HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Phillip Island ráhangoló

2012.02.19. 12:23 fullthrottle

Egy hét múlva rajtol a World Superbike, s egyben a motorsport szezon. Kis nosztalgiázásra hívunk mindenkit: előkapartuk az 1996-os és 1997-es versenyek összefoglalóit. Ideális néznivaló a vasárnapi ebéd mellé / után.

19 komment

Címkék: retro video wsbk phillip island

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr754134426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yuri Boyka 2012.02.19. 13:50:01

Kicsit kackiás,de ezért szeretjük.

pandius 2012.02.19. 15:59:17

Á azok a hörcsögképű kawák! De szépek is!

ANONYMOUS 2012.02.19. 19:46:50

Akkor még, most meg már Haga nélkül:-(
Gobert kiosztott pár kokit meg sallert:-)
Remélem jövőhéten lesznek ilyenek a versenyek, persze akkor sem lehetnek olyan jók mint ezek voltak anno, hinyoznak ezek a nevek:-(
Tudom sok a siránkozás.

laverdasfc 2012.02.19. 21:07:57

A youtube-on fent van egy csomó futam.
Egyik kedvencem:
www.youtube.com/watch?v=_08p-414uGY

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.19. 22:03:21

@laverdasfc: Igen, elég a feltöltőkre kattintani és máris "Szezám tárulj". :)

A nürburgringi eset meg emlékezetes, linkeltem is a tavalyi verseny kapcsán.

vroom.blog.hu/2011/09/04/keptelen_rem_kep_regeny_a_szakado_esobol

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.19. 22:04:34

@ANONYMOUS: Nem rossz most sem a WSBK, de ezeket a régieket elnézve bizony azok jó kis versenyek voltak.

ANONYMOUS 2012.02.20. 08:43:02

@fullthrottle:
Én is ezt mondtam:-)
És a legrosszabb az egészben, hogy eltelt azóta 15 év, azaz ennyit öregedtünk:-)(

==T== 2012.02.20. 12:01:08

@ANONYMOUS: egyes spekulációk szeritn jövőre a Swan Yamaha lesz a japánok gyári WSB csapata.

==T== 2012.02.20. 12:03:20

@fullthrottle: az a durva, hogy az akkori motorok teljesítménye még 180 lóerő alatt volt ugyanilyen tömeg mellett, ami ugye közelebb áll a mai szupersport gépekhez, mint a mai szuperbike gépekhez. Persze ebben az is benne van, hogy a kéthengeresek max 1000, a négyhengeresek pedig 750 köbcentisek voltak.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.20. 12:07:22

@==T==: Igen, a végsebességből is látszik, hogy nem voltak olyan erősek, mint a mostani gépek. Ebből is látszik, hogy nem feltétlen a több lóerő kell az izgalmas versenyekhez.

A Swan Yamahára azért még nem vennék mérget, lehet nagyban függ az idei produkciótól.

ANONYMOUS 2012.02.20. 19:15:13

@==T==:
Tudom olvastam,de én nem hiszek benne,miér épp Hagaval térnének vissza?

ANONYMOUS 2012.02.20. 19:17:36

@fullthrottle:
Azért akkor is mentek azok a gépek, hockenheimringen 320körül, monza szintén.
Na meg kérdés, hogy ugyan azon a ponton mértek-e akkor is.

#86 2012.02.20. 21:06:05

@laverdasfc:
Edwards megérdemelne a fejberúgást. hülye fasz...
(egyébként meg kint volt a csíkos, látszik 3:30-nál)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.20. 21:28:02

@#86: 3:30? Négyen buktak addigra. A kéket sem lengették, mikor Fogarty körözött. Nem voltak a helyzet magaslatán a pályabírók ezen a futamon.

Amúgy nem csíkos kellett volna, hanem piros. Olaj volt a pályán a pálya egyik leggyorsabb pontján. Az életüket kockáztatják a srácok túlzás nélkül. Szerintem érthető Edward kiborulása.

Amúgy meg tudták is a versenyzők (Colin meg is csúszik egy vagy két körrel korábban, ha megnézed), hogy olaj van ott, de nem nagyon lehetett kikerülni. Ezért kellett volna leinteni, már körökkel azelőtt.

#86 2012.02.20. 21:45:29

@fullthrottle:
az, hogy nem volt piros, nem a pályabírók hibája, hanem a versenyirányításé. a pályabíró csak javasolhatja a megszakítást, szerintem azért hamar leesett nekik, hogy valószínű nem véletlenül esnek annyian. (igaz, láttam forma1-es versenyen egyazon poszton sárga és zöld zászlót lengetni :) )továbbá a videó nagy részében nem látszottak a posztok, szóval akár kint is lehetett a csíkos.
de mindezzel együtt is, vállalhatatlan viselkedés amit Edwards mutatott, szerintem. én ottfogtam volna takarítani verseny után :)

viszont a lekörözésnél most leesett másodszorra, hogy Kraus azt mutogathatta (a szövegre bevallom nem figyeltem elsőre),hogy nem volt kék zászló...ez azért elég gáz csakugyan. persze jó lett volna a pálya széléről látni a dolgokat, mindenesetre egy ilyen vb-szintű futamon kiemelten kellene foglalkozni a lekörözésekkel (na meg sokkal egyszerűbb dolguk is van, mint egy klubversenyen...)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.20. 22:26:27

@#86: Hát nem tudom, én másképp látom, de ezen nem veszünk össze. :)

Tény, hogy a versenyirányítás hibája, hogy nem állították le a futamot, de azért a versenyzők között nem nyeretlen kétévesek mentek. Edwards ugyan kicsit rookie volt még, de Chili például már akkor is elég rutinosnak számított, mégis eltaknyolt. Ha szerintük nem lengették, akkor elhiszem nekik.

Szerintem már az első esés után illett volna leinteni, de kettő után pláne. De legalább jelezni a csíkossal.

ANONYMOUS 2012.02.21. 09:34:12

1992-ben doningtonban Schwantz lengette be a csikos zázlót a bukta után:-)

#86 2012.02.21. 19:57:45

@fullthrottle:
még szerencse, hogy rájött, hogy ezt nem lengetni kell :)))
süti beállítások módosítása