HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Hoffman dolgozik egy kicsit

2011.11.14. 18:11 fullthrottle

Hatvanöt után hatvanhat jön, és ez most esetünkben is igaz. Alex Hoffman ex-versenyző mostanság inkább szakkommentátorként tengeti életét, de nem szabad elfelejteni, hogy ő az Aprilia tesztversenyzője is. Most akadt némi munkája ez ügyben, ugyanis az olasz márka CRT gépét fogja kipróbálni szerdától péntekig Valenciában.

Hoffman az Aspar csapatnak végzi a tesztet, de igazából már épp ideje volt, hogy egy ilyen motor is a pályára guruljon, ugyanis az elmúlt heti teszteken nem láttuk az olaszok aktivitását, holott Martinezéken kívül a PBM, az IodaRacing és a SpeedMaster is ilyen erőforrással fog indulni a hírek szerint.

A Speedweek információi szerint az Aprilia állítólag 1.3 millió Eurót vár egy komplett, RSV4-es blokkal szerelt gépért cserébe, noha a váz típusa nem lett megnevezve. Annyi bizonyos, hogy nem a WSBK motorét kapják meg a csapatok - ezt maga Gigi Dall'Igna Aprilia főnök erősítette meg - viszont az erőforrás maga tényleg nem sok különbséget mutat majd.

6 komment

Címkék: aprilia motogp crt hoffman

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr193382613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2011.11.14. 20:58:04

Gondolom azért ő, mert ő össze tudja majd hasonlítani a proto vázat a frankó Aprilia vázzal. Amúgy kíváncsi vagyok, hogy ténylegesen hány CRT lesz ott a rajtrácson az első futamon, és mennyi marad a végére.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2011.11.15. 10:55:41

@==T==: Jó meglátás! Hát arra én is. Az szinte biztos, hogy nem lesz ennyi, mint ahányan jelezték, hogy indulnának. Lemorzsolódás is biztos lesz. De én inkább arra lennék kíváncsi, hogy ha nagy lesz a lemaradásuk az élmezőnyhöz képest, nem fogják-e elkezdeni cseszegetni őket. Stoner már talán a tesztelésen is mondogatta, hogy nagyon lassúak.

==T== 2011.11.15. 11:15:19

@fullthrottle: Valaki azt írta az autosport fórumon - vagy egy másikon - hogy szerinte a vázat az Aprilia fejleszti, csak mással gyártatja le. akkor gondolom egy kissé áttervezett RSV4 vázról lehet szó.

Amúgy ha jól gondolom, ennél olcsóbban lehet WSB-s gyári támogatott RSV4-hez jutni, amivel azért ott lehet lenni a mezőny elejében.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2011.11.15. 11:33:49

@==T==: Ha az utolsó linket megnézed, ott Gigi Dall'Igna az mondja, hogy nem a SBK váz lesz. Lehet ők tervezik azért, erről nincs infóm.

Azért mégiscsak egy CRT motorrol beszélünk, az elejében biztos nem lesz ott senki. Vagy arra gondoltál, hogy az a blokk a WSBK elejében ott van?

==T== 2011.11.15. 15:44:40

@fullthrottle: jaja, a WSB elejében. a WSB eleje viszont ott van a GP-s gyáriak és GP-s szatelitek közt. Checa Duksija több pályán gyorsabb volt, mint Rossi Duksija.

==T== 2011.11.15. 18:30:16

idézek:

@MOTOCI_Maroto: @Alex_66 will ride tomorrow a RSV4 SBK with Bridgestone tires and carbon brakes to see wich changes the chassis will need to fit CRT rules
@MOTOCI_Maroto: The bike should also use the gear cascade distribution that the FIM prohibited Aprilia in SBK

***
To me this sounds very much like Aprilia are going to run their own CRT frame that's using the SBK frame as a starting point?
süti beállítások módosítása