HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Új CRT csapat a láthatáron

2011.10.16. 20:30 fullthrottle

Úgy fest újabb csapat vághat bele a jövőre MotoGP-ben esedékes CRT csapatok kalandjába. Az illetékes gárda az Ioda Racing, akik jelenleg a Moto2-ben futnak Corsival és Pasinival a fedélzeten. Versenyzőjüket mégsem ebből a párosból választották, hanem a Superstock 1000-ből, jelesül Danilo Petruccit.

A fiatal olasz több versenyt is megnyert idén az STK 1000-ben (például a mai idényzárót), az összetettben is elhozta a második helyet és tesztelte az új Ducatit, a Panigalét is. A versenyző mégsem érezte jól magát az olasz gyárnál, elmondása szerint eredményei ellenére sem kezelték "megfelelően", egyszerűen csak egy volt a sok közül. Éppen ezért nem bánja, hogy elhagyja a Superbike világát és érdeklődéssel várja a CRT projektet.

A gárda egyébként a Suter-BMW párosítást nézte ki magának a csapatfőnök pedig Giampiero Sacchi, a Piaggio csoport korábbi versenyigazgatója lesz. A hivatalos bejelentést a valenciai versenyre tervezik.

2 komment

Címkék: pletyka petrucci motogp crt

Davies 2012-ben már a Superbike-ban hajt

2011.10.16. 19:37 fullthrottle

Az elmúlt napokban már pletykálták, de ma nyert megerősítést: Chaz Davies, aki megnyerte az idei Supersport világbajnokságot, jövőre már egyel feljebb, a World Superbike-ban indul jelenlegi csapatával.

A motor azonban nem Yamaha lesz, tőlük ugyanis kosarat kapott a ParkinGO, hanem egy gyári támogatású Ducati, ami már napok óta csak arra vár, hogy a keddi nagy közös teszten már ki is próbálja újdonsült gazdája.

Szólj hozzá!

Címkék: ducati davies wsbk

Egységben az erő, Checa marad a csapatánál

2011.10.16. 19:24 fullthrottle

Véget ért és pozitív színezetet kapott az elmúlt napok drámája a WSBK paddockban. Carlos Checa hosszabbított csapatával és jövőre is az Althea Ducati színeiben indul majd a világbajnokságon. Azonban mindez nem volt ilyen könnyed és egyszerű lépés, mint amilyennek tűnik....

Mint azt mi is írtuk, a spanyol annak ellenére sem kapott szerződést, hogy idén világbajnok lett. Az okokról nem lehetett sokat tudni, mindenesetre a BMW Italia bejelentkezett a bajnokért egy vastag borítékot lebegtetve. Ennek ellenére Checa nagyon óvatosan fogalmazott és úgy tűnt nem igazán szeretné elhagyni csapatát, akik viszont képtelenek voltak kigazdálkodni a bajnoki cím után járó megnövekedett gázsit.

Tegnap végül megszólalt Genesio Bevilacqua, a csapat vezetője, és a GPone-nak nagyon őszintén elmondta, hogy szeretnék megkapni a bajnokot, de a döntés a Ducati gyár kezében van, és semmilyen visszajelzést nem kaptak tőlük ez ügyben. Ellenben az olasz gyár egy másik csapatba, a Liberty Racingbe próbálta "bepasszírozni" Checát, ami nem igazán tetszett a spanyolnak.

Időközben a BMW Italia menedzsere, Andrea Buzzon is beszélt az olasz lappal, és állítása szerint nem sok esélyt látott a világbajnok leszerződésére, konkrétan 10%-ot adott arra, hogy Checa náluk megy majd jövőre. Ugyanakkor azt is jelezte, hogy a sajtóban terjengő pletykák a szerződés díjazásáról (800.000 Euróról beszéltek) messze áll a valóságtól, valamint hogy saját kezdeményezés volt a spanyol megkeresése (ekkor már olyan pletykák is voltak, hogy Haslamet lefokoznák a BMW Italiába, és Checa egyenesen a gyári BMW-hez mehetne Melandri mellé).

Checa végül elutasította a Ducati Liberty Racinghez szóló invitációját, és a Claudio Domenicali Ducati Corse főnök közbelépése mentette meg a helyzetet az utolsó pillanatban. A pontos részletek egyelőre nem ismertek, de Genesio Bevilacqua, az Althea csapat vezetője a La7 verseny utáni interjújában ismertette a jó hírt, miszerint marad együtt a győztes csapat.

Szólj hozzá!

Címkék: checa ducati wsbk

Kettős győzelemmel búcsúzott a Yamaha

2011.10.16. 17:18 fullthrottle

A Superbike Világbajnokságtól búcsúzó Yamaha versenyzői diadalmaskodtak az utolsó futamon Portimaoban. A verseny jelentős részében Laverty vezetett, de kevéssel a vége előtt csapattára megelőzte, így Melandri arathatta le a babérokat.

A rajtnál ezúttal is Jonathan Rea bizonyult a legjobbnak, de pár kör után kénytelen volt engedni a yamahás "erőszaknak", viszont innentől kezdve stabilan tartotta a harmadik helyet. Checa tempója ezúttal csak a negyedik helyre volt elég, az első futam meglepetésembere, a francia Guintoli szorosan követte, de most csak az ötödik helyen zárt.

Max Biaggi ezúttal is szép felzárkózást mutatott be, most ugyan csak a hetedik helyig jutott, de Laverty második helyre való visszacsúszása miatt így is elegendő pontot szerzett, hogy a VB összetett harmadik helyét megszerezze (konkrétan pontegyenlőség alakult ki, mely az olasznak kedvezett a több dobogós hely miatt).

Portimao - SUPERBIKE - Race 2

1. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 38'11.326
2. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 38'12.401
3. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 38'12.689
4. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 38'13.974
5. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'14.681
6. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'16.035
7. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'17.840
8. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 38'25.767
9. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 38'30.454
10. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 38'36.853
11. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 38'37.726
12. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 38'37.972
13. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'38.289
14. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 38'41.535
15. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 38'42.277
16. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 38'42.383
17. Karl Muggeridge (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 39'09.267
18. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) Suzuki GSX-R1000 39'09.903
19. Javier Fores (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 39'15.337
20. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'15.723
RT. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 30'14.414
RT. Santiago Barragan (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 16'23.513

A bajnokság végeredménye:

1. Checa 505
2. Melandri 395
3. Biaggi 303
4. Laverty 303
5. Haslam 224

9 komment

Címkék: melandri wsbk portimao

Davies győzeleme zárta a szezont

2011.10.16. 15:31 fullthrottle

Chaz Davies nyerte az esztendő utolsó Supersport futamát, ezzel feltéve a pontot a múltkor már megszerzett világbajnoki címére. A második helyért Salom volt nagy versenyben Ellisonnal, szinte végigküzdötték a távot, de végül a spanyol szerezte meg az ezüstöt, s ezzel az összetett második helye is az övé lett.

A többi világbajnoki második helyre esélyes közül Foret gyenge versenyt futott, Parkes pedig kiállni kényszerült azután, hogy a remekül induló Gino Rea motorja olyannyira megbokrosodott, hogy az is csoda, hogy rajta tudott maradni - mindenesetre kivezette magával az ausztrált is a sóderba.

A magyarok közül Tóth Imre motorja már a felvezető körben megállt, Németh Balázs viszont remek versenyt futott, és nagy csatában (többször a képernyőre is kerülve) a tizedik helyen futott be.

Portimao - SUPERSPORT - Race

1. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 35'31.062
2. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 35'32.315
3. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 35'32.477
4. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 35'36.584
5. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 35'52.720
6. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 35'55.552
7. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 35'56.568
8. Miguel Praia (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 36'03.333
9. Vladimir Leonov (Yakhnich Motorsport) Yamaha YZF R6 36'03.722
10. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 36'03.742
11. Vittorio Iannuzzo (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 36'05.794
12. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 36'06.171
13. Alexander Lundh (Cresto Guide Racing Team) Honda CBR600RR 36'22.714
14. Gino Rea (Step Racing Team) Honda CBR600RR 36'25.064
15. Pawel Szkopek (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 36'25.462
16. Bastien Chesaux (MACH Racing) Honda CBR600RR 36'28.715
17. Luca Marconi (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 36'28.995
18. Marko Jerman (MD Team Jerman) Triumph Daytona 675 36'29.962
19. Gunther knobloch (GERIN-SKM Racing Team) Yamaha YZF R6 36'35.535
20. Gianluca Vizziello (KUJA Racing) Honda CBR600RR 36'45.765
21. David Linortner (GERIN-SKM Racing Team) Yamaha YZF R6 36'46.680
22. Thomas Caiani (KUJA Racing) Honda CBR600RR 37'09.138
23. Konstantin Pisarev (Step Racing Team) Honda CBR600RR 37'22.899
24. Eduard Blokhin (RivaMoto) Yamaha YZF R6 36'58.789
RT. Danilo Dell'Omo (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 34'33.288
RT. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 30'50.566
RT. Luke Stapleford (Profile Road and Racing Perfor) Kawasaki ZX-6R 31'14.872
RT. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 20'41.935
RT. Jesco Günther (Vector KM Racing Team) Yamaha YZF R6 9'08.510
RT. Robbin Harms (Harms Benjan Racing Team) Honda CBR600RR 7'55.121
RT. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 4'03.379
RT. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 1'45.638

A bajnokság végeredménye:

1. Davies 206
2. Salom 156
3. Foret 148
4. Parkes 136
5. Scassa 134

15. Németh 42
19. Tóth 13
 

Szólj hozzá!

Címkék: davies portimao wss

Lorenzo műtétje sikeres, de Sepang ugrott

2011.10.16. 15:07 fullthrottle

Sikeres volt Jorge Lorenzo sérülésének operációja Melbourneben, nem sérültek idegek az ujjában, így teljes értékűen tudja majd használni azt. Viszont a felépülés hosszabb folyamat lesz, melynek kapcsán a következő versenyt Malájziában egészen biztosan ki kell hagynia, és a valenciai szezonzárón való szereplése is veszélyben van. Lorenzo egyébként két éve pont ugyanitt, Phillip Islanden szenvedett hasonló balesetet, csak akkor a jobb kezén lévő kisujj sérült, de nem ilyen komolyan.

Szólj hozzá!

Címkék: motogp lorenzo

Troy Corser befejezi

2011.10.16. 14:42 fullthrottle

Visszavonul az aktív versenyzéstől Troy Corser, a WSBK mezőny egyik ikonja. Az ausztrál versenyző a mai első futam előtt jelentette be, hogy nem lesz folytatás, csapata, a BMW pedig egy spéci, krokodil festésű motorral lepte meg a 39 éves versenyzőt.

Corser 1994-től a Superbike világbajnokság tagja, karrierje során két világbajnoki címet (1996 és 2005), 33 győzelmet, 43 pole-t, 130 pódiumot és több mint 4000 pontot gyűjtött be a 377 indulása alatt. Rengeteg márkával indult, egész konkrétan a Ducati, Aprilia, Petronas, Suzuki, Yamaha és BMW motorjait is meglovagolta.

"A visszavonulás talán nem a legjobb szó. Motoros versenyzői karrierem befejezése és egy új kezdete 40 esztendősen jobban hangzik." - summázta Corser, akit jövőre Melandri vált a bajor gyár csapatában.

Szólj hozzá!

Címkék: bmw wsbk corser

Ajándék győzelem Checának

2011.10.16. 14:23 fullthrottle

Carlos Checa tegnap ünnepelte 39. születésnapját, alighanem a mai első futam megnyerése a legszebb ajándék a versenyzőnek. A ducatis a szezon 15. diadalát aratta és ezzel megelőzte az egy évben szerzett győzelmek listáján Troy Baylisst és Ben Spiest, akiknek 2002-ben illetve 2009-ben sikerült ugyanez (a listavezető Doug Polent viszont már nem tudja befogni, az amerikai 17 elsőséget számlál az 1991-es esztendőben).

Pedig a rajtnál nem jeleskedett a spanyol, többen is elmentek mellette. A legmeglepőbb azonban az volt, hogy Guintoli tört az élre két kör után, ami a legjobban rajtoló Reát is minden bizonnyal meghökkentette. Később azonban kiderült, hogy spanyol keményebb keveréket választott, és ennek megfelelően - mint azt idén már annyiszor láttuk - szép lassan kezdte meg a felzárkózást. A "menetrend" remekül lett felépítve, a végére Guintolit is beérte és le is hajrázta, ezzel behúzva a győzelmet.

Max Biaggi és Eugene Laverty különharca (mely kissé pikáns annak fényében, hogy jövőre csapattársak lesznek), már a verseny elején eldőlt. Laverty motorja az egyik kanyar előtt megbokrosodott, a boxba is kiment megnézetni, de nem tudtak vele mit csinálni, így két kör hátrányban visszatért a versenybe, de már nem tudott a pontszerzők közé felzárkózni. Biaggi ezzel szemben kompenzálta rossz rajthelyét, és csakúgy mint Checa, szép lassan előredolgozta magát. Eme feladatban Melandri jelentette a legnagyobb nehézséget, akivel egy darabig elcsatáztak, de aztán a veterán olasz elment mellette is, hogy a kockás zászlónál a negyedik helyen fusson be. Ezzel most tizenegy ponttal áll Laverty előtt az összetett harmadik helyén egy futammal a szezonzárás előtt.

 

Portimao - SUPERBIKE - Race 1

1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 38'13.293
2. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'16.153
3. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 38'21.774
4. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'25.256
5. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 38'26.626
6. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 38'32.253
7. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 38'33.782
8. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 38'38.613
9. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 38'39.988
10. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 38'40.094
11. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 38'40.408
12. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 38'41.856
13. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 38'45.058
14. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 38'45.115
15. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 38'45.159
16. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 39'00.987
17. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'01.030
18. Karl Muggeridge (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 39'19.506
19. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 39'39.938
20. Santiago Barragan (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 39'01.164
21. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) Suzuki GSX-R1000 39'33.167
RT. Javier Fores (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 26'33.068

Szólj hozzá!

Címkék: checa wsbk portimao

Hivatalos: Laverty Biaggi csapattársa lett

2011.10.16. 13:31 fullthrottle

A sok bizonytalanság és titkolózás után most már hivatalosan is eldőlt: Eugene Laverty az Aprilia gyári csapatához csatlakozik és Max Biaggi csapattársa lesz. Egy darabig sok kérőjel volt az észak-ír versenyzőnek, még a MotoGP szereplés sem volt kizárt, de az utóbbi időben az Aprilián kívül a BMW Italia gárdájához pletykálták leginkább. A kontraktus két esztendőre szól, vagyis 2012 után 2013-ban is az olasz márka motorján láthatjuk Lavertyt, kinek jelenlegi csapata, a Yamaha kivonul év végén a World Superbike világából.

FRISSÍTÉS: Csak hogy ne legyen teljesen gömbölyű a történet: még mindig nem tisztázott, hogy milyen csapatban is lesz Laverty. Az MCN szerint nem valószínű, hogy az Alitaliánál, hanem inkább a PATA-nál, teljes gyári támogatással és gyári szerelőkkel, de ezt az elkövetkezendő napokban jelentik be.

1 komment

Címkék: aprilia wsbk laverty

Bajnokavatás kenguruföldön

2011.10.16. 12:53 fullthrottle

Casey Stoner lett 2011 MotoGP világbajnoka, aki bizonyította, hogy a Ducati után más márkával is ki tudja verekedni magának az elsőséget. Az ausztrál év elején szerződött a Hondához és annyira sikerült egyből összeszokniuk, hogy igazából az egész esztendő az ő dominanciájáról szóét, csupán az volt a kérdés, hol és mikor sikerül a VB címet végleg bebiztosítania. Úgy alakult, hogy ez szülőföldjén sikerült, ami egy külön álma volt a versenyzőnek, mint azt korában nyilatkozta.

Mi se jellemzi jobban a helyzetet, mint Colin Edwards szavai: "A mezőny szerencsés, hogy Stoner 4 évig Ducatival ment" - utalva arra, hogy az utóbbi időben nem igazán ment az olasz márkának, így ha jobb motor lett volna Casey alatt máshogy alakulnak a dolgok. S valóban: lehet, hogy új Doohan korszak indul(t)?

Szólj hozzá!

Címkék: motogp stoner

süti beállítások módosítása