HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) thruxton (4) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Talmácsi négy kerékre nyergel

2012.01.24. 11:33 fullthrottle

Túlzás nélkül kijelenthetjük, hogy Talmácsi Gábor motoros karrierje 2010 végén megfeneklett. Előbb a szakítás híre érkezett, miszerint nem folytatja korábbi menedzserével, Stefano Favaroval az együttműködését, aztán pedig az Antonio Banderas érdekeltségébe tartozó Jack & Johnes csapat szűnt meg, melyhez frissen leszerződött a Moto2-be.

Múltja és eredményei ellenére nem igazán talált csapatot magának a 2011-es esztendőre, s a jövőről is csak homályos célozgatások érkeztek a versenyző, illetve menedzsmentje irányából. Volt szó több kategóriáról (Moto2, WSBK, WSS) is, mint lehetséges irány, több csapat neve is szóba került (Pedercini, Ten Kate, G22), ám végül egyikhez sem ment. Van amelyiket ő tartotta rangon alulinak, más helyekre a financiális támogatottság nem volt meg.

Mindezek ellenére a rajongók bíztak benne, hogy egy kihagyott év után talán idén újra látják kedvencüket világbajnoki szinten motorozni. Ez az álom mostanára azonban alighanem végleg összeomlott. Mindeddig ugyanis nem lett konkrétan kimondva, amit az idei nevezési listák alapján és a különféle nyilatkozatokból már régóta sejteni lehetett.

A sportág egyetlen magyar világbajnoka saját weboldalán tette közé azt a sajtóközleményt, miszerint raliban képzeli el a jövőjét, a hazai bajnokságban szeretne indulni saját csapattal az idei szezonban. Tavaly év végén kipróbálta már magát a Szilveszter Ralin, ahol az ötödik helyet szerezte meg a végelszámolásban, továbbá több más autós kategóriában is kipróbálta magát korábban, így nem lesz neki idegen a terep.

Az Index információi alapján februárban már tesztelni fog, egy Mitsubishi Evo 6 kormánya mögött, de hogy milyen autóval versenyez majd és ki lesz a navigátora, az továbbra is kérdéses.

A motoros világgal azonban csak mint versenyző szakít Talma, továbbra is szeretne utánpótlás neveléssel foglalkozni, valamint egy magyar csapat felállítása is a tervei között szerepel, mely a Superstock kategóriában indulna. Mindehhez már csak az anyagi támogatást kell előteremteni.

4 komment

Címkék: talmácsi

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr803743494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neked ugatok 2012.01.24. 11:36:10

ide is bemásolom a tc cikk alá írt véleményem

most nem beszólni akarok, de milyen sportoló az, aki nem fogadja el csak a tuti, versenyképes istállók ajánlatát, hogy a legjobbak között lehessen?
mégis mitől fél? hogy egy szar istállóban nem lesz az élmezőnyben? hol van a nyerni akarás? hol van a harci szellem? hol van a mindent elsöprő jellem, aki képes gyengébb háttérrel is tiszta szívből versenyezni, és nyerni akar?
valahogy ez sosem volt meg Talmában, sosem volt igazán szimpatikus..

nyilván örülök a sikerének, de azt a legjobb istállóval érte el, és utána valahogy elszállt vele a ló, ezek a nyilatkozatok szerintem nem egy bizonyítani vágyó sportemberhez méltóak, hanem egy sértődött, meg nem értett döjfös világbajnokhoz, bármennyire is fájó kimondani... ez az ember nyerni akar, de nem akar versenyezni...

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.01.24. 11:54:56

@neked ugatok: Nagyjából egyetértek azzal amit írtál. Elég sok kritikát kapott Talma akkor, amikor nem ment olyan jól a szekér a VB cím után. Ezek azonban nem az eredménytelenségnek, "hozzá nem értésnek" szóltak, hanem annak hogy előzetesen mindig elég (khhmmm) nagyképű nyilatkozatokat tett.

Az emberek nem hülyék, ezeket az előzetes elvárásokat kérték számon csak. Szerintem ha másképp áll hozzá, akkor nem kapott volna ennyi támadást - tetszik vagy nem, ezt a gödört ő vagy ők ásták meg maguknak.

Gondolom ezért nem akar olyan helyre menni, ahol nincs esélye. Pedig a versenyzés erről szól. Ha leszállóágban van a karriered, akkor egy szar helyen is lehet villantani, és aztán jöhet valami jobb. Számtalan példát lehetne említeni, de csakegy. A Pedercini pl. le lett sajnálva. Rolfo bevállalta. Ugyanakkor a lehetőségekhez mérten nem volt szar (persze mezőny vége), de most van egy viszonylag jó motorja a Moto2-ben.

A másik meg amúgy ami "felróható", az a kommunikáció. Egy éve folyamatosan hallunk különféle lebegtetéseket, de aztán ezek mindig elhaltak. Tavaly például volt egy olyan nyilatkozat, hogy bármikor leszerződhetne a Ten Kate-hoz a WSS-be 2012-re. Az egy jó motor, nívós sorozat, akkor miért nem ment? Ráadásul megmutathatná a magyarok ellenében is magát.

Elhiszem, hogy nehéz gazdasági helyzet van, "éssatöbbi", de amikor azt látom, hogy nagy neveknek sem ciki bevállalni pl. egy CRT motort, akkor elgondolkodom, hogy egy 125-ös bajnoki címmel (amiért persze respect) a zsebben ugyan mennyire lehet válogatni.

dhp 2012.01.24. 14:53:12

Örülök neki, hogy nem én vagyok az egyetlen, akinek ugyanez a véleménye a tagról. Alapvetően ugyanezeket a gondolatokat féltem volna leírni, mert valamiért Talmácsit (jogosan) fikkantani nem menő. Csak éltetni lehet. Mert tizenévesek között majd' harmincévesen, igen hosszú idő után, a legjobb mocival nyert egy vébé címet. Nahát.

Szvsz nem baj, hogy eltűnik a süllyesztőbe. Nem veszítettünk vele sokat.

Ja, mindettől függetlenül azért csak jár egy kis elismerés, hogy megnyerte azt a címet. De azért nem akkora isten ő, amilyennek beállítják, illetve magát beállítja.

neked ugatok 2012.01.27. 10:39:14

a TC-n kaptam hideget-meleget a véleményemre, de látom nektek azért átjött mire is gondolok..
nem a VB címet firtatom és az elért eredményeit, és nem égetek magyar zászlót azzal, amit mondok szerintem, én csak arra céloztam, hogy VB cím után faképnél hagyni a csapatomat mert ott nem megy olyan jól, fű alatt átigazolni a GP-be egy közepes csapathoz, onnan kiszállni és utána úgy viselkedni mintha ő szabhatná a feltételeket, miközben 1-2 őstehetség VB várományos versenyző nyilatkozataiból sugárzik a szerénység és a sport iránti alázat..
ez régen nála is megvolt, megdolgozott a sikerért anno. aztán már elvárta, hogy érte dolgozzanak meg, nem fogadta el hogy ebben a szakmában jönnek-mennek a versenyzők és nem nagyon diktálhatják a feltételeket - azok a nyilatkozatok pedig, hogy "vannak ajánlataim, de szarok, hozzám méltatlanok" max a közönséget nyugtatta meg, az istállók kedvét biztos nem hozta meg a kapcsolatfelvételhez...
látszik, hogy tanult technikákat a Favarotól és tanult marketinget, de borzasztóan rosszul alkalmazza ezeket, itt vérzik el az egész..