HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

BSB finálé - ketten maradtak (3.rész)

2011.10.10. 14:53 fullthrottle

"Hogy mondtad Sanyi? Az élet nagy rendező?" - vajon mit művelt volna Palik Laci a brands hatch-i második BSB futamot látva? Vasárnapra leszakadt az eső a környéken és a Superbike-osok versenyére ugyan már felszáradt a pálya, de nem teljesen, rengeteg vizes folt maradt. Ennek később meglett a következménye, mindjárt a startnál Hopkinsnak gyűlt meg a baja, a negyedik kocka előtt ugyanis méretes vizes aszfaltrész éktelenkedett. Pár kanyar múlva azonban kiderült, hogy nem ez lesz a legnagyobb gondja az amerikainak, aki le is maradt az előzményeknek megfelelően, de arra semmiképp sem számított, hogy motorjának elektronikája megadja magát. Hopper a füvön állva aztán resetelte a technikát és nagy szerencséjére a motor újraéledt, elindulhatott hát a mezőny után, tetemes hátránnyal. Az élen azonban ugyanúgy folytak az események: Laverty a korábbi sikertől megrészegülve merészen az élre állt a második körben - vesztére, ugyanis egy kanyarral később elfeküdt, és a sóderben fetrengve találta magát, ami után még vissza tudott jönni, de jobbnak látta beoldalogni a boxba (ezek után már csak a verseny második felében került elő, és csakis azért, hogy megpróbáljon minél gyorsabb kört futni, hogy az utolsó futamon kedvező pozícióból indulhasson). Egy körrel később Brookes mutatott be egy méretes bukfencet, az ő motorja teljesen szét is ment és többen mások is buktak a bizonytalan körülmények között. Tommy Hill így mondhatni kedvező pozícióba került, hiszen legfőbb vetélytársai "lekoptak", a remek formában lévő Byrne ugyan elhúzott az élen, de ő a bajnokság szempontjából nem volt veszélyes már rá. A Yamahás életét azonban ketten is megkeserítettek, először a másik Crescent Suzukis, Kirkham, akinek alighanem ki volt adva, hogy mindenképp Hill előtt kellene végeznie - vele kétszer is ütközött, majd nem tudta tartani a tempóját így elszakadt tőle. A harmadik helyért viszont James Ellison sanyargatta meg alaposan. Először csak árnyékként követte, mint aki nem tudja illik-e ilyen helyzetben előzni, de aztán csak elment mellette két körrel a vége előtt, így Tommy-nak bele kellett törődnie, hogy a dobogón most nem jut neki hely. Az élen végül Byrne-t kicsit megizzasztotta az őt megközelítő Kirkham a verseny második felében, ám komoly veszélyt nem jelentett számára, így Shakey behúzta a győzelmet. Hopkins végül a tizenkettedik helyig tudott felzárkózni, amivel értékes pontokat szerzett, viszonyt előnye mindösszesen két pont maradt a bajnoki összetettben Tommy Hillel szemben. Az utolsó futam előtt Brookes és Laverty bukása miatt már csak ők ketten maradtak küzdelemben a kupáért - huszonöt futam után gyakorlatilag egyfajta "hirtelen halál" maradt az utolsó fordulóra, hiszen majdnem pontazonosság alakult ki a bajnokaspiránsok között.

MCE Insurance British Superbike Championship, Brands Hatch, második futam:

  1. Shane Byrne (HM Plant Honda)
  2. Jon Kirkham (Samsung Crescent Racing Suzuki) +1.150s
  3. James Ellison (Sorrymate.com Honda) +11.994s
  4. Tommy Hill (Swan Yamaha) +12.825s
  5. Chris Walker (Pr1mo Racing Kawasaki) +23.993s
  6. Graeme Gowland (WFR Honda) +27.829s
  7. Tommy Bridewell (Motorpoint Yamaha) +29.403s
  8. James Westmoreland (WFR Honda) +40.713s
  9. Dan Linfoot (Tyco Honda) +46.981s
  10. Karl Harris (Splitlath Aprilia) +49.918s

MCE Insurance British Superbike Championship állása a második futam után:

  1. John Hopkins (Samsung Crescent Racing Suzuki) 629
  2. Tommy Hill (Swan Yamaha) 627
  3. Shane Byrne (HM Plant Honda) 600
  4. Michael Laverty (Swan Yamaha) 590
  5. Josh Brookes (Relentless Suzuki by TAS) 588
  6. Ryuichi Kiyonari (HM Plant Honda) 521

Szólj hozzá!

Címkék: bsb byrne brands hatch

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr693291840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása