HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Iannone a sírból hozta vissza

2011.10.02. 07:26 fullthrottle

Hasonlóan Johann Zarcóhoz, Stefan Bradl is elvesztett ma valamit a Moto2-es versenyen, azonban ez nem volt olyan kellemes számára, ugyanis a világbajnoki összetettben való vezetésről van szó, amit év eleje óta tartott. A rajtnál még sikerült pozíciót fognia a németnek, és pár kör után kialakult egy négyes az élen, Iannone vezetésével, akit Marquez, Corsi és a már említett Bradl követett. A verseny nagyjából feléig sikerült együtt maradniuk, de aztán kicsit elszakadtak egymástól a felek, és úgy nézett ki Iannone magabiztosan elhozhatja a győzelmet. Öt körrel a vége előtt az olasz motorja érthetetlenül lelassult (pont a rövid alagút résznél) és Marquez el tudott menni mellette. A speedmasteres azonban hamar magára talált és keményen erőltetve utolérte a fiatal spanyolt és meg is előzte, innen pedig már nem engedte ki a kezéből a győzelmet. Bradl a hajrában a harmadik helyért harcolt Lüthivel és Corsival, ám végül a svájcit nem sikerült maga mögött tartania és Corsit is csak az utolsó pillanatban előzte vissza, hogy végül a negyedik helyet hozza. Ezzel a VB vezetése (egy pontocskával ugyan) de Marc Marquezre szállt. A verseny krónikájához tartozik még, hogy a 125-ből az elmúlt versenyen feljebb lépő Sergio Gadea el sem indult a futamon, mert még tegnap a gyakorláson megsérült, és az is esélyes, hogy idén már nem ül motorra.

Motegi, Japán - Moto2

1.    Iannone (Suter) 23 laps
2.    Marquez (Suter) +1.999s
3.    Luthi (Suter) +3.686s
4.    Bradl (Kalex) +4.313s
5.    Corsi (FTR) +4.647s
6.    de Angelis (MotoBI) +4.813s
7.    Aegerter (Suter) +10.725s
8.    Smith (Tech 3) +10.520s
9.    Rabat (FTR) +11.387s
10.  Kallio (Suter) +12.803s

A VB állása:

1. Marquez 235
2. Bradl 234
3. Iannone 157
4. De Angelis 132
5. Corsi 126

(részletes eredmények)

4 komment

Címkék: motegi moto2 iannone

Véget ért Zarco nyeretlensége

2011.10.02. 06:05 fullthrottle

Megszakadt az a balszerencse sorozat Motegiben, ami egész évben Johann Zarcót sújtotta, ezúttal már senki és semmi nem veheti el tőle első győzelmét. A verseny azonban Vinales drámájával kezdődött, akinek a rajtrácsra igyekezve gondok adódtak motorjának láncával, s mire kicserélték, a szabályok értelmében már csak a mezőny végéről kezdhette meg a versenyt. A zárkózás viszont így is jól ment neki, négy kör után már top10-ben húzta a gázt. Mindeközben az élen a két asparos és Zarco csatázott a többiektől elszakadva, bár leginkább csak Faubel és a francia előzgette egymást, Terol magabiztosan tartotta a vezetést. A verseny felére azonban, már csak ketten maradtak, a VB két vezető lovasa, így várható volt, hogy a győzelem is köztük dől majd el. Ezúttal azonban nem maradt az utolsó körre a döntés, Terol az egyik jobbosnál elszúrta a fékezést és innen már nem tudta behozni a nagy formában motorozó Zarcót. Vinales a hajrában az üldözőbojt is bedarálta és megkezdte a felzárkózást Faubelre, akit (kevés híján ugyan, de) már nem tudott utolérni, így maradt a negyedik hely. A bajnoki címre ugyan matematikailag még mindig esélyes a fiatal spanyol, de az alighanem már a versenyen is élen végző Zarco és Terol között dől majd el, a különbség azonban kettőjük közt is megnyugtatónak mondható 31 pont.

Motegi, Japán - 125cc

1.    Zarco (Derbi) 20 laps
2.    Terol (Aprilia) +5.900s
3.    Faubel (Aprilia) +13.605s
4.    Vinales (Aprilia) +16.191s
5.    Cortese (Aprilia) +23.422s
6.    Folger (Aprilia) +23.661s
7.    Moncayo (Aprilia) +24.034s
8.    Martin (Aprilia) +24.171s
9.    Kent (Aprilia) +49.118s
10.  Tonucci (Aprilia) +51.393s

A VB állása:

1. Terol 261
2. Zarco 230
3. Vinales 190
4. Cortese 180
5. Folger 140

(részletes eredmények)

Szólj hozzá!

Címkék: 125 motegi zarco

Rea bepótolja a sok kimaradást

2011.10.01. 16:03 fullthrottle

Nagy formában van Jonathan Rea, mióta visszatért kézsérüléséből. Már az elmúlt futamon is brillírozott Imolában, s a mai Superpole-t is elvitte Magny-Cours-ban. A második helyen Lavertyt intette le a zászló - nyilván hajtja, hogy összetettben még leelőzheti a harmadik helyért, a még mindig lábadozó (és eme oknál fogva távol maradó) Biaggit, - Checa és Camier egészítik még ki az első sort. A spanyolnak holnap elegendő mindössze három pontot gyűjtenie a VB címhez, ami nem lesz nehéz feladat, pláne hogy legfőbb riválisának, Melandrinak nyernie kellene, ám a nyolcadik rajthelye (megint) nem nagy formáról tanúskodik.

Magny-Cours - SUPERBIKE - Superpole 3

1. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'37.490
2. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'37.600
3. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 1'37.932
4. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'38.006
5. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'38.094
6. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 1'38.094
7. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'38.382
8. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'38.562
9. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 1'38.137
10. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'38.204
11. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 1'38.347
12. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'38.516
13. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'38.524
14. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 1'38.565
15. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'38.623
16. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'38.687
17. Javier Fores (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'39.230
18. Roberto Rolfo (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'39.982

 

WSS: A kawasakis Brob Parkes sikerét hozta az időmérő, ám csak hajszállal, mindössze 2 ezreddel maradt el tőle a yamahás Scassa (továbbá Parkes márkatársa, Roccoli is egy tizeden belül zárt a harmadik helyen). A VB aspiráns Davies viszont nem volt ilyen jó formában, csak a nyolcadik lett, viszont nem kell nagyon izgulni, mert a rá nézve veszélyes versenyzők sem zártak sokkal előtte - Foret a hetedik, Salom pedig a hatodik helyet hozta). Ami a magyarokat illeti, Németh Balázs a 16. pozíciót szállította, ifj. Tóth Imre pedig a 20. helyről indulhat - jó esélyük lesz holnap a pontszerzésre.

Magny-Cours - SUPERSPORT - Qualifying 2

1. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 1'41.395
2. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 1'41.397
3. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 1'41.490
4. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 1'41.586
5. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 1'41.588
6. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 1'41.614
7. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 1'41.916
8. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 1'41.952
9. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 1'42.310
10. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 1'42.419

16. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 1'43.067
20. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 1'43.696

2 komment

Címkék: rea wsbk magny cours wss

Tárgyalások, új remények a Superbike-ban

2011.10.01. 14:46 fullthrottle

Újabb remények gyulladtak fel pár csapatnál akik a World Superbike-ba tartottak, vagy éppen megmaradni próbáltak, csak valami oknál fogva falakba ütköztek. A supersportos ParkinGO például a hivatalos Yamaha csapatot szerette volna továbbvinni, ám üzleti ajánlatukat elutasították a japánok. Mivel azonban időközben kiderült, hogy "hangvillások" nem tudtak megállapodni a csapatot egy az egyben átvenni szándékozó céggel és végleg befejezik a WSBK projectet, Giuliano Rovelli új reményeket táplál, hogy mégiscsak sikerül  majd megvenniük legalább a motorokat. Van azonban B terv is, ugyanis ha nem sikerül megszerezniük Melandriék "levetett vasait" akkor Ducatikkal indulnának. Versenyzőknek továbbra is a jelenlegi páros, vagyis Chaz Davies és Luca Scassa van megjelölve (ha időközben ök nem kapnak más ajánlatot) - végső megoldásként maradna a Supersport.

A másik "reménykedő" az Alstare csapat. Erre a hétvégére ígérte a Suzuki, hogy a 2012-es évet illető terveit előadja mind a MotoGP-t, mind a WSBK-t tekintve. Úgy tűnik van remény a folytatásra a Superbike-ban (is), mert Francis Batta sajtóközleményt adott közre ma délelőtt, miszerint tárgyalnak a japán céggel, és a lehetséges szponzorokkal (akik közül sokan már jelezték elkötelezettségüket) a folytatásról, és kedvező esetben nem csak a nagyoknál, de a Supersportban is indítanának egy egyfős csapatot - a rendelkezésre álló anyagiak függvényében.

1 komment

Címkék: yamaha suzuki ducati wsbk

Lorenzo beleköpött a Honda levesbe, de Stoner az élen

2011.10.01. 08:02 fullthrottle

Pár perccel a vége előtt még úgy tűnt, hogy Jorge Lorenzo meglepetésre elviheti a pole-t a Honda házi pályájának számító Motegiben (körrekordot motorozott), de aztán Casey Stoner jött, látott, még gyorsabb volt és győzött, így ő rajtol majd az első kockából. Az első két helyen tehát ők osztoztak meg, nem meglepő módon a harmadik és negyedik egy-egy Repsol Honda lett, az idei trendnek megfelelően. Azonban ezúttal Dovizioso zárja az első sort, ami idén utoljára Le Mans-ban sikerült neki tavasszal - Pedrosa csak a negyedik. Rossinál látható a javulás, de csak apró lépésekkel. Hetedik helyről indul majd, ám a különbség az elsőhöz képest már csak 1.2 másodperc, ami még mindig sok, de már kevesebb, mint korábban.

2012 Japán, Motegi MotoGP - időmérő

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 45.267s
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 1m 45.523s
3. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 1m 45.791s
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 1m 45.966s
5. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 1m 46.042s
6. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1m 46.211s
7. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1m 46.467s
8. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki 1m 46.586s
9. Hector Barbera ESP Mapfre Aspar 1m 46.694s
10. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 1m 46.763s
11. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 1m 46.811s
12. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 1m 46.818s
13. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 1m 46.917s
14. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1m 47.165s
15. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 1m 47.922s
16. Toni Elias ESP LCR Honda 1m 48.169s
17. Kousuke Akiyoshi JPN LCR Honda 1m 48.367s
18. Damian Cudlin AUS Pramac Racing 1m 48.962s
19. Shinichi Ito JPN Honda Racing Team 1m 49.971s

Leggyorsabb kör szabadedzésen: 
Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 46.162s (FP3)

2010 Japanese Grand Prix (October 3):
Pole position: 
Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 1m 47.001s
Leggyorsabb kör:
Valentino Rossi ITA Fiat Yamaha 1m 47.395s

 

125: A szabadedzések alatt tovább folytatódott, ami egész éveben: a világbajnokság három éllovasa váltogatta egymást az élen, így az volt a kérdés, az időmérőn kinek jön ki a legjobban a lépés. Nos, ez a még mindig nyeretlen francia Zarco-nak sikerült, ám meglepetésre a második helyet ezúttal Faubel lopta el, beleköpve a többi trónkövetelő levesébe. Terol zárja az első sort, Vinales pedig a negyedik helyről várja majd a vasárnapi rajtot.

2012 Japán, Motegi 125cc - időmérő

1. Zarco (Derbi) 1m 57.888s
2. Faubel (Aprilia) +0.242s
3. Terol (Aprilia) +0.360s
4. Vinales (Aprilia) +0.570s
5. Moncayo (Aprilia) +1.049s
6. Vazquez (Derbi) +1.114s
7. Cortese (Aprilia) +1.290s
8. Folger (Aprilia) +1.322s
9. Martin (Aprilia) +1.530s
10. Tonucci (Aprilia) +2.029s

 

Moto2: Véget ért a Lüthi gyakorló edzéseken mutatott pünkösdi királysága, s habár nagyon jól ment a svájci az időmérőn is, ezúttal nem tudta legyőzni a VB címre éhes Marquezt. A harmadik helyre Iannone érkezett, aki idén csak Indianalpolisban tudott ilyen jó rajthelyet kiverekedni magának, úgyhogy érdemes lesz figyelni, mert az olasz hátrébbról rajtolva is veszélyes tud lenni, mint ahogy azt már sokszor megmutatta. A bajnokságot már csak hat ponttal vezető Bradl folytatta mélyrepülését, csak a nyolcadik kockából indulhat holnap.

2012 Japán, Motegi Moto2 - időmérő

1. Marquez (Suter) 1m 52.067s
2. Luthi (Suter) +0.193s
3. Iannone (Suter) +0.356s
4. Smith (Tech 3) +0.578s 
5. Takahashi (Moriwaki) +0.627s
6. Corsi (FTR) +0.629s
7. de Angelis (MotoBI) +0.696s
8. Bradl (Kalex) +0.722s
9. Aegerter (Suter) +0.732s
10. Pasini (FTR) +0.786s

(mindhárom kategória részletes eredményei erre)

Szólj hozzá!

Címkék: 125 motogp stoner motegi moto2

Melandri Haslam nyomában?

2011.09.30. 21:34 fullthrottle

A mérvadó információkkal rendelkező MCN már tényként kezeli, hogy a csapat nélkül maradt Marco Melandri a hétvégén leszerződik a BMW csapatával és Leon Haslam társa lesz a Superbike Világbajnokságon. A hírek szerint az olasszal tart a jelenlegi csapatfőnöke, Andrea Dosoli is, aki odát is is igazgatni fog, csak most a németek gárdáját. Korábban az Apriliához is erősen kötötték Melandrit, de állítólag oda a Biaggival való összeférhetetlenség miatt sem szívesen ment volna. Azért azt őszintén reméljük, hogy a hír nem az olasz "tréfamester" legújabb "poénja". :)

Szólj hozzá!

Címkék: bmw melandri wsbk

Végleg befellegzett a Yamahának

2011.09.30. 17:58 fullthrottle

Kész, vége, nincs tovább. Augusztus elején sokkolta a motoros világot a Yamaha azzal, hogy kiszállnak a World Superbike-ból. Persze nagy sürgés forgás kezdődött, hogy valaki átmentse és futassa a csapatot, ugyanis a japánok erre hajlandóságot mutattak. Egy darabig úgy is tűnt, hogy lesz megoldás, ám aztán a biztos befutónak tűnő ParkinGO ajánlatát elutasította a Yamaha, úgy tűnik a titokzatos angol-dél-amerikai multicéggel meg nem sikerült megállapodni, akik teljes egészében átvették volna a gárda felett a kontrollt. Most azonban tényleg vége. Állítólag a csapattagok már megkapták az értesítést, hogy Portimao után befejeződik a munka, nem lesz "hangvillás" motor a rajtrácson 2012-ben a WSBK-ban. Bár a pletyka még mindig tovább él, hogy a motorokat esetleg eladnák megfelelő jelentkezőnek, de ez több szempontból sem tűnik valósnak. Egyrészt az egyik legkomolyabb jelentkezőt elutasították, másrészt korábban pont a japánok nyilatkozták azt, hogy csak úgy folytatnák privát csapatként is, ha bizonyos kulcsemberek részt vennének a projectben részükről is, és lenne megfelelő anyagi támogatás a fejlesztési munkálatokra.

1 komment

Címkék: yamaha wsbk

Nap képe: Team HRC

2011.09.30. 17:28 fullthrottle

Nincs gyakran ilyen, hogy valaki úgy "szabadkártyázik", hogy nem egy meglévő csapathoz megy. Így fest Motegiben a Team HRC Shinchi Itoval a nyeregben.

1 komment

Címkék: honda motogp motegi ito nap kepe

Aoyama - menni vagy maradni?

2011.09.30. 17:16 fullthrottle

Bár a múlt héten egyes források már tényként kezelték, Hiroshi Aoyama még mindig hezitál a 2012-es szezont illetően. Egyik lehetősége lenne a (fent is említett) Superbike-ba való szerződés, Jonathan Rea mellé a (gyári) Castrol Honda csapatba. Menedzsere, Albert Puig szerint viszont maradhat is a Gresini-nél, igaz ezzel be kellene vállalnia, hogy egy CRT motorral áll rajthoz jövőre. Ha netán mégis a váltás mellett döntene, akkor a csapatnak új versenyző után kellene néznie, és mint oly sokszor és oly sok helyen, Eugene Laverty neve merült fel a pótlására.

1 komment

Címkék: honda motogp crt wsbk aoyama

Dovizioson a (MotoGP) világ szeme

2011.09.30. 16:19 fullthrottle

Simoncelli szerződésének tisztázódása után most mindenki Andrea Doviziosot figyeli, vagyis hogy mi lesz a másik hondás sorsa - megy vagy marad? AZ LCR Honda viszont megtette, ami rajtuk múlott, tegnap este hivatalos szerződésajánlatot toltak az olasz orra alá, melyben teljes gyári támogatást ígérnek, hasonlóképp mint a "nagyhajú kollégánál". Mindez valamelyest meglepetés, mert korábban arról volt szó, hogy csak szép lassan kapná meg az LCR a 2012-es fejlesztéseket - úgy látszik a japán gyár végül komolyan számolna Doviziosoval. A másik legkomolyabb ajánlat ugye a Tech 3-hoz fűződik, Edwards helyére mehetne Dovi, akinek egyébként több más ajánlata is volt a Hondán és a Yamahán kívül. Viszont ezeket elvetette, köztük a Ducatit is és ezt újabban meg is fejelte egy igen érdekes nyilatkozattal. Az olasz Max magazin készített interjút a versenyzővel, melyben Dovizioso elmondta, hogy soha nem lenne Rossi csapattársa, ugyanis a hétszeres bajnokra akkora figyelem összpontosul, hogy mindenki más icike-picike jelentéktelen lesz mellette - egész konkrétan mazohizmusnak titulálta a doktorral való társulást. Ha viszont már megszólalt, nem kímélte a többi kollégát sem. "Vannak a versenyzők, akik a dobogón végeznek, és azok, akiket a média éltet - és ez felhajtás soha nem tükrözi a valódi sportértéküket. Simoncelli, Spies és Bautista közönség kedvencek, de aligha érzik meg a győzelem ízét." Kemény szavak, viszont talán feleslegesen. Dovizioso valószínűleg elfelejti, hogy repsolos (és nagyketegóriás) karrierje alatt csak egyetlen győzelmet tudott elérni, és hogy jelenlegi csapattársai (Stoner és Pedrosa) mindenben főlé tornyosulnak. A helyzet a Yamahánál sem fog jelentősen változni (ha netán átmegy), ott meg ugye Lorenzo és az egyre jobb Spies árnyéka fog fenyegetően rávetülni. Alighanem a frusztráltság beszélhet az olaszból, de jó lenne ha valaki megmondaná neki, hogy ezzel pont nem ér el semmit, csak ellenszenvessé teszi magát mindenki szemében - nem kellenének ilyen nyilatkozatok.

Szólj hozzá!

Címkék: honda motogp dovizioso

süti beállítások módosítása