HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Hopper vérszemet kapott

2011.09.11. 18:38 fullthrottle

John Hopkins nemcsak az első futamot nyerte meg, hanem leggyorsabbként a jogot is a másodikban a pole-ból való indulásra. A főszerepet mégsem ő játszotta a rajtnál, hanem Byrne és Laverty, akik kilőttek, de nem értették meg egymást - Shakey talán túlságosan is ráhúzott az írre az első kanyarban, aki viszont már az előtt elesett hogy összeértek volna. A bukás elkerülhetetlen volt és mindketten nagyon sokat vesztettek vele, de tovább tudtak menni (előbb a hondás, majd a yamahás hagyta el a sódert). Hill, Hopkins, Kiyonari, Brookes volt a sorrend az első kör végén, és igazából két privát csatára szakadt szét az első négyes. Az ötödik körben Hopper az élre tört, Brookes pedig visszaesett az ötödik helyre. Hátrébb Shakey Bryrne elkezdte a felzárkózást, ennyi idő kellett fogy utolérje a mezőnyt. Az esetet időközben elkezdték vizsgálni a felügyelők, de végül nem büntettek meg senkit. A 11. kör nagy veszteséget hozott Kiyonarinak, elment mellette Kirkham, majd Brookes és Jessop is - csapattársa Byrne viszont ekkorra már felért a pontszerző helyek közé. A verseny második fele csendesen telt, Hopkins magabiztos két másodperc feletti előnyt dolgozott ki és a másik Samsung Cresent Suzukis, Kirkham sem tudott felzárkózni Tommy Hillre habár gyorsabb volt nála hajszálnyival. Végül ebben a sorrendben érkeztek be, Brookes az 5., Kiyonari a 6. helyen zárt. Byrne-nek sikerült a 8. helyig felérnie, Laverty pedig végül szintén pontszerzőnek futott be a 14.-en. Az összetettben fordult tehát a kocka, amerikai vezeti a brit bajnokságot (3 ponttal), Byrne még mindig harmadik, de sokat vesztett a vezető duó előtt. Folytatás két hét múlva Silverstoneban.

MCE Insurance British Superbike Championship, Donington Park, második futam:

  1. John Hopkins (Samsung Crescent Racing Suzuki)
  2. Tommy Hill (Swan Yamaha) +1.986s
  3. Jon Kirkham (Samsung Crescent Racing Suzuki) +3.315s
  4. Martin Jessopp (Rapid Solicitors-Bathams Ducati) +5.978s
  5. Josh Brookes (Relentless Suzuki by TAS) +8.324s
  6. Ryuichi Kiyonari (HM Plant Honda) +12.236s
  7. James Ellison (Sorrymate.com Honda) +12.541s
  8. Shane Byrne (HM Plant Honda) +22.445s
  9. Chris Walker (Pr1mo Racing Kawasaki) +16.308s
  10. Graeme Gowland (WFR Honda) +26.746s

MCE Insurance British Superbike Championship állása Donington Park után:

  1. John Hopkins (Samsung Crescent Racing Suzuki) 568
  2. Tommy Hill (Swan Yamaha) 565
  3. Shane Byrne (HM Plant Honda) 543
  4. Michael Laverty (Swan Yamaha) 532
  5. Josh Brookes (Relentless Suzuki by TAS) 530
  6. Ryuichi Kiyonari (HM Plant Honda) 518

Szólj hozzá!

Címkék: hopkins bsb donington

Hopkins nyerte az idegek csatáját

2011.09.11. 14:49 fullthrottle

Várható volt, hogy izgalmas lesz a BSB rájátszásának első futama és így is lett. A rajt után nem sokkal Shane Byrne vette át a jól rajtoló Lavertytől a vezetést és magabiztosan tartotta is azt. Hill a pole-ból a negyedik helyig esett vissza, de pár kör után elkezdte feldolgozni magát és fel is ért a második pozícióba, ahol szorongatni kezdte Byrne-t. Mindeközben Kiyonari és Brookes a rajthelyüknek megfelelő 7. és 8. helyen szerénykedtek, láthatóan nem tudták hozni az élmezőny tempóját. A 12. körben Hill egy megkérdőjelezhető manőverrel bement Shakey mellé az utolsó kanyarban, aminek az lett a vége, hogy Yamahás besokallt és kényszerítő pályán vitte magával a Hondást. Ezt Laverty és Hopkins is kihasználta és az élre álltak. Pár kanyaron át igazi káosz kezdődött, nem volt biztos, hogy nem esnek el mind a négyen, de aztán lenyugodtak a kedélyek, maradt a sorrend, csak időközben Kirkhamet is felhúzták magukra. A világbajnok Kiyonari, akit eddigre már megelőzött Brookes a 13. körben technikai hiba miatt kiállni kényszerült, így a verseny legnagyobb vesztese ő lett a hatosfogatból. Hill három körrel a vége előtt elment Byrne-nek, aki eddigre már csak kicsit lassabb tempóra volt képes. Laverty az utolsó körökben megpróbált az élre vágni, de Hopkins hideg fejjel visszaverte a támadásokat és nem engedte magát - megnyerte a visszatérése utáni első versenyt, ami nem mellesleg a bajnokság véghajrájának első fontos futama is volt.

MCE Insurance British Superbike Championship, Donington Park, első verseny:

  1. John Hopkins (Samsung Crescent Racing Suzuki)
  2. Michael Laverty (Swan Yamaha) +0.480s
  3. Tommy Hill (Swan Yamaha) +0.781s
  4. Shane Byrne (HM Plant Honda) +3.920s
  5. Jon Kirkham (Samsung Crescent Racing Suzuki) +6.345s
  6. Josh Brookes (Relentless Suzuki by TAS) +10.281s
  7. Peter Hickman (Tyco Honda) +13.141s
  8. James Ellison (Sorrymate.com Honda) +18.578s
  9. Martin Jessopp (Rapid Solicitors-Bathams Ducati) +22.154s
  10. Graeme Gowland (WFR Honda) +22.543s

MCE Insurance British Superbike Championship állása az első doningtoni verseny után:

  1. Tommy Hill (Swan Yamaha) 545
  2. John Hopkins (Samsung Crescent Racing Suzuki)543
  3. Shane Byrne (HM Plant Honda)  535
  4. Michael Laverty (Swan Yamaha) 530
  5. Josh Brookes (Relentless Suzuki by TAS) 519
  6. Ryuichi Kiyonari (HM Plant Honda) 508

Szólj hozzá!

Címkék: hopkins bsb donington

A MotoGP után a jövő évi WSBK Ducati is pályára gurult

2011.09.11. 10:25 fullthrottle

Dolgos napok szakadtak Franco Battaini nyakába, ugyanis a Ducati tesztmotorosa azután, hogy a héten tesztelte az új MotoGP-s Ducatit, most 2012-es Ducati 1199 Superbike-kal is meg kellett "küzdenie", ahogy azt a fenti kémfotó is bizonyítja. A dolog azért érdekes csak, mert ahhoz képest, hogy az olasz gyár állítólag nem akar hivatalos csapatot, elég intenzíven teszteli a jövő évi "portékát".

Szólj hozzá!

Címkék: teszt ducati wsbk battaini

A Swan Yamaha "bérelte ki" a legjobb helyeket

2011.09.10. 17:12 fullthrottle

A Swan Yamaha két versenyzője érte el a legjobb időket a British Superbike mai időmérőjén, az élen a mindhárom szabadedzést megnyerő Tommy Hill végzett, Michael Laverty a második. A sérülésből most visszatérő John Hopkins harmadik helye nem feltétlenül rossz, tekintve, hogy volt olyan edzés, ahol nagyon közel volt a legjobb időhöz. Némi meglepetésre a holnap első verseny első sorát Peter Hickman egészíti majd ki a negyedik helyen. A gumiproblémával küzdő Shane Byrne csak az 5., míg a rájátszás további két versenyzője Kiyonari a 7., Brookes pedig csak a 8. lett.

MCE Insurance BSB - Round 10 - Donington Park, Időmérő

  1. Tommy Hill (Swan Yamaha) 1m:28.869s
  2. Michael Laverty (Swan Yamaha) +0.389s
  3. John Hopkins (Samsung Crescent Racing Suzuki) +0.780
  4. Peter Hickman (Tyco Honda) +1.305s
  5. Shane Byrne (HM Plant Honda) +1.504s
  6. Jon Kirkham (Samsung Crescent Racing Suzuki) +1.519s
  7. Ryuichi Kiyonari (HM Plant Honda) +1.570s
  8. Josh Brookes (Relentless Suzuki by TAS) +1.605s
  9. Graeme Gowland (WFR Honda) +1.673s
  10. James Ellison (Sorrymate.com Honda) +1.777s

Szólj hozzá!

Címkék: hill bsb időmérő donington

Haslam hosszabbított

2011.09.10. 16:26 fullthrottle

Leon Haslam hosszabbított csapatával, így jövőre is a BMW versenyzője lesz a World Superbike mezőnyében. A brit annak ellenére írt alá, hogy rengeteg pletyka szólt arról, hogy elégedetlen és versenyképesebb motorra vágyik - idén ugyanis csak két pódiumot hozott (Monza és Phillip Island), míg tavaly a VB címért küzdött Max Biaggival. A versenyző elárulta, hogy kihívásnak tekinti a müncheni csapattal való munkát és szeretné véghezvinni, amiért ide szerződött - világbajnok szeretne lenni a német márkával (Haslam jelenleg ötödik az összetettben 176 ponttal első BMW-s szezonjában). A nagy kérdés tehát az maradt, hogy ki lesz a csapattárs, mert nincs kimondva ugyan, de Corser elég valószínű, hogy nem. A helyére a legesélyesebbek Checa, Melandri, Laverty és a MotoGP-ből de Puniet és Elias.

3 komment

Címkék: bmw wsbk haslam

Nap képe: ló nélküli lovas

2011.09.10. 10:59 fullthrottle

Javában zajlik már a BSB hétvége a rájátszás első helyszínén Doningtonban. Éppen ezekben a percekben kezdődik a harmadik szabadedzés, az első kettőt Tommy Hill uralta, de másoknak nem volt ilyen "gömbölyű" a helyzet, a csapattárs Michael Laverty például bukott a Craner kanyarban. A képen az a momentum látható, ahogy a motor visszafelé gurul a pályán, a versenyző nélkül, aki már elmaradt valahol.

A hétvége menetrendje a szokásos egyébként (ezért nem is született róla post) - ma délután 16:00-kor időmérő, holnap pedig 14:00 és 17:30 a versenyek kezdete.
 

Szólj hozzá!

Címkék: bsb donington nap kepe laverty

Iannone Tomizawának dedikálta misanoi dobogóját

2011.09.09. 15:12 fullthrottle

Lorenzo Wayne Rainey-nek dedikálta győzelmét Misanoban, Andrea Iannone viszont a néhai Shoya Tomizawának, aki a tavalyi szezonban itt vesztette életét a Moto2 futamon. Az olasz egy külön oldalon rótta le tiszteletét a Gazzetta dello Sport szerdai számában és a hétvégén elért harmadik helyét a Tomizawa emlékének ajánlja. Ugyanakkor a japán saját csapata, a Technomag-CIP szeptember 13-ára szervezett egy Shoya napot Alès-ba, Franciaországba, ahol a versenyző szülei is tiszteletüket teszik (viszont a tombola kissé morbid ötletnek tűnik).

Szólj hozzá!

Címkék: misano moto2 iannone tomizawa

James Toseland azonnali hatállyal visszavonult

2011.09.09. 13:48 fullthrottle

Azonnali hatállyal visszavonul a professzionális versenyzéstől James Toseland. A brit versenyző még egy év eleji teszten sérült meg Aragonban és a jobb csuklója nem igazán tudott azóta sem rendesen meggyógyulni, ráadásul a legutóbbi hétvégén a nürburgringi második, esős futamon rá is sérült, így orvosai tanácsára végleg szögre akasztja a bukóját. Egész szezonjára rányomta már a bélyegét az év eleji esés, leginkább csak vergődésnek jellemezhető az idei éve, alig indult pár futamon, így rendkívül szimpatikus módon elmondta, hogy nem kívánja tovább foglalni a helyet a BMW Motorrad Italia csapatánál, inkább átadja a helyet egy tehetséges fiatalnak. Toseland karrierje során kétszer szerzett világbajnoki címet a Superbike-ban (2004, 2007), majd szerencsét próbált a MotoGP-ben is, ahol nem igazán tudott átütő sikereket elérni (legjobb helyezése hatodik hely volt - igaz többször is - a Tech 3 Yamahával). 2010-es visszatérése a WSBK-ba felemás eredményt hozott - pár dobogót begyűjtött ugyan, de az összetettben messze elmaradt az élmezőnytől és csak a 9. helyen zárt. Bizonyára sokan tudják, hogy JT zenei karriert is magáénak tudhat, kívánjuk neki, hogy amennyiben kézsérülése nem hátráltatja, érjen el sikereket ezen a téren. Kissé fura is most arra gondolni, hogy az előtt a bizonyos nürburgringi esős futam előtt, mikor a kamera pásztázta a mezőnyt a rajtrácson, a kommentátorok hozzá érve megjegyezték, hogy vajon mit tartogat a jövő a versenyzőnek - további sikerek a motorsportban, vagy egy sikeres zenei karrier a mellette álló hölgyeménnyel (aki nem más, mint Katie Melua, világhírű énekesnő).

FRISSÍTÉS: Meg is érkezett az infó, mivel folytatja Toseland - ingatlankezelő és értékesítő ügynökségét vezet majd, melynek éppen ma (szombaton) lesz a megnyitója.

1 komment

Címkék: video wsbk toseland

II, Superbiker

2011.09.09. 11:26 fullthrottle

Idén tavasszal mutatták be a British Superbike-ról készült dokumentumfilmet, I, Superbiker címen mely a rájátszásban résztvevő hat versenyző sorsát mutatta be a tavalyi szezon közben, egészen a bajnoki cím gazdára találásáig. Jó hír, hogy lesz folytatás, Mark Sloper producer/rendező II, Superbiker - The Showdown címmel jövő tavaszra ígéri az idei szezon történéseinek látványos összegzését, melynek velejét Tommy Hill, Michael Laverty, Shane Byrne, Ryuichi Kiyonari, John Hopkins és Josh Brookes még csak most, az utolsó három versenyhétvégén fog "megírni".

(aki nem látta volna az elsőt, az addig még bőven pótolhatja a mulasztást - mivel a beszerzés nem olyan egyszerű a YouTube-on is érdemes keresgélni, hátha fellelhető)

2 komment

Címkék: video film bsb

Stefano Favaro interjú az új Moto3 csapat ügyében

2011.09.09. 11:01 fullthrottle

Sebestyén Péter jelenlegi helyzetéről és jövő évi új csapatának bejelentéséről nemrég írtunk, most a TotalBike hozott össze egy interjút Stefano Favaro-val, a MR3-Sherco Racing Moto3-as alakulat egyik vezetőjével, aki részletesen beszél a motor technikai oldaláról, de szó esik a szintén hozzá köthető kiskunmajsai versenypályáról is.

Szólj hozzá!

Címkék: interjú sebestyén moto3 sherco favarro

süti beállítások módosítása