HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Stoner nyerte az első csatát

2012.02.02. 12:30 fullthrottle

A papírforma érvényesült a harmadik sepangi tesztnapon. Casey Stoner nem bízta a véletlenre, már a második körében megdöntötte a leggyorsabb nyolcszázas kört és egyben a hivatalos rekordot is - egyedüliként motorozott két percen belül. Volt persze szándékosság a korai gyorsaságnak, a nap végére egy kiadós eső érkezett a pálya felé, ami miatt egy órával korábban mindenki be is fejezte a munkát. Aki tehát az utolsó szakaszban szeretett volna villantani, pórul járt.

A második és harmadik helyen Lorenzo és Pedrosa zárt, mindketten jó fél másodperces lemaradásban. Spies a harmadik napra nem tudta átmenteni jó formáját, csak a negyedik lett. Rossi ötödik helyét az csorbítja, hogy az ő lemaradása már egy másodpercen kívüli, hiába javított önmagához képest.

Ugyanez elmondható a mezőny többi tagjára is: szinte mindenki javított az eredményén, ám az élhez való különbség Stoner szélvész tempója miatt nőtt. Így járt Colin Edwards is, aki a BMW/Suter CRT motorral már 2:05-ön belülre került, hátránya mégis öt másodpercen felüli.

A legrosszabb talán mégis Nicky Hayden helyzete, aki úgy néz ki, hogy szinte feleslegesen utazott el Malajziába, hiszen az év végén szerzett sérülése még nem gyógyult meg teljesen, így nem tudott igazán értékelhető munkát végezni. Fel is merült az ötlet, hogy amennyiben a gyógyulása engedi, csatlakozik majd a két hét múlva esedékes CRT teszthez Jerezben, hogy bepótolja az elvesztegetett napokat. Már Valenciában sem tudott menni az évadzáró edzésen, mert akkor a pár nappal korábbi verseny első kanyarjában sérült meg.

FRISSÍTÉS: Összehasonlító táblázat a három nap eredményeiről és a fejlődés mértékéről.

11 komment

Címkék: teszt motogp hayden stoner crt sepang

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr884050601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dhp 2012.02.02. 17:34:45

Rossitól most szerintem mindenki nagyon sokat várt, mert egyrészt Ő Valentino Rossi, másrészt a sokat hangoztatott majdnem teljesen új motornak -elvileg- robbannia kellett volna. Ez a megszokott, több, mint egy másodperces hátrány viszont nagyon nem tetszik. Oké, hogy csak teszt, de azért mégiscsak elgondolkodtató...
Stoner meg abszolút no comment. Ha ez a tesztsorozat tükrözi az erőviszonyokat, akkor ez a szezon megint leves. :(

gumitamin 2012.02.02. 18:27:04

Fog még ez változni a kezdésig.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.02. 19:37:52

@gumitamin: @dhp: Tartok tőle, hogy nem fog. Hacsak Stoner el nem követ valami hibát, ami miatt megint elveszti a koncentrációját, akkor ezt az évet is behúzza. Rossi biztos előrébb lesz, de a győzelemért még nagyon sokat kell dolgozni. Azt mondják egyébként, hogy mivel ezek az ezresek valójában nem ezresek, így inkább a nyolcszázasokhoz állnak közelebb. Ergo olyan sok nem változik az eddigi erőviszonyokon, mindenki kapott egy ki "turbót" a teljesítményéhez. Szerintem....

valerossi46 2012.02.02. 21:44:49

én úgy látom, hogy egy árnyalatnyival jobb a helyzet, mint tavaly.
az 1,2 másodperc hátrány nem kevés, de nem is akkora lemaradás, ezt még lehet csökkenteni.
ha idén el tudná kapni a dobogó alját, az nagy fejlődés lenne és talán még pár győzelem is bele fog férni.

Lookie 2012.02.02. 23:31:58

Hát rosszabb és unalmasabb mint a tavalyi szezon úgy sem lehet már(vagy talán mégis?). Nekem ez elég tisztának tűnik. Rossi lehet hogy elörébb lesz de, hogy a dominátor Stoner lesz az úgy biztos mint hogy most tél van....Sajnos többet erről nincs mit agyalni...

==T== 2012.02.03. 09:04:24

Stoner a legjobb versenyző a mezőnyben. Eddig is az volt, csak a gépe nem volt elég a dolgokhoz.

==T== 2012.02.03. 09:06:01

Colin 5mp-s lemaradása is soknak tűnik, de a BQR-es társaság 9-10mp-e már tényleg gáz. Szeritnem az ART-k lényegesen jobbak lesznek még Colinéknál is.

gumitamin 2012.02.03. 11:46:40

Vajon a CRT-ket engedik indulni ilyen időkkel?

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.03. 13:48:35

@gumitamin: Elvileg azért egészítették ki a 107%-os szabályt, hogy be is tartsák, de majd meglátjuk.

vroom.blog.hu/2011/12/18/tobb_arc_nagyobb_szigor_jovore_a_motogp_ben

De addig még fejlődhetnek, elég sok gonddal küszködtek most a "kicsik". Egyébként az Apriliák és a Forward nem lesz olyan gáz szerintem, a két BQR-rel lesznek leginkább gondok.

VFR800 2012.02.04. 16:12:53

Hát ez gáz. A Duki mintha egyhelyben toporogna. Nagyon nem talaljak a konzervnyitot az aranyszarnyas dobozhoz.

nortonvincent 2012.02.06. 12:40:39

Barmikor tortenhet valami Stonerel....eleg egy high side es mar lottek a bajnoki cimnek.
Szoval szamomra meg nagyon is nyitott a bajnoksag.
süti beállítások módosítása