HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Pletykahegyek Valenciából

2011.11.04. 18:56 fullthrottle

Bár a MotoGP-ben továbbra is a Suzuki csapat döntése a legfőbb mozgatórugó a jövő évet tekintve, az átigazolási gépezet ennek ellenére sem nyugszik - dolgozik a pletykagyár a valenciai paddockban.

Az egyik hír, hogy Paul Bird és a majd minden kategóriát már megjárt James Ellison a hétvégén a helyszínre érkezik, hogy a Dornával tárgyaljon a jövő évi szereplésüket illetően. Az idén még a WSBK gyári Kawasaki csapatát igazgató szakember korábban már jelezte, hogy brit versenyzőt hozna a CRT projektjébe, ám most már eldőlni látszik, hogy Ellison lenne a szerencsés. Egyesek azt is tudni vélik, hogy a tervezett Aprilia erőforráshoz Kenny Robertséktől szerezett vázat párosítanának.

A másik versenyző, aki szóbeszéd tárgya, az nem más, mint Andrea Iannone. Az olasz ugyan korábban azt nyilatkozta, hogy marad a Moto2-ben jövőre, mert a tervezett CRT projektjükhöz nem sikerült megfelelő financiális támogatást összehozni, ám úgy tűnik az élet közbeszólhat. A Gresini csapatnál sajnálatos módon megüresedett motorra ugyanis állítólag éppen ő a legfőbb esélyes, többek közt szponzorizációs szempontból is (olasz csapat, olasz versenyző). Ha igaz, a Gresini ugyanúgy megkapná az RC213V-t, de kisebb gyári támogatással, vagyis valószínűleg olyan feltételekkel, mint amilyet korábban Doviziosonak ígértek a japánok az LCR-nél. Hogy a Honda az így megmaradt teljes gyári gépet esetleg Bautistának adná-e oda, amennyiben elhagyja a Suzukit, vagy csak a két repsolost támogatna teljes mellszélességgel jövőre, arról egyelőre nem szól a fáma.

1 komment

Címkék: pletyka valencia motogp gresini crt iannone ellison

Bradl még nem dőlhet hátra

2011.11.04. 18:18 fullthrottle

Furcsa, egyben kissé érthetetlen (és értelen) játékot játszik Marc Marquez mindenki türelmével - folytatódik a Moto2 idei VB címe körüli hercehurca. Mint arról a minap beszámoltunk, a spanyol nem kapta meg a rajtengedélyt az utolsó, valenciai nagydíjra, ám mégis elutazott a helyszínre abban bízva, hogy a kettős látása talán megszűnik és mégis rajthoz tud állni.

Ma reggel a versenyző szponzora tényként közölte, hogy Marquez nem áll rajthoz vasárnap (sőt ekkor még úgy volt, hogy hétfői MotoGP tesztet is lemondta), a szaksajtó egy része le is hozta a sztorit, azzal együtt, hogy immár Stefan Bradl a bajnok. A fiatal spanyol titán azonban délután már olyan nyilatkozatokat tett, több tévétársaságnak, köztük a BBC-nek, hogy szombaton döntenek véglegesen, vagyis még mindig nem tudni, hogy motorozik-e majd, vagy sem.

A dolog csak azért különös, mert a pontállás nem éppen szoros, 23 pontot kellene hoznia Marqueznek Bradl-ön, és tekintve azt, hogy a spanyol mindkét mai szabadedzést kihagyta, ez azért nem olyan egyszerű feladat. A tudás és az akarás megvan azt tudjuk, viszont a szerencsére is nagy szüksége volna, ugyanis ha Bradl csak simán végigmegy az élmezőny valamelyik pozíciójában, neki már az is elég, míg Marqueznek mindenképp nyernie(!) kellene.

Persze egy VB címről van szó, de talán nem érdemes a spanyolnak saját és mások testi épségét veszélyeztetni egy felelőtlen döntéssel (a következetességről meg már nem is beszélve). Bradl mindenesetre nem izgatja magát különösebben, azt nyilatkozta, hogy reméli vetélytársa indulni fog, mert sokkal jobb a pályán győzni.

Szólj hozzá!

Címkék: valencia marquez bradl moto2

Capirex búcsúja

2011.11.03. 20:49 fullthrottle

Loris Capirossi utolsó MotoGP versenye több szempontból is a búcsú jegyében zajlik - képek szöveg nélkül....

1 komment

Címkék: valencia motogp capirossi simoncelli

Még mindig nincs döntés a Suzukinál

2011.11.03. 16:55 fullthrottle

Még mindig nem dőlt el, hogyan folytatja, vagy folytatja-e MotoGP béli pályafutását a Suzuki alakulata, no és hogy kivel. A Twitteren a szakújságírók már minden lehetséges felállást kiveséztek az átigazolási piacot tekintve, ám hivatalos megerősítés nem érkezett semmire. Mindössze a Crescent Suzuki WSBK alakulata jelentette be a héten Leon Camier szerződtetését, ami az egész Suzuki puzzle egy picinyke darabja.

David Emett, a Motomatters újságírója magát Paul Denninget, a Rizla Suzuki csapatfőnökét próbálta faggatni, de szakember sem tud még semmit, a japánok döntésére várnak, ami vélhetően még a hétvégén befut. Pedig dönteni muszáj, mert Bautistát már nem csak az LCR Honda, de az üresen maradt Gresini is hívogatja a pletykák szerint, így ettől a lépéstől függ a "versenyzői keringő utolsó táncának" kimenetele. A kispadon várakozik még John Hopkins és Randy de Puniet is.

Szólj hozzá!

Címkék: pletyka suzuki valencia motogp gresini bautista

Nap képe(i): SuperSic mindenhol, Misanót átkeresztelik

2011.11.03. 16:25 fullthrottle

Lassan megkezdődik a MotoGP idei utolsó felvonása, a csapatok már megérkeztek a helyszínre, az eső áztatta Valenciába. A paddockra nem meglepően még mindig a tragikus baleset árnyéka vetül, valószínűleg rengeteg Marco Simoncellire emlékező képet, logót, transzparenst, spéci bőrruhát, motort vagy sisakot fogunk látni. Az egyik első ilyet a Ducati csapat szolgáltatta, akik a fent látható matricát simították a szállítójárműveik hátára (a felirat fordítása szabadon: "Sic a szívünkben"), lenn a fájdalmasan üres Gresini box.

További hír, hogy nyitott fülekre talált Paolo Simoncelli kérése: nem lesz gyászszünet a verseny előtt, hanem helyette beindítják a mezőny összes gépét és egy percnyi kakofóniával búcsúznak az olasz klasszistól. Az eseményre vasárnap 10:15-kor kerül sor.

Ami pedig talán a legfontosabb, vagy legmegindítóbb: döntöttek a döntéshozók és a misanói pályát valóban átkeresztelik Marco Simoncelli után. Mindehhez már csak a családdal való egyeztetés maradt hátra. Szép gesztus!

Szólj hozzá!

Címkék: ducati simoncelli nap kepe

Spies kínpadon

2011.11.03. 16:08 fullthrottle

Van amire nem lehet felkészülni, még egy profi motorversenyzőnek sem. Ben Spies valószínűleg karrierje egyik legkínosabb interjúját élte át még Sepangban, amikor egy rádióadó élő reggeli műsorában kellett felettébb kínos kérdésekre válaszolnia.

A Hitz.fm munkatársai olyan kérdéseket tettek fel, mint: "Hívtál-e valaha is randira valakit a paddock lányok közül?", "Mi az amit a legjobban élvezel csinálni, mikor egyedül vagy, de nem mondanád el senkinek?", "Milyen olyan zenét hallgattál már, amit szégyellenél bevallani?", "Melyik híres női énekesnőbe / színésznőbe vagy beleesve?", stb.

Azt nem áruljuk el milyen válaszok születtek, épp ezért érdemes megnézni a videót (angoltudás persze szükséges), no meg Spies igencsak vöröslő arca miatt, amit valószínűleg csak fokozott, hogy csapatfőnöke és édesanyja is jelen voltak.

(az interjú még a tragikusra fordult hétvége előtt készült)

Szólj hozzá!

Címkék: fun video motogp spies

2013-ban minden motor CRT lesz a MotoGP-ben?

2011.11.03. 15:30 fullthrottle

Igen érdekes nyilatkozatot tett Carmelo Ezpeleta a minap egy spanyol rádióműsorban. A sorozatért felelős Dorna elnöke arról beszélt, hogy 2013-ra szeretné elérni, hogy a széria egyenlő motorokkal fusson, s mindezt úgy képzeli el, hogy csak CRT gépek futnának.

Az elképzelés szerint a motorgyárak ugyanúgy nevezhetnének, de a szabályokat nekik is be kellene tartani, vagyis speciális vezérlőegységet és leszabályozott fordulatszámot kellene használniuk, mint mindenki másnak.

Hogy az ötletet sikerül-e átvezetni a gyakorlatba illetve mit szólnak majd a sorozat főszereplői, vagyis motorgyárak az még a jövő zenéje. A CRT gépek jövőre debütálnak majd, ám eddig csak elvétve láthattuk ezeket teszteken, akkor is jócskán lemaradva a mostani élmezőny által diktál tempótól.

1 komment

Címkék: motogp crt ezpeleta

Mégis Apriliával megy majd a ParkinGO?

2011.11.03. 11:39 fullthrottle

Bár korábban már szinte tényként könyvelte el mindenki, hogy a Supersportból Superbike-ba vándorló ParkinGO csapat Ducatival áll majd rajthoz 2012-ben, most úgy tűnik, hogy borulhat az elképzelés. Tegnap ugyanis egy Aprilia RSV4 nyergében látták az idei WSS bajnok Chaz Daviest Portimaoban.

A titkos tesztet nem sikerült valami jól fedésben tartani, a motosprint.it ugyanis még kémfotót is készített és tudni vélik, hogy a Noale-ben székelő cég egy gyári támogatású motort ajánlott fel Giuliano Rovelli alakulatának a következő szezonra. Amennyiben elfogadják, a két gyári Aprilia mellett ez lenne a harmadik, a negyediket pedig a még mindig bizonytalanságban lebegő PATA csapat szállíthatná. Az ő versenyzőjükről még mindig semmit nem lehet tudni, de a pletykák szerint a csapatvezető Marco Borciani Randy de Puniet-t szeretné megszerezni.

1 komment

Címkék: teszt pletyka aprilia davies wsbk

Bajban a bulihercegnő

2011.11.03. 11:19 fullthrottle

A hétvégén Valenciába látogat Paris Hilton, kinek nevével fémjelzett csapatnál versenyez Maverick Vinales, a szezon egyik nagy meglepetése. Ez viszont aligha változtat a tényen, hogy a szállodalánc milliárdos örökösnő és hivatásos celeb komoly bajban van, méghozzá szerződésszegés miatt.

Hilton kisasszonyt a Supermarxte nevű cég perelné, akikkel szerzősében áll, és akik a 125-ös Blusens csapat szponzorai. A partiszervezéssel foglalkozó vállalkozáson keresztül adta a szőkeség a nevét a projecthez, cserébe különféle rendezvényeken kellett volna részt vennie, ám a spanyol vállalkozás szerint ezeknek nem tett eleget maradéktalanul.

A dolog valószínűleg megoldódik majd, ahogy "gazdagéknál szokás" (értsd: sok pénz cserél gazdát), viszont kételkedünk abban, hogy a Blusens gárdája jövőre is rózsaszínben pompázik majd.

Szólj hozzá!

Címkék: paris hilton valencia 125

Canepa üli meg a Ducati Roma motorját

2011.11.02. 20:43 fullthrottle

Eldőlt, hogy a Supersonic Racing romjain létrejött Ducati Roma Nicola Canepát, a korábban MotoGP-ben és Moto2-ben, idén pedig Superstock 1000-ben induló versenyzőt szerződteti 2012-re.

Az olasz az elmúlt három napban már tesztelt is a csapattal Misanoban, ahol a Ducati 1098R Superbike gépével a hideg időjárás ellenére is képes volt többször 1.37-es köridő alá menni, kemény komponensű versenygumikkal.

1 komment

Címkék: ducati wsbk canepa

süti beállítások módosítása