HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Stílusos búcsúajándék

2011.09.04. 09:41 fullthrottle

 

Loris Capirossi bejelentése, miszerint év végén visszavonul az aktív versenyzéstől, az egész paddockban érzelmeket keltett - hiába, sok éve van jelen az olasz, sok csapatnál versenyzett, így rengetegen ismerik és szeretik. Így van ezzel a Ducati csapat is, akik igen hálásak a veteránnak és nem fejtik, hogy első pódiumukat és első győzelmüket ő szerezte még 2003-ban. Éppen ezért, stílusos búcsúajándékot eszelt ki és adott át Filppo Precious technikai igazgató és Claudio Domenicali CEO Lorisnak: egy Desmosedici motorblokkot. Nem szokványos az biztos, de Capirex is jobban örül neki valószínűleg, mint egy doboz bonbonnak, vagy egy üveg pezsgőnek.

Szólj hozzá!

Címkék: motogp ducati capirossi

Flammini álláspontja az Infront megvásárlásáról

2011.09.04. 09:29 fullthrottle

 

A tegnapi Superpole után egy sajtótájékoztatót hívott össze az Infront Motor Sports vezérigazgatója, aki nem már, mint Paolo Flammini WSBK fő-főnök. A téma természetesen a héten végbement vásárlás volt, mely során az Infront a Dornát is birtokló Bridgepoint tulajdonába került. Flammini igyekezett eloszlatni a kételyeket, hogy netán a két világbajnokságot egybe akarnák olvasztani, és elmondta, hogy a két irányítószerv külön cég marad, nem változtatnak a vezetésükben, továbbá mindenki a saját dolgával foglalatoskodik majd. Egy újságíró direktben rákérdezett a pletykára, miszerint Flamminiék tervezik-e kivásárolni a WSBK jogokat a friss házasságból, de nemleges választ kapott. Ami viszont még érdekes, hogy a WSBK főnök tagadta, hogy a héten napvilágot látott 2012-es versenynaptár tőlük származna, elmondása szerint valótlan adatokat tartalmaz, így nem szabad számolni vele. A maláj verseny ténye például még a levegőben lóg, tárgyalnak, de jelen állás szerint nem lesz verseny Sepang-ban, így az időpont is teljesen fals. A hivatalos verziót még ebben a hónapban tervezik közzétenni.

1 komment

Címkék: video wsbk

A leggyorsabb

2011.09.04. 08:08 fullthrottle

 

Faster.... The Doctor, the Tornado and the Kentucky Kid.... ugye mindenki ismeri Mark Neale filmjeit? UGYE? A Fastest-ről már ugyan tavasz óta lehet tudni, de nem elfelejteni, hogy közeleg az ősbemutató időpontja, azaz szeptember 20. Sajnos felénk nem igazán fogják vetíteni, így reménykedjünk, hogy minél hamarabb kiadják a DVD verziót.

Szólj hozzá!

Címkék: video film motogp

Nap képe: csüggedés a köbön

2011.09.04. 07:47 fullthrottle

 

Nem kell ide semmi magyarázat - minden az arcára van írva.
(emlékeim szerint nem láthattuk még Vale-t ilyen hetyke arcszőrzettel)

Szólj hozzá!

Címkék: rossi sisak misano nap kepe

Veszélyben Biaggi indulása

2011.09.03. 22:34 fullthrottle

 

Hiába ért el előkelő rajtpozíciót Max Biaggi a mai időmérőn, meglehet, hogy holnap mégsem fog rajthoz állni. Mint azt említettük, az olasz bal lába komolyabban sérült a pénteki napon, egy a pályáról származó törmeléktől. Állítólag a kalóz a mai megmérettetés után nem a fotózkodásra és egyéb kötelező körökre sietett, hanem egyből a mobil klinikára, ahol megnézette sérülését. A fájdalom ugyanis nem enyhült, sőt rosszabbodott és már a váltásban és a vezetésben is hátráltatja. Végső döntés még nincs, az holnap reggel fog megszületni. Természetesen a "kalóz" döntését mindenki kénytelen lesz elfogadni, de kár lenne, ha így dőlne el a világbajnokság.

Szólj hozzá!

Címkék: wsbk nurburgring biaggi

Görbe tükör

2011.09.03. 22:22 fullthrottle

 

Valami készül itt kérem szépen. A Suzuki netán görbe tükröt kíván tartani a mezőnynek a holnapi napon ezzel a spéci festéssel? Egy jó eredmény kijárna nekik.

FRISSÍTÉS: Így fest....

Szólj hozzá!

Címkék: suzuki motogp misano

Rea marad a Castrol Hondánál 2012-ben is

2011.09.03. 22:18 fullthrottle

 

Sok helyen várták, sok helyre odaképzelték, de Jonathan Rea nem megy MotoGP-zni, (legalábbis 2012-ben még biztos nem) hanem marad a Castrol Honda versenyzője a WSBK-ban. Mondhatjuk, hogy az észak-ír versenyző márkahű, hiszen ez már az ötödik esztendeje lesz Ronald ten Kate csapatában, ugyanis 2008-ban is velük versenyzett, akkor még a Supersportban (nem mellesleg előtte is Hondázott a BSB-ben három éven át). A felek kölcsönös megelégedésüknek és örömüknek adtak hangot, már csak egy jó eredmény hiányzik a sérüléséből sikeresen felépülő motorosnak, hogy igazán legyen mit ünnepelni.

1 komment

Címkék: honda rea wsbk

Előny Checánál

2011.09.03. 15:55 fullthrottle

 

A nyári szünet után az utolsó nagy hajrába kezdett a WSBK mezőnye, hiszen a mostani nurburgringi hétvégével együtt már csak négy megmérettetés van hátra a szezonból. A mai időmérőt a világbajnokságot is vezető Carlos Checa nyerte, így nála az előny az őt üldöző Biaggival és Melandrival szemben. A kurrens világbajnok egyébként a harmadik helyen végzett, annak ellenére, hogy tegnap furcsa balesetet szenvedett, ugyanis a pályáról egy törmelékdarab megsértette a bal lábát, amelyben egy csont is eltörött. A Yamahák is formában voltak, ezúttal Laverty volt a jobb és ékelődött be a második helyre, míg olasz csapattársa, Melandri az első sort egészíti ki majd holnap a negyedik pozícióban. Meg kell említeni Hagát is az ötödik helyen, ugyanis ezen a pályán rendszerint jól szokott szerepelni, így a versenyeken borsot törhet a VB címért harcoló kollégáinak orra alá. A visszatérő Rea nem jutott be a kvalifikáció harmadik, záró etapjába.

2011 World Superbike Championship,  Nurburgring, Németország - időmérő

1. Carlos Checa ESP Althea Ducati 1098R 1min 54.144s 
2. Eugene Laverty IRL Yamaha WSBK YZF R1 1min 54.512s
3. Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia Racing RSV-4 1min 54.743s
4. Marco Melandri ITA Yamaha WSBK YZF R1 1min 54.818s
5. Noriyuki Haga JPN PATA Aprilia RSV-4 1min 55.113s
6. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1min 55.223s
7. Leon Haslam GBR BMW Motorrad S1000RR 1min 55.237s
8. Sylvain Guintoli FRA Effenbert Liberty Ducati 1098R 1min 55.249s

9. Jonathan Rea GBR Castrol Honda CBR1000RR 1min 55.321s
10. Jakub Smrz CZE Effenbert Liberty Ducati 1098R 1min 55.598s
11. Mark Aitchison AUS Pedercini Kawasaki ZX-10R 1min 55.625s
12. Michel Fabrizio ITA Alstare Suzuki GSX-R1000 1min 56.177s

13. Leon Camier GBR Aprilia Alitalia Racing RSV-4 1min 55.633s
14. Maxime Berger FRA Supersonic Ducati 1098R 1min 55.811s
15. Ayrton Badovini ITA BMW Italia S1000RR 1min 56.101s
16. Joan Lascorz ESP Kawasaki Racing ZX-10R 1min 56.162s

Nem nyeretk jogot a Superpole-on indulásra:

17. Troy Corser AUS BMW Motorrad S1000RR 1min 56.401s
18. James Toseland GBR BMW Italia S1000RR 1min 56.637s
19. Roberto Rolfo ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R 1min 56.996s
20. Makoto Tamada JPN Castrol Honda CBR1000RR 1min 57.950s

Nurburgring hivatalos WSBK körrekordok
Leggyorsabb kör: Max Biaggi ITA Aprilia Alitalia RSV-4 1m 54.595s (2010)
Verseny körrekord: Jonathan Rea GBR Ten Kate Honda CBR1000RR1m 55.392s(2010)

(részletes eredmény)


WSS:
 Nem sikerült a tegnap még pole-t érő idején javítania Sam Lowes-nek, így csak a negyedik helyről indulhat majd a holnapi versenyen az összesített idő alapján. Nem így történt viszont Foret-val, aki viszont elvitte az első pozíciót, így élről fog rajtolni. Az első sor Honda hegemóniáját a VB favorit Davies töri meg a második helyen, míg Gino Rea a harmadik kockában egészíti azt ki. A magyaroknak időeredményükön ugyan sikerült faragniuk, ám helyezésben ennek ellenére hátrébb csúsztak - Tóth Imre a 19., Németh Balázs a 21. helyen várhatja a zöld lámpákat.

2011 World Supersport Championship,  Nurburgring, Németország - időmérő

1. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 1'59.258
2. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 1'59.334
3. Gino Rea (Step Racing Team) Honda CBR600RR 1'59.738
4. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 1'59.771
5. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 1'59.785
6. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 1'59.905
7. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 1'59.929
8. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 2'00.250
9. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 2'00.339
10. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 2'00.407

19. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 2'01.452
21. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 2'02.170

(részletes eredmény)

Szólj hozzá!

Címkék: checa wsbk nurburgring wss

Ki más, mint Stoner?

2011.09.03. 15:03 fullthrottle

 

Mondhatni minden a papírforma szerint ment, Casey Stoner idei jó formáját hozva megnyerte a MotoGP időmérő edzését Misanoban. Lorenzo és a repsolos csapattárs Pedrosa igyekeztek megszorítani az ausztrált, ám nem tudták, produkciójuk csak a második illetve harmadik helyekre volt elég. A második sorban is az ott megszokott nevek sorakoznak, ezúttal Spies, Simoncelli, Dovizioso sorrendben, vagyis az amerikai talán így év végére felfejlődött a három élmenő mögé. Valentino Rossi vesszőfutása tovább folytatódik, csak a tizenegyedik helyet szerezte meg.

1. Casey Stoner / Repsol Honda / 1m 33.138s
2. Jorge Lorenzo / Yamaha Factory Racing / 1m 33.258s
3. Dani Pedrosa / Repsol Honda / 1m 33.318s
4. Ben Spies / Yamaha Factory Racing / 1m 33.947s
5. Marco Simoncelli / San Carlo Honda Gresini / 1m 33.990s
6. Andrea Dovizioso / Repsol Honda / 1m 34.026s
7. Colin Edwards / Monster Yamaha Tech 3 / 1m 34.054s
8. Alvaro Bautista / Rizla Suzuki / 1m 34.360s
9. Hector Barbera / Mapfre Aspar / 1m 34.592s
10. Hiroshi Aoyama / San Carlo Honda Gresini / 1m 34.637s
11. Valentino Rossi / Ducati Marlboro / 1m 34.676s
12. Karel Abraham / Cardion AB Motoracing / 1m 34.727s
13. Cal Crutchlow / Monster Yamaha Tech 3 / 1m 34.791s
14. Randy de Puniet / Pramac Racing / 1m 34.870s
15. Nicky Hayden / Ducati Marlboro / 1m 34.955s
16. Loris Capirossi / Pramac Racing / 1m 35.502s
17. Toni Elias / LCR Honda / 1m 36.167s

125: Némi meglepetésre nem Nico Terol nyerte a "kicsik" időmérőjét, aki egész idáig minden szabadedzést magabiztosan nyert - sőt a spanyol csak harmadik lett az éles hajrában. Honifitársa, az asparos Faubel is megelőzte, a pole-t pedig a francia Zarco szállította. Az edzés meglepetését a szabadkártyás Miroslav Popov hozta, aki hatodik helyével sok menőt maga mögé utasított. A vb címre esélyesek közül Cortese a negyedik, Vinales viszont csak a tizedik helyről indulhat holnap.

1. Zarco (Derbi) 1m 43.247s
2. Faubel (Aprilia) +0.193s
3. Terol (Aprilia) +0.357s
4. Cortese (Aprilia) +0.358s
5. Kent (Aprilia) +0.993s 
6. Popov (Aprilia) +1.008s
7. Folger (Aprilia) +1.019s
8. Salom (Aprilia) +1.028s
9. Oliveira (Aprilia) +1.080s
10. Vinales (Aprilia) +1.104s

Moto2: Bradl megrázta magát az amerikai eltévelyedés után és egyelőre neki áll a zászló Misano-ban az időmérő után. Persze ehhez kellett az is, hogy nagy vetélytársa, Marquez félidőben bukjon, mely után már nem tudta a németet befogni. Az első sor legjobb pozícióit így is lefoglalták maguknak, némi meglepetésre mellőlük Takahasi indulhat majd a harmadik helyről. Az utolsó körökben Iannone is esett, így csak a hetedik helyen zárt.

1. Bradl (Kalex) 1m 37.828s
2. Marquez (Suter) +0.256s
3. Takahashi (Moriwaki) +0.512s
4. Redding (Suter) +0.536s 
5. de Angelis (MotoBI) +0.633s
6. Smith (Tech 3) +0.707s 
7. Iannone (Suter) +0.716s
8. Pirro (Moriwaki) +0.772s
9. P. Espargaro (FTR) +0.819s
10. Luthi (Suter) +0.829s

A részletes eredménylisták (mint mindig) most is elérhetőek a motogp.com weboldalán.

Szólj hozzá!

Címkék: 125 motogp stoner misano moto2

WTF Rossi

2011.09.03. 14:08 fullthrottle

 

Megszokhattuk már, hogy Valentino mindig spéci sisakfestéssel készül a hazai futamokon - most sincs ez másképp. A mostani designt ma vetette be először a reggeli szabadedzésen, és mint az látható, kissé zavaros mit is láthatunk. Nem is véletlenül, ön ironikusan az idei év frusztráló helyzetét festi le az ábra, szerelője, Alex Briggs szerint szabad fordításban egyszerűen csak WTF - amit ugye nem kell megmagyaráznunk. Hogy mennyire találó a sisak, azt bizonyítja az is, hogy a "Doktornak" egyik szabadedzésen sem sikerült a top tízbe küzdenie magát Misano-ban.

Szólj hozzá!

Címkék: motogp rossi sisak misano

süti beállítások módosítása