HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

A győztes jutalma

2011.09.04. 22:59 fullthrottle

 

A levegőben lógott már a dolog, de fura az élet, talán nem a legszerencsésebb módon történtek ma a dolgok. Régóta pletykálják, hogy a Paul Bird féle Kawasakinak befellegzett, és a japán gyár jövőre már nem velük kíván dolgozni. A (még) csapatvezető a mai második, győztes futam után saját sajtóközleményben tudatta a világgal, hogy ma reggel kirúgták őket a japánok - kerek perec megmondták nekik, hogy év végén vége az együttműködésnek. A "nekik" alatt Tom Sykes is értendő, ugyanis őt Paul Bird vitte a csapathoz, míg Vermeulen és Lascorz a gyár kérésére szerepeltek. Alighanem csattanós választ adtak a srácok az "elbocsátó, szép üzenetre" - kíváncsiak lennénk most a Kawa álláspontjára a győzelem után. S hogyan tovább jövőre? A gyári Kawát minden bizonnyal a Supersportos Provec Motocard.com kapja meg "kezelésre", míg Sykes helyére pedig Marco Melandri-t és Randy de Puniet-t is pletykálják.

2 komment

Címkék: wsbk nurburgring kawasaki sykes

Képtelen rém(kép)regény a szakadó esőből

2011.09.04. 22:38 fullthrottle

 

Mindig akad egy szemfüles fotós aki jókor van jó helyen - ezúttal megmutatja nekünk Haga esését, amiről a verseny operatőrei lemaradtak a Nürburgringen.


A japán amúgy rendkívül restelli a dolgot, állítása szerint még lassított is ahogy az eső keményebbre váltott. Az utolsó képen amúgy az látható, ahogy a szintén bukó Camier-rel állítólag megpróbálják leállíttatni a futamot. Hmmmm, a történelem ismétli önmagát? Mintha lett volna hasonló épp Németországban.... épp Nürburgringen....

Szólj hozzá!

Címkék: video wsbk nurburgring haga

A nap poénja a Twitterről

2011.09.04. 21:57 fullthrottle

 

Friss ropogós a Twitterről - Jeremy McWilliams lecsapta a magas labdát. A jelek szerint Misano-ban meleg lehetett, ugyanis Cal Crutchlow arról "panaszkodik", hogy csütörtöktől számítva a versenyig összesen 22 liter folyadékot fogyasztott el. A jó öreg Jeremy emígy reflektált: "Edwardsnak valószínűleg ma este megvolt ugyanez" :)

Szólj hozzá!

Címkék: twitter motogp mcwilliams crutchlow

Indy hosszabbított újabb három évre

2011.09.04. 17:24 fullthrottle

 

Habár a pletykák mást ígértek, meghosszabbították a Indianapolis MotoGP szereplését egészen 2014-ig. Mivel Laguna Seca szerződése is akkor jár le és jövőre érkezik az austini nagydíj is, ezért a következő három esztendőben háromszor is el fog látogatni a "motoros cirkusz" az Egyesült Államokba.

1 komment

Címkék: indianapolis motogp

A türelmes Sykes nyerte a káoszt, Haga talán utolsó nagy lehetőségét dobta el

2011.09.04. 16:33 fullthrottle

 

Ami csak ijesztgetés maradt Misanoban, az megvalósult a Nürburgringen. A rajt előtti percekben leszakadt az ég a WSBK második hétvégi futamán. Az indulást így elhalasztották egy negyedórával, hogy mindenki át tudjuk szerelni az új helyzetre. A startot Rea kapta el a legjobban, de az első kanyarban besokallt és visszatérve a pályára egyenesen a szintén jól startoló Sykesba ütközött, ám mindketten talpon maradtak. Az élre időközben a vérszemet kapott Haga állt, és Rea már szorongatni kezdte volna, amikor megint elrontotta az első kanyart és visszaesett a harmadik helyre. A Yamahák ekkor csak a 6. és 7. helyeken szerénykedtek, míg a VB toronymagas esélyese, Checa csak a tizennegyediken. A spanyol igazi biztonsági motorozást mutatott a verseny elős felében, nem ritkán öt(!) másodperccel lassabban körözve, mint az éllovas Haga. A japán nagy tempója aztán megbosszulta magát, és nyolc körrel a futam (tervezett) vége előtt elesett a japán, (szó szerint) elbukva idei legjobb teljesítményét. Olyan nevekhez csatlakozott egyébként, mint Tamada, Camier, Aitchison és Toseland akik mind kiestek eddigre. Nori igazi balszerencséjére a versenyt 2 körrel később le is intették (ahogy elérték a futam 75%-át, ami után már teljes pontokat lehet osztani), ugyanis a körülmények olyan szinten rosszra fordultak, hogy már majd mindenki emelgette a kezét a mezőnyből, hogy legyen már vége. Az őrületet végül a magabiztosan motorozó Sykes nyerte, nem kis dicsőséget hozva a nem épp éllovas Kawasakinak - 2006-ban győztek utoljára szintén egy esős versenyen Chris Walkerral. Guintoli és Smrz egészítette ki a dobogót (picit faragva a Ducati csorbán), a sokat rontó Rea végül csak negyedik lett. Checa megelégedett a nyolcadik pozicióval, ami nem is rossz, tekintve hogy a fő riválisává előlépő Melandri is csak hatodik lett, így csak két pontot hozott rajta az összetettben - 74 pont most a különbség kettejük között.

Nurburgring - SUPERBIKE - Race 2

1. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 29'49.337
2. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 29'53.400
3. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 30'12.096
4. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 30'17.834
5. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 30'27.711
6. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 30'34.663
7. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 30'36.367
8. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 30'39.369
9. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 30'42.923
10. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 30'44.598
11. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 31'02.142
12. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 31'04.805
13. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 31'29.660
RT. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 27'12.450
RT. Makoto Tamada (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 28'49.186
RT. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 25'20.427
RT. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 23'13.507
RT. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 18'52.995
RT. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 12'20.292

(részletes eredmény)

 

4 komment

Címkék: wsbk nurburgring sykes

Lorenzo életben tartja a VB reményeit

2011.09.04. 14:51 fullthrottle

Tréfás kedvvel fogadta az időjárás a MotoGP mezőnyét Misanoban, ugyanis mindjárt az első körben csepegni kezdett az eső, lengtek a fehér zászlók. Komolyabban azonban nem akart leszakadni az ég, így végig csak az ijesztgetés szintjén maradt, pedig a csapatok már készítették a tartalékmotorokat. Az élre meglepetésre Lorenzo állt, és magabiztos előnyt kiépítve el is hozta a győzelmet. A dobogót nem meglepően a Repsol Honda két ásza foglalta le Stoner, Pedrosa sorrendben, ám a spanyol a futam vége előtt öt körrel gondolt egyet, és megelőzte a bajnokágban vezető ausztrált. Ez is lett végeredmény, kisebb csatározások csak hátrébb voltak Simoncelli, Dovizioso és Spies között, ám belhé ezúttal nem volt, csak hajmeresztő manőverek. Rossi végül a nem túl rossz hetedik helyen futott be hazai versenyén, azután, hogy a verseny első köreiben az ötödik helyen is motorozott a felemás időjárási körülmények között. Stoner a futam végi interjúban fáradtságra hivatkozott lemaradását illetően, elmondása szerint nem sikerült kipihennie magát rendesen a versenyre, így nem tudott 100%-os formában motorozni.

MotoGP / San Marino / Misano

1. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 44m 11.877s
2. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 44m 19.176s
3. Casey Stoner AUS Repsol Honda 44m 23.844s
4. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 44m 29.230s
5. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 44m 29.267s
6. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 44m 29.969s
7. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 44m 35.580s
8. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki 44m 42.555s
9. Hector Barbera ESP Mapfre Aspar 44m 49.379s
10. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 44m 49.597s
11. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 44m 51.425s
12. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 44m 52.383s
13. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 45m 5.226s
14. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 45m 14.243s
15. Toni Elias ESP LCR Honda 45m 32.033s

DNF:
Loris Capirossi ITA Pramac Racing
Nicky Hayden USA Ducati Marlboro

(részletes eredmények)

Szólj hozzá!

Címkék: motogp misano lorenzo

Davies bajnokhoz méltóan nyert

2011.09.04. 14:20 fullthrottle

Nagyon visszacsúszott a rajtnál Chaz Davies, ám ez nem akadályozta meg abban, hogy bajnokaspiránshoz méltóan felzárkózzon az élre, majd megnyerje a nürburgringi Supersort versenyt. Második helyen a MotoGP-t is megjárt James Ellison végzett, és az utolsó körökben azért rendesen megszorongatta a győztest, harmadiknak pedig a pénteki napon villogó Sam Lowes-t intette le a kockás zászló. A nagy kedvvel és jó formában versenyző Gino Rea hat körrel a vége előtt az elejéből bukott, még lángra is kapott a motor a nagy bukfenc következtében. A magyarok elinte nem álltak jól, de folyamatosan felzárkoztak, így a végére Németh Balázs a 10., a jobban kezdő, de aztán gyengébben hajrázó Tóth Imre pedig a 14. lett - kétszeresen is pontszerző tehát a Team Tóth.

Nurburgring - SUPERSPORT - Race

1. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 38'10.466
2. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 38'10.557
3. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 38'14.215
4. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 38'16.735
5. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 38'19.168
6. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 38'24.500
7. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 38'36.409
8. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 38'40.162
9. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 38'41.352
10. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 38'48.021
11. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 38'48.426
12. Vittorio Iannuzzo (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 38'49.595
13. Alexander Lundh (Cresto Guide Racing Team) Honda CBR600RR 38'50.270
14. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 38'55.358
15. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 38'59.100
16. Danilo Dell'Omo (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 39'02.764
17. Ondrej Jezek (SMS Racing) Honda CBR600RR 39'03.137
18. Marc Moser (Triple M Racing) Yamaha YZF R6 39'03.305
19. Patrik Vostàrek (Prorace) Honda CBR600RR 39'03.952
20. Marko Jerman (MD Team Jerman) Triumph Daytona 675 39'27.275
21. Vladimir Ivanov (Step Racing Team) Honda CBR600RR 39'28.142
22. Kervin Bos (VD Heyden Motors Racing Team) Yamaha YZF R6 39'55.989
23. Catalin Cazacu (PTR Romania Honda) Honda CBR600RR 38'19.434
24. Oleg Pozdneev (RivaMoto) Yamaha YZF R6 38'31.543
25. Mitchell Pirotta (KUJA Racing) Honda CBR600RR 38'59.207
26. Eduard Blokhin (RivaMoto) Yamaha YZF R6 39'25.457
RT. Miguel Praia (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 35'22.264
RT. Robbin Harms (Harms Benjan Racing Team) Honda CBR600RR 30'53.396
RT. Pawel Szkopek (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 28'52.389
RT. Gino Rea (Step Racing Team) Honda CBR600RR 26'06.931
RT. Yves Polzer (Team MRC Austria) Yamaha YZF R6 17'18.295
RT. Bastien Chesaux (MACH Racing) Honda CBR600RR 10'29.048

(részletes végeredmény)

Szólj hozzá!

Címkék: davies nurburgring wss

Marquez és Bradl most megizzadt végre

2011.09.04. 13:11 fullthrottle

 

Ha valaki rápillant a misanoi Moto2 végeredményre, lehet kifakad: "Marquez, Bradl.... már megint?" Pedig a dolog korántsem volt ez a verseny folyamán ilyen egyszerű és egyértelmű. A mezőny a futam első felében egy hosszú kígyóra emlékeztett, senki nem tudott elszakadni és annak fejét némi meglepetésre Redding és Iannone alkotta. Nagyjából féltávnál gondolták úgy a VB éllovasai, hogy ideje lenne robbantani, ám ez nem sikerült igazán, oda-vissza előzgetés kezdődött és mindenki járt szinte az élen az elől haladók közül. Végül kialakult az alant látható végeredmény, de a pódiumot senkinek nem adták könnyen. A győztes Marquez ugyan az utolsó körökre már szerzett egy lélegzetvételnyi előnyt, de a második Bradl-t még az utolsó kanyarban is szorongatta a végül harmadikként záró Iannone. A német előnye tehát megint fogyott egy gondolatnyit a spanyollal szemben, ha így megy tovább igazán kiélezett harcot láthatunk majd az utolsó futamokon a világbajnoki címért.

1. Marquez (Suter) 26 laps
2. Bradl (Kalex) +0.619s
3. Iannone (Suter) +0.713s
4. de Angelis (MotoBI) +1.634s
5. Redding (Suter) +3.275s 
6. Smith (Tech 3) +3.436s 
7. Takahashi (Moriwaki) +5.255s
8. Luthi (Suter) +8.739s
9. P. Espargaro (FTR) +13.224s
10. Corsi (FTR) +13.551s

(részletes eredmények)

Szólj hozzá!

Címkék: marquez misano moto2

Carlos nem hagyta ki a tizenegyest

2011.09.04. 12:49 fullthrottle

 

Carlos Checa senkitől sem zavartatva nyerte a WSBK első futamát a Nürburgringen. Biaggi ugyanis részt sem vett a futamon (már a reggeli, esős warm-up-ot is kihagyta) lábsérülése miatt. Figyelmreméltóan jól ment viszont Haga, aki a spanyollal és a két Yamahással kiegészülve alkotta az élcsoportot az első körökben. Előbb azonban Laverty, kisvártatva pedig Melandri is rontott, ezzel nagyobb különbségek alaklutak ki a versenyzők között. Az olasz aztán az utolsó harmadban utolérte és bedarálta a japánt, aki ugyan nem szakadt le, de érdemben visszavágni már nem tudott, így ebben a sorrendben futottak be. Checának ugyan Melandrival még számolnia kell, Biaggi hiányában viszont nagy lépést tett a VB cím felé. Folytatás pár óra múlva, a második futamon.

Nurburgring - SUPERBIKE - Race 1

1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 38'59.779
2. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 39'01.634
3. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 39'02.101
4. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 39'07.568
5. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'09.506
6. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 39'09.892
7. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 39'17.005
8. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 39'17.007
9. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 39'17.945
10. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 39'19.236
11. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 39'21.915
12. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'25.125
13. James Toseland (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 39'31.396
14. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'31.575
15. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39'33.099
16. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 39'37.928
17. Makoto Tamada (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 40'15.922
RT. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 23'59.701
RT. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 7'53.317
NS. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'55.971

(részletes eredmény)

 

Szólj hozzá!

Címkék: checa wsbk nurburgring

Zarco fejben bukta el, ismét Terol a legjobb

2011.09.04. 11:48 fullthrottle

 

Terol már a verseny elején elszakadt a mezőnytől, igazából csak a két Ajo-s tudta vele tartani a tempót, közülük is inkább Zarco mert Vazquez a verseny harmadánál elmaradt tőlük. A franciának egyébként volt egy kis kakaskodása a rajtnál Faubellel, de büntetés nem történt az adok-kapok miatt. A verseny végül a két VB éllovas között dőlt el, a szokásos utolsó körös oda-vissza előzgetésekkel, melyből ezúttal is Terol jött ki győztesen. Zarco hihetetlen módon elizgulta a befutót, folyamatosan a vetélytársat nézte és ezzel ismét elbukta a győzelmet, továbbra is nyeretlen a francia. Harmadik helyen Vazquez kocogott be, Vinales pedig, aki nem tudta igazán felvenni a tempót, a rossz rajthelyről csak a hetedik helyig tudott felzárkózni és végül ott is végzett.

1. Terol (Aprilia) 23 laps 
2. Zarco (Derbi) +0.022s 
3. Vazquez (Derbi) +4.932s 
4. Cortese (Aprilia) +9.322s 
5. Faubel (Aprilia) +9.964s 
6. Kent (Aprilia) +12.100s 
7. Vinales (Aprilia) +12.324s 
8. Gadea (Aprilia) +12.556s 
9. Folger (Aprilia) +21.489s 
10. Oliveira (Aprilia) +30.678s 

(részletes eredmények)

Szólj hozzá!

Címkék: 125 misano terol

süti beállítások módosítása