HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Nap képe: csúnya sérülés

2011.10.16. 12:44 fullthrottle

Jorge Lorenzo csúnya sérülése végleg eldöntötte az idei világbajnokságot. A spanyol motoros bal kezén a gyűrűsujj roncsolódott, sőt egy darab el is veszett belőle az esésnél. Casey Stoner becsületére legyen mondva, hogy a start előtt szakított időt, és Livio Suppo társaságában meglátogatta vetélytársát a klinikán. Lorenzo még ma plasztikai beavatkozáson esik át Melbourne városában.

13 komment

Címkék: motogp lorenzo nap kepe phillip island

Stoner gyakorlatilag már a rajt előtt újra bajnok lett

2011.10.16. 07:59 fullthrottle

Casey Stoner simán nyerte a MotoGP otthoni fordulóját: már az elindulás előtt világbajnok is lett. Jorge Lorenzo ugyanis bukott a reggeli bemelegítésen, megsérült az egyik ujja, így nem vállalta az indulást. Az ausztrálnak ugyan hoznia kellett tíz pontot, de ez gyakorlatilag egy házi feladat szintjén volt számára.

A spanyol mellett azonban a másik yamahás, Ben Spies sem állt rajthoz, neki a tegnapi, időmérőn elszenvedett sérülése okozott gondot. Mivel az Aspar csapathoz beugró Damien Cudlin is távol maradt végül, ezért csak tizennégy motor sorakozott fel a rajtrácson. Igen szomorú látvány, hogy már annyian sincsenek, mint amennyi pontszerző hely kiadó.

A verseny első fele, kétharmada teljes eseménytelenséggel telt, a legnagyobb kérdéseket az jelentette, hogy ki kerül ki a tizedik helyen folyó csatározásokból győztesen, illetve hogy esik-e majd az eső, ami miatt motort kell majd cserélni. Hayden jó kezdés után (másodikként jött el a rajttól) erős visszaesést mutatott, nagyjából féltávnál már saját csapattársa is leelőzte. Rossi talán ettől kapott vérszemet és az előttük motorozó Bautistát is megpróbálta legyűrni az ötödik helyért, ami sikerült is, de utána azonnal elcsúszott.

Némi eseményt a futam végi szemerkélő eső jelentett, ami hatására páran kimentek motort cserélni (Hayden, Capirossi), többen pedig elestek (Crutchlow, Aoyama, Bautista). A második helyért Simoncelli és Dovizioso bemutatott egy rögtönzött csatát, de végül ebben a sorrendben egészítették ki a dobogót a már világbajnok Stoner mögött. A kockás zászlót mindösszesen tízen látták meg.

Casey Stoner 2007 után lett újra világbajnok, a Ducati után immár a Hondával is. A mostani eredménnyel a csapat is hátradőlhet, a japán gyár is megszerezte ugyanis a gyártók versenyében az összetett elsőséget.

Phillip Island, Ausztrália, MotoGP - végeredmény

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 42m 2.425s
2. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 42m 4.635s
3. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 42m 4.879s
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 42m 15.585s
5. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 42m 33.311s
6. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 42m 51.225s
7. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 43m 18.739s
8. Toni Elias ESP LCR Honda 42m 5.177s
9. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 42m 9.187s
10. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 42m 45.142s

Nem ért célba:
Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki
Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini
Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3
Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro

Nem indult:
Damian Cudlin AUS Mapfre Aspar
Ben Spies USA Yamaha Factory Racing
Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing

A bajnokság állása:

1. Stoner 325 (Világbajnok!)
2. Lorenzo 260
3. Dovizioso 212
4. Pedrosa 208
5. Spies 156

Szólj hozzá!

Címkék: motogp stoner phillip island

De Angelis beleköpött a levesbe

2011.10.16. 06:15 fullthrottle

De Angelis drámai módon az utolsó körben hajrázta le Bradlt a győzelemért, a németnek azonban talán jobban fájt, hogy világbajnoki vetélytársa, a fiatal Marquez úgy ment át a mezőnyön az utolsó helyről, mint kés a vajon.

Kitisztult az időjárás a középső kategória versenyére Phillip Islanden, így várható volt, hogy kavarodás lesz a mezőnyben a kissé esős időmérő alapján kialakult rajtrácshoz képest. Az első körben ment a helyezkedés rendesen a rajtot követően, az első kört Redding zárta az élen, Pol Espargaro és De Angelis előtt. Bradl óvatosan nyitott a hetedik helyen, Marquez viszont földönkívüli tempót diktálva már ekkor tizenhatodik volt, annak ellenére, hogy utolsóként indult neki a futamnak.

Bradl folyamatosan dolgozta magát az élre és a negyedik körben tudta átvenni a vezetést, majd elkezdett elszakadni a mezőnytől, melyben De Angelis volt társa - ő tudta csak tartani vele a tempót. A mezőny leggyorsabbja azonban továbbra is Marquez volt, aki ekkor már a tizedik helyen nyomakodott.

A 17. körre aztán a fiatal spanyol már a harmadik helyre zárkózott fel, s valószínűleg meg is elégedett volna ezzel, csapata is a P3-OK táblát mutogatta neki, ám a korábban ezt a helyezést magáénak tudó Corti nagyon formában volt és úgy gondolta, hogy nem hagyja magát ilyen könnyen lerázni. A verseny végéig jól el is voltak tehát egymás előzgetésével, de végül a spanyol bizonyult jobbnak.

Nem így történt az élen, ugyanis De Angelis az utolsó kör elején elment Bradl mellett, aki kétségbeesetten próbálta visszavenni a vezetést. Ennek eredménye az lett, hogy nekiment az vetélytársának és kis híján mindkettőjüket kiütötte a versenyből. Szerencsére azonban nem történt komolyabb baj, a német viszont kissé lemaradt így már esélye sem volt behozni San Marino legjobbját.

Az összetettben tehát Bradl visszavette a vezetést, ám mégis csalódott lehet, hiszen a jelen helyzetből sokkal többet ki lehetett volna hozni, Marquez a lehető legjobban jött ki a büntetés utáni helyzetből.

Phillip Island, Ausztrália, Moto2- végeredmény

1.    de Angelis (MotoBI) 25 laps
2.    Bradl (Kalex) +1.358s
3.    Marquez (Suter) +6.362s
4.    Corti (Suter) +6.475s
5.    P. Espargaro (FTR) +14.815s
6.    Sofuoglu (Suter) +15.155s
7.    Redding (Suter) +15.261s
8.    Iannone (Suter) +16.047s
9.    di Meglio (Tech 3) +16.331s
10.  Takahashi (Moriwaki) +20.337s

A bajnokság állása:

1. Bradl 254
2. Marquez 251
3. Iannone 165
4. De Angelis 157
5. Corsi 127

Szólj hozzá!

Címkék: moto2 de angelis phillip island

Cortese magányos győzelme

2011.10.16. 04:59 fullthrottle

Alaposan megkavarta a mezőnyt a változékony időjárás Ausztráliában, ám semmi nem zavartatta a hétvégén remek formában lévő Sandro Cortesét, aki utcahosszal nyert.

A rajtnál még tudtak páran villantani, akik merészebben választottak, ugyanis az indulást nyolc perccel eltolták a csöpögő eső miatt. Az asparos Martin például ennek megfelelően tetetett fel gumit, amivel egy kör alatt az élre is motorozott a mezőny végéről, továbbá Sebestyén Péter volt csapata, a Caretta is villogott kicsit - Masbou egy darabig vezetett is, és Miller is az élen viaskodott az első körökben.

Azonban ez hamar megbosszulta magát, Cortese a hatodik körben már az élre tört és el is kezdte kidolgozni a tetemes előnyét, míg az alkalmi hősök igen hamar visszaestek. A VB esélyesek közül Zarco állt jobban, aki a harmadik helyért harcolt szinte végig Salommal, Terol és Vinales a vert mezőnyben nyitott.

Ahogy azonban stabilizálódtak a körülmények, elkezdtek zárkózni a spanyolok, és Terol a hatodik, Vinales a nyolcadik helyig jutott. Zarcót időközben csapattársa, Vazquez abajgatta, így a francia egy időre elcsúszott a dobogóról, de pár kör után visszaállt a sorrend. Épp időben, mert a tervezett vég előtt két körrel leintették a futamot az ismét rákezdő eső miatt.

Cortese tehát több mint tizenhárom másodperccel nyert Salom előtt, Zarco pedig elhozta a harmadik helyet, s habár nem tudott annyit hozni Terolon, mint amennyi a verseny elején kinézett, így is huszonöt pontra faragta hátrányát.

Az időmérőn villogó Folger kihagyni kényszerült a versenyt.

Phillip Island, Ausztrália, 125cc - végeredmény

1.    Cortese (Aprilia) 20 kör (23 helyett)
2.    Salom (Aprilia) +13.572s
3.    Zarco (Derbi) +14.311s
4.    Vazquez (Derbi) +14.926s
5.    Moncayo (Aprilia) +22.328s
6.    Terol (Aprilia) +26.689s
7.    Faubel (Aprilia) +28.887s
8.    Vinales (Aprilia) +35.635s
9.    Rossi (Aprilia) +36.553s
10.  Webb (Mahindra) +36.686s

A bajnokság állása:

1. Terol 271
2. Zarco 246
3. Cortese 205
4. Vinales 198
5. Faubel 148

Szólj hozzá!

Címkék: 125 cortese phillip island

Rea hozta el az év utolsó pole-ját

2011.10.15. 16:58 fullthrottle

Nem született igazán nagy meglepetés az esztendő utolsó WSBK időmérőjén. Az első kockát az utóbbi hétvégéken rendre jól teljesítő Jonathan Rea szerezte meg, már csak az ügyben kell valamit tennie a csapatnak, hogy végig is érjen a motorjával a versenytávon (ez ugyanis az utóbbi négyből háromszor nem sikerült). Második helyen az immár világbajnok Checa futott be, az első sort pedig a búcsúzó Yamaha versenyzői töltik ki Laverty, Melandri sorrendben.

A sérüléssel bajlódó Biaggi a Superpole-ra sem jutott be, az Althea Ducatinál lehetőséget kapó Superstock 1000-es bajnok Giugliano pedig csak a tizenötödik lett első nekifutásra.

Portimao - SUPERBIKE - Superpole 3

1. Jonathan Rea (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'41.712
2. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 1'41.951
3. Eugene Laverty (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'42.173
4. Marco Melandri (Yamaha World Superbike Team) Yamaha YZF R1 1'42.259
5. Sylvain Guintoli (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'42.627
6. Jakub Smrz (Team Effenbert-Liberty Racing) Ducati 1098R 1'42.710
7. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1'43.282
8. Noriyuki Haga (PATA Racing Team Aprilia) Aprilia RSV4 Factory 1'43.307
9. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'42.645
10. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team Superbike) Kawasaki ZX-10R 1'42.740
11. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'42.879
12. Leon Camier (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'43.012
13. Maxime Berger (Supersonic Racing Team) Ducati 1098R 1'43.306
14. Michel Fabrizio (Team Suzuki Alstare) Suzuki GSX-R1000 1'43.661
15. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 1'43.683
16. Mark Aitchison (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'44.078
17. Max Biaggi (Aprilia Alitalia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1'43.907
18. Troy Corser (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1'44.131
19. Karl Muggeridge (Castrol Honda) Honda CBR1000RR 1'45.268
20. Javier Fores (BMW Motorrad Italia SBK Team) BMW S1000 RR 1'45.274
21. Joshua Waters (Yoshimura Suzuki Racing Team) Suzuki GSX-R1000 1'45.311
22. Santiago Barragan (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1'45.495

 

WSS:

A Supersport kategória időmérője a kawasakis Salom sikerét hozta, tőle mindössze hajszálnyival elmaradva csapattársa, Parkes végzett. Könnyen lehet, hogy a VB összetett második helyéért ők csatáznak majd holnap, ugyanis a már bajnok Davies lett a harmadik, a többi esélyes pedig csak valamivel hátrébb szerénykedik (Lowes 6., Foret 7., Scassa pedig 8.).

A magyarok ugye tegnap késő délután megkapták az elkavarodott motorblokkjaikat, ám ezzel együtt is ez csak egy 17. helyre volt elég Némethnek, Tóth Iminek pedig csak a 25.-re.

Portimao - SUPERSPORT - Qualifying 2

1. David Salom (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 1'45.095
2. Broc Parkes (Kawasaki Motocard.com) Kawasaki ZX-6R 1'45.145
3. Chaz Davies (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 1'45.253
4. Florian Marino (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 1'45.590
5. Massimo Roccoli (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 1'45.706
6. Sam Lowes (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 1'45.787
7. Fabien Foret (Hannspree Ten Kate Honda) Honda CBR600RR 1'45.877
8. Luca Scassa (Yamaha ParkinGO Team) Yamaha YZF R6 1'45.968
9. Gino Rea (Step Racing Team) Honda CBR600RR 1'45.988
10. James Ellison (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 1'46.167
11. Ronan Quarmby (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 1'46.262
12. Roberto Tamburini (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 1'46.266
13. Miguel Praia (Parkalgar Honda) Honda CBR600RR 1'46.646
14. Danilo Dell'Omo (Suriano Racing Team) Triumph Daytona 675 1'46.729
15. Vittorio Iannuzzo (Lorenzini by Leoni) Kawasaki ZX-6R 1'46.747
16. Pawel Szkopek (Bogdanka PTR Honda) Honda CBR600RR 1'46.896
17. Balazs Nemeth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 1'46.949
18. Vladimir Leonov (Yakhnich Motorsport) Yamaha YZF R6 1'46.958
19. Alexander Lundh (Cresto Guide Racing Team) Honda CBR600RR 1'46.981
20. Robbin Harms (Harms Benjan Racing Team) Honda CBR600RR 1'47.202
21. Gunther knobloch (GERIN-SKM Racing Team) Yamaha YZF R6 1'47.435
22. Jesco Günther (Vector KM Racing Team) Yamaha YZF R6 1'47.557
23. Bastien Chesaux (MACH Racing) Honda CBR600RR 1'47.646
24. Ondrej Jezek (SMS Racing) Honda CBR600RR 1'47.931
25. Imre Toth (Team Hungary Toth) Honda CBR600RR 1'47.944
26. Luca Marconi (Bike Service R.T.) Yamaha YZF R6 1'48.558
27. Gianluca Vizziello (KUJA Racing) Honda CBR600RR 1'48.613
28. Thomas Caiani (KUJA Racing) Honda CBR600RR 1'48.728
29. Luke Stapleford (Profile Road and Racing Perfor) Kawasaki ZX-6R 1'48.813
30. David Linortner (GERIN-SKM Racing Team) Yamaha YZF R6 1'49.014
31. Marko Jerman (MD Team Jerman) Triumph Daytona 675 1'49.284
32. Konstantin Pisarev (Step Racing Team) Honda CBR600RR 1'50.521
33. Eduard Blokhin (RivaMoto) Yamaha YZF R6 1'52.213
34. Oleg Pozdneev (RivaMoto) Yamaha YZF R6 1'52.951

7 komment

Címkék: rea wsbk portimao

Veszélyben Cudlin indulása

2011.10.15. 12:18 fullthrottle

Aki netán a mai időmérő eredményeket átfutva megállapítaná, hogy "ez a Cudlin gyerek sem fog nagyot alkotni" (több mint hat másodperc hátránnyal zárt), annak nem árt tudni, hogy Barbera helyettese bukott a ma reggeli gyakorláson. A fenti kép épp az esést mutatja, s ha nem lenne morbid, akár a "nap képe" rovatba is beférne. Az ausztrál a csípőjét fájlalja, de azért ezek után is letudta délutáni "kötelező" programot. A mobil klinikán a kivizsgálás után szigorú pihenést javasoltak, így a holnapi bemelegítő edzés során dől majd el, hogy rajthoz tud-e állni hazai futamán a versenyző.

Szólj hozzá!

Címkék: bukás motogp phillip island

A házigazda vitte a prímet

2011.10.15. 07:16 fullthrottle

Megint nem talált legyőzőre az ausztrál Stoner, így odahaza is elvitte az első kockából való rajtolás jogát, idén sorrendben már tizenegyedjére. A második helyen most is legfőbb riválisa, Jorge Lorenzo igyekezett, de tempója nem volt elég, hogy megszorítsa a repsolost. Az első sort ezúttal Simoncelli egészíti ki, megelőzve a másik két gyári Hondát, Bautista pedig nagy meglepetésre elhozta a negyedik helyet.

A többi menő közül Ben Spiest érdemes megemlíteni, aki az időmérő elején hatalmasat esett, úgy kellett letámogatni a pályáról. Ennek ellenére visszatért a küzdelembe és a hetedik pozíciót szerezte meg. Éppen Pedrosa előtt, akinek láthatóan nem nagyon megy itt Ausztráliában, talán annak is köszönhetően, hogy a tavalyi futamot kihagyta. A sérülésből visszatérő Capirossi veri csapattársát a tizedik helyen, Rossi viszont alighanem csalódott lehet a tizenharmadikkal, két másodperc hátrányban.

Phillip Island, Ausztrália, MotoGP - időmérő

1. Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 29.975s
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing 1m 30.448s
3. Marco Simoncelli ITA San Carlo Honda Gresini 1m 30.599s
4. Alvaro Bautista ESP Rizla Suzuki 1m 30.714s
5. Andrea Dovizioso ITA Repsol Honda 1m 30.780s
6. Nicky Hayden USA Ducati Marlboro 1m 30.792s
7. Ben Spies USA Yamaha Factory Racing 1m 30.835s
8. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda 1m 30.871s
9. Colin Edwards USA Monster Yamaha Tech 3 1m 31.237s
10. Loris Capirossi ITA Pramac Racing 1m 31.583s
11. Randy de Puniet FRA Pramac Racing 1m 31.635s
12. Hiroshi Aoyama JPN San Carlo Honda Gresini 1m 31.889s
13. Valentino Rossi ITA Ducati Marlboro 1m 31.980s
14. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 1m 32.023s
15. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing 1m 32.054s
16. Toni Elias ESP LCR Honda 1m 32.503s
17. Damian Cudlin AUS Mapfre Aspar 1m 36.666s

Leggyorsabb kör gyakorláson: 
Casey Stoner AUS Repsol Honda 1m 30.475s (FP1)

2010 Australian Grand Prix (October 17):
Pole position: 
Casey Stoner AUS Ducati 1m 30.107s
Leggyorsabb kör:
Casey Stoner AUS Ducati 1m 30.458s

 

125:

Zarco volt a főszereplő a kicsiknél minden tekintetben. A francia ugyanis előbb pole-t érő időt motorozott, majd bukott egy jókorát nagy igyekezetében az időmérő végén. Az esésénél a cseh Jakub Kornfeilt is kivezette, akit ápolni is kellett az eset után. A szabadedzéseken jó formát mutató Cortese most csak a második lett, a világbajnoki aspiráns Terol pedig eltaktikázta magát és csak a negyedik, még Folger is előtte végzett a harmadik helyen.

Phillip Island, Ausztrália, 125cc - időmérő

1. Zarco (Derbi) 1m 39.207s
2. Cortese (Aprilia) +0.351s
3. Folger (Aprilia) +0.403s
4. Terol (Aprilia) +0.495s
5. Faubel (Aprilia) +0.756s
6. Vazquez (Derbi) +1.065s
7. Kent (Aprilia) +1.085s 
8. Moncayo (Aprilia) +1.094s
9. Vinales (Aprilia) +1.127s
10. Salom (Aprilia) +1.217s

 

Moto2:

Sajátos időmérőt futottak a középső kategória versenyzői, az utolsónak pályára gördülő géposztályt ugyanis megtréfálta az időjárás. A negyvenperces etap első pár köre után elkezdett cseperegni az eső, úgyhogy egy darabig úgy festett, hogy egy sprintversenyt láthattunk a pole-ért. Félidőben megint kimerészkedett a mezőny, de javítani csak páran tudtak mielőtt újból rákezdett az eső. A legvégén aztán ismét lehetőség nyílt a gyors körözésre, amit ki is használtak a versenyzők és jelentősen átalakult az addigi sorrend.

Leggyorsabbnak De Angelis bizonyult, akit némi meglepetésre a "jémégversenyzik?" Di Meglio követ, az első sort pedig Takahashi egészíti ki, közvetlenül az első részben domináló Redding előtt. Iannone csak a tizenhatodik időt futotta és egyelőre Bradl sem tudta kihasználni, hogy új esélyt kapott a sorstól a VB címre - a nyolcadik helyen zárt.

Marquez a végén már nem erőltette a dolgot, talán tanult a tegnapi dologból és jobbnak látta nem akadályozni a többieket. Ideje mindenesetre a tizenharmadik helyre lett volna elég, de a büntetése miatt a mezőny végéről fog rajtolni.

Phillip Island, Ausztrália, Moto2 - időmérő

1. de Angelis (MotoBI) 1m 34.574s
2. di Meglio (Tech 3) +0.088s
3. Takahashi (Moriwaki) +0.115s
4. Redding (Suter) +0.125s
5. Sofuoglu (Suter) +0.155s
6. P. Espargaro (FTR) +0.223s
7. Smith (Tech 3) +0.293s
8. Bradl (Kalex) +0.328s
9. Luthi (Suter) +0.384s
10. Pasini (FTR) +0.518s

 

(a kategóriák részletes eredményei erre)

Szólj hozzá!

Címkék: 125 motogp stoner moto2 phillip island

Tóthék kálváriája

2011.10.14. 21:29 fullthrottle

Komoly fejtörést okozott a magyar Team Hungary Toth csapatának, hogy nem érkezett meg a felszerelés egy része a World Supersport aktuális helyszínére Portimaoba.

Egész konkrétan a motorblokkok hiányoztak, melyeket Magny-Cours után felújításra Olaszországba küldtek, majd a FedEx szállítmányozó cégnek kellett volna őket leszállítani a portugál pályára a tegnapi napon.

Ez viszont nem történt meg, így egy darabig a bizonytalan volt a Team Toth szereplése. Végül tartalék és kölcsön alkatrészekkel sikerült megoldani a mai első szabadedzést és időmérőt, a nap végre pedig a Facebook oldaluk szerint a rendes alkatrészek is megérkeztek.

A mai időmérőn Németh Balázs a 19., Tóth Imre a 22. helyet szerezte meg (az élen Salom végzett Scassa és Lowes előtt). Holnap lesz lehetőségük javítani a felújított blokkokkal.

Szólj hozzá!

Címkék: wss teamtoth

Aoyama mégis megy

2011.10.14. 13:29 fullthrottle

Eldőlni látszik Hiroshi Aoyama sorsa a jövő esztendőt illetően. A japán nevét az elmúlt hetekben a WSBK Castrol Honda alakulatához kötötték, ám ugyanakkor az a lehetőség is fennállt, hogy a Gresininél marad a MotoGP-ben egy CRT motorral. Az MCN értesülései szerint viszont a kategóriaváltás válik majd valóra, s noha a szerződést még nem írták alá, ez napokon belül megtörténik, így az utolsó 250-es világbajnok Jonathan Rea csapattársa lesz jövőre.

Szólj hozzá!

Címkék: honda wsbk aoyama

Nincs szerződés, szakítás van - pletykahíradó WSBK módra

2011.10.14. 12:01 fullthrottle

Úgy szép az élet, ha zajlik - márpedig a Superbike világbajnokság berkeiben most igencsak zajlik. Az év utolsó nagy hajrájához érkezett a mezőny, ám ennek ellenére hivatalosan is megerősített szerződése csak keveseknek van (mindössze Melandri, Haslam, Rea és Biaggi helye biztos), például a világbajnok Checa is még várakozó állásponton van. Tegnap ugyan már arról számoltunk be, hogy Eugene Laverty is leszerződött az Aprilia gyári csapatához, ennek ellenére az észak-ír versenyző saját blogjában arról számol be, hogy az aláírás még várat magára, és jövendőbeli csapatáról is igen titokzatosan beszél - annyit árul csak el, hogy jövő héten már tesztelni fog velük és erre a célra be is szerzett egy egy csapatlogóktól mentes bőrruhát. Pedig a már említett cikkben azt is említették, hogy Gigi Dall'Igna Piaggio főnök személyesen utazott Dublinba, hogy ne vesztegessék az időt. Könnyen lehet tehát, hogy az aláírás már csak formaság, de valójában még nem történt meg. Jövő héten meglátjuk.

A másik nagy pletyka a PATA Aprilia csapatát érinti, mely a GPone.com értesülései szerint újra szétválna (a BRC és DFX egyesüléséből jöttek létre 2010 végén), és a jelenlegi csapat Borciani vezetésével menne tovább, versenyzőjük pedig a fent említett Laverty lenne. A DFX Corse viszont Ducatival folytatná, és Nori Haga itt kapna helyet 2012-re. Meglátjuk mi sül ki a dologból, talán a hétvége folyamán több dolog is tisztázódik, de legkésőbb a jövő heti hivatalos tesztek után egész biztosan okosabbak leszünk.

Szólj hozzá!

Címkék: pletyka aprilia ducati wsbk haga laverty

süti beállítások módosítása