HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Rossi óvatosan bizakodik

2012.01.10. 15:20 fullthrottle

Tegnap elkezdődött a Wroom, ma már sorra is kerültek a Ducati versenyzői, akiket a média képviselői faggattak mindenféléről. Tehették, hiszen amint azt már említettük, a GP12 nincs és nem is lesz jelen, mert még serényen dolgoznak rajta. Persze ahogy az lenni szokott, egyes pletykák mást sejtetnek. Vagyis hogy esetleg olyan új szponzor, vagy design lesz idén, amit még nem akartak, vagy nem tudtak megmutatni az olaszok.

Az újságírók kedvence természetesen Valentino Rossi volt, akit leginkább persze a 2012-es esélyekről kérdeztek. A többszörös világbajnok elmondta, hogy mindenképpen nagyon optimista az új motorral kapcsolatban, ám realistának kell maradniuk, így a világbajnoki cím elnyerését túl nagy falatnak tartja. Elsődleges céljuk az lesz, hogy a Hondát és Yamahát utolérjék, vagyis nagyjából ledolgozzák azt a másfél másodperces hátrányt, ami 2011-et jellemezte.

A távolabbi jövőről már óvatosabban nyilatkozott Vale. Tavaly nem nyert egy versenyt sem, ami bizony nagyon régen nem fordult elő hosszú karrierje során. Épp ezért már év közben elindultak a pletykák, hogy elhagyja a Ducatit és egy versenyképesebb motort keres, valamelyik korábbi japán munkaadójánál. Rossi most élből cáfolta ezen elképzeléseket, és habár azt nyilatkozta, hogy maga sem tudja mi lesz később és minden nyitott, de jelenleg mégis a vörösökkel képzeli el a jövőt. Azért szerződött ide, hogy közösen elérjenek valamit és győzelemre vihesse a márkát. Újabb két éves szerződésben gondolkodik, mielőtt esetleg végleg visszavonul, de majd csak a szezon közben fogják eldönteni hogyan tovább - ez még rengeteg faktortól függ.

Hogy ezután mihez kezd, arról végképp korai még beszélni. Korábban a WSBK-hoz kötötték, most az autózásról kérdezték. Elmondta, hogy vonzza a rali, de nincsenek fix tervei. A Mercedes DTM autóját is kipróbálta már, ami olyannyira lenyűgözte, hogy akár versenyeken is indulna vele. A nürburgringi 24 órás verseny sem lenne ellenére egy GT3-as Merci volánja mögött. Ugyanakkor azt is leszögezte, hogy nem tudja még hogy alakul, de csakis akkor lehetséges mindez, amikor a motoros sisak már végleg a polcra kerül.

Nicky Hayden érthetően kissé háttérbe szorult, s ahogy az előrelátható volt, leginkább a sérülése kapcsán kérdezték. Az amerikai már jobban érzi magát, végre levehette a kötéseket, amely elősegíti a felkészülésének megkezdését. A cél, hogy a január 31-én esedékes első tesztre készen álljon, most erre fog koncentrálni teljes erőbedobással.

 

2 komment

Címkék: motogp rossi hayden ducati

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr503534346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANONYMOUS 2012.01.10. 19:22:05

"Idén nem nyert egy versenyt sem,"= tavaly,vagy tudsz valamit?:-)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.01.10. 19:32:25

@ANONYMOUS: Jogos, javítva. Nagy balhé lenne ha kiderülne, hogy én irányítom a háttérből a szálakat. :)
süti beállítások módosítása