligájában, mert az NB2-es focicsapatnak kell 60 millió helyett 110 milka pénz, akkor nem tudom miről beszélünk hogy a technikai sportok drágák...

flamer 2012.02.16. 23:00:21

Próbáljátok már értelmezni azt a "akire oly büszkék az emberek, csak éppen anyagilag nem becsüli meg senki" részt.
Az nem a nagy arcáról szól, hanem arról, hogy mindenhol bőven kapta a vállon veregetést, de pénzt egy fillért sem.

Gekko 2012.02.16. 23:24:14

@Macskanátha: menj már a náthás f@szra köhögni, meg a többi fikázó is persze. Te is index címlapról nyávogod a motorozást. Ami nem baj, csak akkor minek szólsz bele, és minek hergeled azokat, akiknek ez fontos? Valami kényszer, hogy paraszt legyél?

Bitti egy egyszerű, de őszinte srác. Nincs PR-osa, meg facebook konzulense, hogy megmondják mit írjon, hogy az ilyen ficsúroknak is tetsszen. Sokat vívódott, döntött, és gondolom jól felspanolt állapotban kijött belőle. Ami amúgy igaz is. Ennyi. Meg tényleg szomorú. Igazi self-made-man, kitartó, elszánt és tehetséges. Ha több ilyen lenne itthon, akik eredmény UTÁN arcoskodnak, és nem helyette, nem itt tartanánk.

Dehát nekünk főként göthös macskák jutottak, akik fikázni már tudnak...

svájci néger 2012.02.16. 23:38:49

szarkazmus. ez a keresett kifejezés, srácok. Nem nagy az arca, hanem elkeseredett és szarkasztikusan fogalmaz.
Sok kis idióta kommentbuzi, aki az IKEA irodaszékbôl minôsít egy sportembert. Szomorú kis életetek van, mi?
Elôre Bitti! Kurva nagy kár hogy abbahagyod!

Csak a yamaha 2012.02.17. 05:04:03

Ide(is) jó páran csak unalomból/feszkó gerjesztésből járnak írogatni...
Komolyan mondom ez a tipikus "megokosodtam" és értek mindenhez...Tök mind1 miről van szó,és ha leugatják hogy nem ért hozzá1-böl rá keress/ki googlézi.
Nincs ezzel baj persze lehet mindenkinek véleménye,de ne legyünk már ennyire okosak....Azt már ne is említsük,hogy mennyire alpári némely okoska hozzá szólása!

tutisgsxr 2012.02.17. 07:18:20

Srácok, én azt mondom aki ismeri, tudja mit tett le Bitti az asztalra az ne idegesítse magát a többi szájkaratéson.
Aki nincs képbe Bitti teljesítményével vagy akár az utcai motorversenyzésről, netről sok helyről letölthető a 2010-es és a 2011-es ManTT összefoglaló, illetve moziban is megnézhető Guy Martin "főszereplésével" a Closer to The Egde film..Ja hogy először tudni is kéne ki az a Guy Martin? Irány a gugli kanapéhuszárok :)

bogdanov 2012.02.17. 09:55:22

Őszintén sajnálom, egy tehetséges embert megint nem becsült meg ez az ország. Bittit még a 90-es évek elején láttam a Ringen motorozni a magyar bajnokságban, azóta mindent magának teremtett elő.
Szegényebbek lettünk.

teljesen idióta agresszívan eszement troll 2012.02.17. 10:35:38

Ezek nem egy bátor férfi mondatai, hanem egy hisztis tinilány öntelt óbégatása!
(Ettől még lehet jó motoros és kiváló sportember, de amit ebben a levélben összerinyál, az tényleg szánalmas. Így ezt nem lehet. Aki nem bírja, álljon ki.)

A fanoknak meg tökmindegy, bármit mond, azzal azonosulnak.
Ezért fanok.

tutisgsxr 2012.02.17. 12:15:08

@teljesen idióta agresszívan eszement troll:
Megnéznénk a Te bátorságod, hogy mész végig egy utcai futamon. Nem az a bátor ember aki a fotelből ossza az észt hidd el.Inkább ez a hisztis kislány viselkedés. Nem bántásképp mondom, de szerintem csak az törhet pálcát Bitti felett aki maga is elért legalább annyit mint Ő..Nemhogy örülnénk hogy eddig is képviselte hazánkat, sajnos ki tudja mikor lesz ismét magyar sportoló ebben a szakágban..Ezt nem Bitti fanként mondom, egyáltalán nem vagyok rajongója. De nem veszem fel a "magyar mentalistást" mint itt egyesek hogy teljesítmény nélkül ismeretlenül okosabbak vagyunk attól akiről szól a hír..

Vipera01 2012.02.17. 12:58:24

@teljesen idióta agresszívan eszement troll: Téged átvertek annyian, hogy a házad rámenjen? Őt igen. Szponzorok, csapatfőnökök egyaránt. Meg most idős nagymamája is kórházban van.

Hisztis tinilányok nem szoktak a Man-szigeti TT-n elindulni, és kormánygátló nélkül menni 120 mérföldes átlagtempójú kört menni egy 64 km-es pályán.

zöldi 2012.02.17. 13:52:28

@fullthrottle: Apám, ez az avatar, az egyik utolsó számítógépes játék volt, amivel játszottam, hatalmas dumák vannak benne :DDDD

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.17. 14:18:58

@zöldi: "Whenever I smell asphalt, I think of Maureen. That's the last sensation I had before I blacked out; that thick smell of asphalt. And the first thing I saw when I woke up was her face. She said she'd fix my bike. Free. No strings attached. I should've known then that things are never that simple. Yeah, when I think of Maureen, I think of two things: asphalt... and trouble."

:)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.02.17. 19:48:01

En soha nem hallottam meg errol az uriemberrol, de az eredmenyei elismeresre meltoak. Nyilatkozata felindult lelkiallapotot sejtet.

Talmacsirol annyit, azt az erzest amit adott mindenkinek amikor befutott es vilagbajnok lett ne felejtsuk el neki soha.

fzr1000 2012.02.19. 10:29:07

@Macskanátha:
"
Ember, "civil" motorosok százai vettek az utóbbi években Suzuki Hayabusa motorkerékpárt, márpedig az simán megfutja a 300 km/h-t. Az ugyan tény, hogy sokan közülük vesedonorként végzik, de ettől még nem egyedi és megismételhetetlen bravúr a versenypályán kívül, közúton 260-al menni... "
Hát veled pajtás komoly bajok vannak. (Lövésed sincs hogy miről beszélsz)
süti beállítások módosítása