HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Te is fiam Bradley?

2011.08.16. 18:16 fullthrottle

 

Pletyka szinten már majd mindenkit betettek a MotoGP 2012-s képzeletbeli mezőnyébe a Moto2 élmezőnyéből (is), így Bradley Smith-ről is volt egy-két pletyka. Ám most a versenyző maga tette közhírré a Crash.net-es blogjában, hogy saját csapata szeretné egy osztállyal feljebb vinni. A csapat a hírek szerint az utóbbi időben mutatott jó forma miatt gondolkodik (nyilván a brno-it kivéve, ahol elesett), és nem tudni kinek a helyére vinnék, igazság szerint mindkét jelenlegi versenyzőnek kicsi kifelé áll a rúdja. Edwards szerződése év végén lejár, Crutchlow pedig az utóbbi időben feltűnően sokat bukott, ami nem nyerte el Herve Poncharal csapatfőnök tetszését. Mivel az árván maradt Yamaha-s WSBK menőt, Eugene Laverty-t is emlegették már a csapatnál, könnyen elképzelhető, hogy egy teljesen új felállással szeretne a Tech 3 előrukkolni, ami valljuk be azért kicsit merészség volna. Smith egyelőre még nem döntött, és állítólag Misano-ig nem is fog, de nagyon gondolkodik a dolgon, mert amellett, hogy rendkívüli a megtiszteltetés, lehet inkább még maradna egy évet a Moto2-ben tapasztalatot szerezni. Utóbbi vélemény mellett vagyunk mi is. Talán egy kicsit gyorsan menetelnek ezek a srácok felfelé (és itt most a Marquez-ről szóló pletykákra is gondolunk), habár az is igaz, hogy néhány lehetőség meg csak egyszer adatik meg az életben.

FRISSÍTÉS: Meg is érkezett a megerősítés, miszerint Eugene Laverty olyan komolyan tárgyal a Tech 3-mal, hogy ott is volt a hétvégén Brno-ban, természetesen a Tech 3-nál és a jövőről beszélni.

Szólj hozzá!

Címkék: smith motogp

"Mr. Honda" mondja....

2011.08.16. 14:33 fullthrottle

 

Megszólalt végre Shuhei Nakamoto, a Honda versenyrészlegének feje a japán gyár jövő évi MotoGP-s szereplésének ügyében. Egy ideje már mennek a találgatások, hogy akkor ki hova megy, hány motor lesz, esetleg jut-e másnak is. Mindez idáig azonban csak annyi volt bizonyos, hogy a Hondánál a csökken a jövő évre szánt keretet, így a mostani hat motor helyett, csak négyet tud biztosítani, és abból két Repsol motor lesz csak, Stoner-Pedrosa felállásban. Nakamoto úr elmondta, hogy nem igazán elégedett a két másik gyári szintű technikával versenyző olasz teljesítményével, mert Simoncelli jó ugyan az edzéseken, de a versenyeken ront, Dovizioso-t pedig mindenképp előbbre várnák, nekik győztes versenyzők kellenek. Ennek ellenére szeretnék megtartani őket és támogatnák mindkettőjüket motorral jövőre is, ennek érdekében még Indianapolis-ig szeretnének megállapodásra jutni a versenyzőkkel. A japán főnök arról is beszélt, mi van a többi jelentkezővel. Ha Gresini-éknek kell egy második motor, megkaphatják, de fizetniük kell érte. (A sorozattal való) szerződés szerint két motort kell szállítaniuk, ők négyet terveznek jövőre, ami igazság szerint majdnem biztos, hogy öt lesz, ugyanis egy német ajkú fiú is kap egyet, aki alighanem a Moto2-es bajnokság jelenlegi éllovasa, Stefan Bradl lesz. Ha valakinek pedig kell egy hatodik, akkor megkaphatják. Akkor most hogy is állunk? Hat helyett hat, vagyis semmi sem változik? Az még kérdés lehet, hogy Gresini-ék kifizetik-e a második Honda-t, és hogy esetleg Bradl nem épp hozzájuk megy-e versenyezni. Ezen felül érdekes lehet az is, hogy tudnak megegyezni a japának az olasz versenyzőkkel, lesz-e valami vita a szerződések körül. Maradtak tehát kérdések, de mindenképp okosabbak lettünk - talán két hét múlva mindent teljesen tisztán látunk majd.

Szólj hozzá!

Címkék: honda motogp

de Puniet: Nem, nem és nem!

2011.08.16. 13:43 fullthrottle

 

Randy de Puniet nincs igazán abban a helyzetben, hogy válogasson, tekintve az idei szereplését, ám ő mégis máshogy gondolja. Elmondása szerint a MotoGP-ben szeretne maradni, ám kérdéses, hogy a Pramac Ducati-nál továbbra is szívesen látják-e (tekintve az idei bukások fényében kicsit megnövekedett számlát). Menedzsmentje serényen keresgél, de nincs túl sok nyitott lehetőség a királykategóriában. A francia mindenesetre kategorikusan kijelentette, hogy Moto2-be nem megy, CRT motorra nem ül, és a Superbike-ba is csak akkor versenyzik, ha jó motort kap, mert a Kawasaki például, amihez már egyes források kötötték, maximum 8.-9. helyekre jó. Ha minden kapu bezárul, inkább otthon fog ülni és vár valami beugrási lehetőségre, sem minthogy a fenti lehetőségek valamelyikéből válasszon. Nem egyszerű helyzet az biztos, mindenesetre korainak tartanánk, ha de Puniet eltűnne a mezőnyből, mielőtt igazán megmutathatta volna, mire is képes.

Szólj hozzá!

Címkék: motogp wsbk moto2 de puniet

Rossi már döntött Motegiről?

2011.08.16. 13:22 fullthrottle

 

A múlt hét egyik nagy témája volt az októberi Japán nagydíj kérdése - megy / nem megy a mezőny? A hivatalos álláspont szerint ugye nincs akadály, eddigi tiltakozók is változtattak az álláspontjukon, van aki pedig kerek-perec kijelentette, hogy ott lesz. Valentino Rossi idei gyenge szereplése ellenére még mindig a MotoGP világának meghatározó alakja, így nem csoda, hogy a Motegiben való szereplésről a legtöbbet őt zaklatják az újságírók. Mindeddig megpróbált kitérni a konkrét válasz alól, ám ez mostanára megváltozott, örökké nem is térhetett ki a téma előle, hisz az időpont egyre közeledik. Már brno-i hétvége során hangot is adott kételyeinek, elmondása szerint az a gond, hogy többen nem is feltétlen a jelen helyzettől tartanak (nem csak versenyzők, hanem szerelők és más csapattagok), hanem hogy akkor történik valami katasztrófa, amikor ott vannak, és az ellen ugye már nehéz mit tenni. Valentino mostanára azonban már konkrét véleménnyel állt elő: "Nagyon úgy gondolom, hogy nem megyek." - fejtegette olasz újságíróknak, és aztán elmondta, hogy sokáig arra számított, hogy a világbajnokság szervezői jó döntést hoznak (és neki ezzel nem is kell foglalkoznia), ám a dolog nem így történt. Az biztos, hogy a mezőny nagyon nincs egyetértésben, a Brno-i versenyzői értekezleten nem is jelent meg mindenki, így határozottan nem lehet közös véleményről beszélni. Ugyanakkor mivel a Tech 3 már bejelentette, hogy mennek, valamint a pletykák szerint mások is csatlakoznak majd ilyen-olyan okokból (nyomást helyez rájuk a munkaadójuk, vagy csak szimplán bizonyítaniuk kell egy esetleges jövő évi szerződés reményében) így kollektív bojkottról sem lehet szó. Akárhogy is lesz, nem most hallottunk a dologról, ez bizonyos.

Szólj hozzá!

Címkék: motogp rossi motegi

Folytatódik a móka

2011.08.15. 12:40 fullthrottle

Brno-ban ma sem állt meg az élet, mint azt korábban már többször is említettük, ma jött el annak az ideje, hogy a különféle csapatok pályára guruljanak a jövő évi konstrukcióikkal és teszteljék azokat (már akinek, mert ugye a Ducati az ideit teszteli). Nos a műsor egész nap megy, és ugyan sokat nem lehet levonni az ilyenkor elért időeredményekből, de a motogp.com időről-időre közzéteszi a listát a kíváncsiak részére (végeredmény este hatkor lesz). Aki esetleg képeket is nézne, mondjuk ide látogasson (a post képet is innen loptuk), mementónak meg álljon itt egy viszonylag friss, déli állapot (nevek előfordulhatnak kétszer is, mint Spies esetében is, mert a Yamaha például először egy "öszvér", vagyis vegyes elemekből összeállított motorral gurult a pályára, az igazi 1000-es előtt):

FRISSITÉS: Az eredményeket lecseréltük, ez már a hétfő esti, 6 órás állapot, vagyis a nap végeredménye. Mika Kallio sokat fejlődött a Marc VDS Suter CRT motorjával, de még mindig eléggé le van maradva, ezúttal már csak négy másodperc hat helyett, ami apró lépés, de haladás. További következtetéseket nem vonnánk le, mindenesetre a napot Stoner nyerte a 1012-es ezres Hondán. Még frissebb képek erre.

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda (1000cc) 1m 56.168s (57 laps)
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (1000cc) 1m 56.253s (28)
3. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing (1000cc) 1m 56.306s (24)
4. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 1m 56.727s (58)
5. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 1m 57.184s (15)
6. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda (1000cc) 1m 57.264s (37)
7. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 1m 57.533s (78)
8. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 1m 57.591s (74)
9. Toni Elias ESP LCR Honda 1m 57.903s (56)
10. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1m 58.266s (74)
11. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 1m 58.387s (66)
12. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1m 58.492s (44)
13. Mika Kallio FIN Marc VDS Suter (1000cc) 2m 0.144s (81)

2011 Czech Republic Grand Prix:
Pole position: 
Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 1m 56.591s

Fastest race lap by Manufacturer:
Honda: Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 57.191s
Yamaha: Jorge Lorenzo ESP Fiat Yamaha 1m 57.636s
Suzuki: Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki 1m 57.821s
Ducati: Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1m 57.844s

Szólj hozzá!

Címkék: teszt brno

süti beállítások módosítása