HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Pedrosa egy hajszállal edzéselső

2011.10.22. 09:11 fullthrottle

Mostanában ritkán látunk szoros időmérőket a MotoGP kategóriában, hát most láthattunk. Az elsőségért persze Repsol háziverseny folyt, mégis volt izgalom és az utolsó percig tartott a csata.

Végül Pedrosának sikerült hoznia a korábbi edzéseken megvillantott formáját,és ugyan csak 29 ezredmásodperccel, de megszerezte a pole-t a már világbajnoki színben tündöklő Stoner előtt. A harmadik repsolos Dovizioso is érzi a sepangi pályát, ő zárt a harmadik helyen, míg legjobb yamahásként, dicséretreméltóan Colin Edwards látta meg a kockás zászlót a negyedik pozícióban.

Mindenképp csalódás azonban a gyári Yamaha szereplése - két versenyzőjük lett az utolsó. Spies még nem száz százalékos az ausztrál bukást követően és el is esett az időmérő záró perceiben, sőt a reggeli szabadedzésen is, a helyettes Nagasukától pedig nem lehet csodára számítani élete első MotoGP szereplésén. Mindkettejük maximális terve valószínűleg a verseny befejezése lesz a holnapi napon.

MotoGP - Sepang - Időmérő

1. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 2m 1.462s
2. Casey Stoner AUS Repsol Honda 2m 1.491s
3. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 2m 1.666s
4. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 2m 2.100s
5. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 2m 2.105s
6. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 2m 2.172s
7. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 2m 2.254s
8. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki 2m 2.332s
9. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 2m 2.395s
10. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 2m 2.756s
11. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 2m 2.939s
12. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 2m 3.077s
13. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 2m 3.438s
14. Hector Barbera ESP Mapfre Aspar 2m 3.619s
15. Toni Elias ESP LCR Honda 2m 3.646s
16. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 2m 3.678s
17. Katsuyuki Nakasuga JPN Yamaha Factory Racing 2m 4.072s

Legygyorsabb gyakorló kör: 
Dani Pedrosa AUS Repsol Honda 2m 1.250s (FP2)

2010 Maláj Grand Prix (Október 17):
Pole position: 
Jorge Lorenzo ESP Fiat Yamaha 2m 1.537s
Leggyorsabb kör:
Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha 2m 2.117s

2011 Sepang MotoGP Test (Február):
Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 59.665s

 

125: Nem sikerült fokoznia a második és harmadik szabadedzésen mutatott fölényét Nico Terolnak, ám az időmérőt így is megnyerte. Csapattársa, Faubel azonban mindössze 15 ezredmásodperccel maradt el, és a harmadik Cortese is négy tizeden belül motorozott (igaz, mindenki már viszont másodpercen kívül).

A VB esélyes Zarco azonban sorozatos problémákba ütközött. Az időmérő elején elesett a francia és mikor visszatért a pályára negyed órával a kockás zászló előtt, akkor a motorja hagyta cserben, félre kellett húzódnia. Az utolsó percekben aztán sikerült mért kört futnia, de a motor láthatóan nem volt formában, csak a 15. helyre volt elég a produkció.

Pedig az utolsó előtti versenyen Terol előtt kellene végeznie a 25 pont hátrányban lévő Zarconak, ha még el szeretné orozni a világbajnoki címet spanyol vetélytársa orra elől.

125cc - Sepang - időmérő

1. Terol (Aprilia) 2m 13.579s
2. Faubel (Aprilia) +0.015s
3. Cortese (Aprilia) +0.375s
4. Vazquez (Derbi) +1.002s
5. Salom (Aprilia) +1.103s
6. Folger (Aprilia) +1.197s
7. Vinales (Aprilia) +1.476s
8. Moncayo (Aprilia) +1.693s
9. Martin (Aprilia) +1.725s
10. Kent (Aprilia) +2.011s 

 

Moto2: A középső kategória nagy kérdése az volt, hogy a mindhárom szabadedzést mellőző Marc Marquez indulni fog-e az időmérőn. A válasz hamar megoldódott: elindult a spanyol, ám csak egy mért kört teljesített, ami csak a 36. helyre volt elég. A cél azonban mindössze annyi volt, hogy kvalifikálja magát a versenyre, mert a sérülése komolyabb, mint amilyennek tűnt. A versenyen való indulásáról holnap döntenek.

Az elsőséget kisebb meglepetésre a feltámadó Thomas Lüthi vitte el, Bradl csak a második helyet szerezte meg. A németnek így is nagy szerencséje van spanyol riválisa gyengélkedését tekintve, hiszen holnap ha minden így marad, minden bizonnyal növelni fogja összetett béli előnyét, sőt kedvező esetben a VB címet is behúzhatja. Az első sort egyébként az olasz Pirro zárja, akinek ez idei legjobb edzéseredménye.

Moto2 -Sepang - Időmérő

1. Lüthi (Suter) 2m 07.512s
2. Bradl (Kalex) +0.212s
3. Pirro (Moriwaki) +0.492s
4. Takahashi (Moriwaki) +0.557s
5. P. Espargaro (FTR) +0.595s
6. A. Espargaro (Pons Kalex) +0.642s
7. Kallio (Suter) +0.728s
8. Corti (Suter) +0.807s
9. Redding (Suter) +0.900s
10. Pasini (FTR) +0.902s

 

(részletes eredmények erre)

Szólj hozzá!

Címkék: 125 motogp pedrosa sepang moto2

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr153321418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása