HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) thruxton (4) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Győzött a papírforma: Stoner várhatja a legjobb helyről a szezont

2012.03.25. 18:48 fullthrottle

Visszaállt a rend Jerezben: a tegnapi káosz után ismét jó volt az idő - ergo Casey Stoner is visszamászott az élre. Leginkább csak Lorenzo tudta tartani vele a lépést, ketten motoroztak 1'39-en belül. A csapattárs Pedrosa már majd négy tizednyi hátránnyal lett a harmadik.

Az első hat motoros tudott egy másodpercen belül maradni, amelybe Spiesen és a remek formában lévő Crutchlown kívül még Rossi is befért. Ismét megállapíthatjuk tehát, hogy a Ducati hátránya csökkent ugyan, de van még min dolgozni.

A Legjobb CRT-s továbbra is Randy de Puniet, és az ideje az élhez mérten két másodpercen belüli. Igaz, most prototípusokat nem tudott megelőzni, de ez nem mondható rossznak - az előtte végző Abrahamtól csak századok választják el. Érdekes viszont, hogy a kategória többi versenyzője mind jobban lemaradt, saját csapattársára, Espargarora is egy másodpercet vert a francia, Edwards pedig még jobban elmaradt.

Nem maradt más hátra, mint hogy vágjuk a centit az első versenyig, ami két hét múlva lesz esedékes, a megszokott éjszakai futammal Katarban.

MotoGP teszt - Jerez - harmadik nap

1. Casey Stoner (Honda) 1'38 .780 (61/61)
2. Jorge Lorenzo (Yamaha) 1'38 .953 (18/84)
3. Dani Pedrosa (Honda) 1'39 .157 (21/73)
4. Ben Spies (Yamaha) 1'39 .496 (57/61)
5. Cal Crutchlow (Yamaha) 1'39 .585 (79/83)
6. Valentino Rossi (Ducati) 1'39 .733 (68/90)
7. Andrea Dovizioso (Yamaha) 1'39 .860 (70/72)
8. Nicky Hayden (Ducati) 1'39 .919 (73/91)
9. Alvaro Bautista (Honda) 1'40 .017 (83/86)
10. Stefan Bradl (Honda) 1'40 .098 (60/85)
11. Hector Barbera (Ducati) 1'40 .287 (55/91)
12. Karel Abraham (Ducati) 1'40 .579 (68/88)
13. Randy De Puniet (ART) 1'40 .601 (64/71)
14. Aleix Espargaro (ART) 1'41 .675 (37/69)
15. Danilo Petrucci (Ioda) 1'41 .926 (87/87)
16. Franco Battaini (Ducati) 1'42 .057 (50/85)
17. Colin Edwards (Suter-BMW) 1'42 .073 (19/58)
18. Mattia Pasini (ART) 1'42 .184 (55/59)
19. Michele Pirro (FTR-Honda) 1'42 .212 (19/52)
20. James Ellison (ART) 1'42 .437 (32/83)
21. Ivan Silva (BQR-Kawasaki) 1'42 .446 (70/84)
22. Yonny Hernandez (BQR-Kawasaki) 1'42 .906 (56/59)

5 komment

Címkék: teszt motogp stoner crt jerez

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr904338855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

akos27 2012.03.25. 20:31:48

Ha azt nézem mennyit gyorsultak a moto2-esek egy év alatt akkor talán lesz keresnivalójuk a CRT-seknek...

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.03.25. 21:46:17

@akos27: Kivéve ha valaki (név nélkül a Ducati) el nem kezd kavarni, hogy az Aprilia megoldása nem szabályos. A kisebb CRT-k (pl. Ioda), már most elégedetlenkednek. Lesz itt még balhé....

ANONYMOUS 2012.03.26. 08:25:59

@fullthrottle:
A ducati??? Ne viccelj már, a kilók miatt sem ök kavartak,nem?:-)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.03.26. 10:10:42

@ANONYMOUS: Arra gondoltam, hogy a két olasz cég között nyilván nagy a rivalizálás és ha valakit beérnek a CRT-k, akkor őket leghamarabb. Fognak jajongani majd a japók is, de csak később. :)

ANONYMOUS 2012.03.26. 19:15:30

@fullthrottle:
Én meg arra, hogy mint tudjuk a ducati nem olyan, inkább fejleszt egy jobb gépet:-)
süti beállítások módosítása