Folytatódtak a tesztek ma is Valenciában, és a MotoGP mezőnyének ezúttal nagyobb szerencséje volt, ugyanis a tegnapi esőt ragyogó napsütés váltotta fel. Időeredményeket majd este közlünk, azonban a legfontosabb történésekről a hajtás után értekezünk sok-sok képpel.
Nico Terol immár vizuálisan is a Moto2-es Aspar gépen.
Zarco ki is gurult a garázsból pár körre a JiR garázsából, ahová frissen leszerződött.
Mika Kallio és a Marc VDS egyezkedésének az lett a vége, hogy egy évvel meghosszabbították a szerződésüket.
Innentől már mai képek jönnek. A Ducati nem lustálkodott, a GP12-t vetették be a mély vízbe.
Viszont Nicky Hayden kénytelen volt kihagyni a tesztet és holnap sem megy. A vasárnap szerzett kézsérülése hátráltatja, kiderült hogy két helyen is eltört a csuklója. A képen Franco Battaini melegíti az amerikai motorját, ő is fogja helyettesíteni a hátralévő időben.
Cal Crutchlow viszont elkezdte az ismerkedést az ezres Yamahával.
Újdonsült csapattársa, Andrea Dovizioso viszont rögtön a nyolcszázast és a 2012-es gépet is megülte.
Úgy volt, hogy az AMA-s Melissa Paris csak Bradley Smith Moto2-s masináját próbálgatja majd, de ha már itt volt, akkor az idei MotoGP Yamahára ültették fel inkább.
A Moto2 bajnok Bradl az LCR idei, nyolcszázas gépét kapta meg ismerkedésre.
Karel Abraham ugyanúgy ott lesz a mezőnyben, mint idén.
Csakúgy, mint Ben Spies.
Viszont lesz egy rakás CRT, ha eljutnak a rajtvonalig. Ez itt a BQR öszvérje - FTR váz, Kawasaki motor. Szerződtetett versenyzőjük is van már, aki nem más mint Yonny Hernandez.
A BQR Immotec, Ivan Silvával a nyeregben próbálkozott.
A Laglisse csapat motorjának szereplése elvileg már biztos, de még nem döntötték el hogy a Suter vázat BMW avagy Aprilia motorral párosítják. Fix versenyzőjük sincs, Carmelo Morales és Xavier Del Amor esélyesek, közülük az előbbi volt ma jelen.
A Grillini / Gapam (?) csapat Gianluca Nanneli tesztversenyzővel jött el, de Federico Sandi lesz az állandó versenyzőjük, ha rajtengedélyt kapnak 2012-re a BMW motoros géppel.
Hector Barbera a mai Pramac teszt után elmondta, hogy az új Ducati alumínium váz óriási fejlődés. Érzi a motor elejét és kanyarba befelé is és a váltó is jobb. Leginkább a korábbi 250-es Apriliájához hasonlította érzésre.
(még több kép a mai és tegnapi napról erre)
Utolsó kommentek