HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Mégis jó lesz a CRT?

2012.02.22. 22:37 fullthrottle

 

Lezárult a CRT csapatok háromnapos tesztje Jerezben, az utolsó napon is Randy de Puniet volt a legjobb. Van azonban ami miatt érdemes a legfrissebb eredményeket böngészni.

Továbbra is jelen volt ugyanis a gyári Ducati csapat, akik Hayden és Rossi híján a privát versenyzőket ültették a motorra. A tegnapival ellentétben azonban ma már az ő idejeikről is érkezett jelentés, és meglepetésre nem sokkal vannak a CRT-k lemaradva.

De Puniet csak 0.3 másodperccel maradt el Barberától, igaz a spanyol nem a legújabb fejlesztésű GP12-t, hanem annak a szatelit változatát hajtotta. A motor sem volt teljesen rászabva, valamint nem lehet tudni, hogy Abraham tegnapi bukását mennyire sikerült "kikalapálni" a szerelőknek az éjjel.

Mindezek ellenére beszédes a dolog, van remény arra tehát, hogy a CRT gépek megszorongassanak pár gyengébb prototípust majd az idén (persze a teljes képet az első kollektív teszten láthatjuk majd). A többi versenyző is szépen fejlődött az utolsó napra, az eredmények magukért beszélnek:

1. Hector Barbera (Ducati) 1'40 .00
2. Randy De Puniet (ART) 1'40.30 (66 kör)
3. Aleix Espargaro (ART) 1'41.10 (60 kör)
4. Mattia Pasini (ART) 1'4.29 (47 kör)
5. Danilo Petrucci (Ioda-Aprilia) 1'41.60 (62 kör)
6. James Ellison (ART) 1'42.52 (53 kör)
   Franco Battaini (Ducati)

3 komment

Címkék: teszt barbera motogp crt jerez de puniet

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr114176227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2012.02.22. 22:46:11

Azért az ART az tulajdonképp egy picit módosított RSV4, és ugye tudjuk, hogy a WSB-motorok élpilótákkal azért egy körön átlag olyan 2mp-re voltak csak a GP-s pole időtől.

Tovább fokozza a dolgot, hogy az egyik Aprilia főnök szerint le vannak fojtva a motorok, mert még nem tudják, hogy mit bírnak a gumik, vagyis lehet még bennük + lóerő.

A több üzemanyag is megkavarhatja a dolgokat, bár az némi + tömeget is jelent.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.22. 23:12:54

@==T==: Azért azt Te is érzed, hogy ez nem ilyen egyszerű, különben nem is kéne tesztelni. :)

Tartom, hogy majd az első kollektív teszten tisztul le a kép, de határozottan biztatóak a jelek.

==T== 2012.02.23. 08:44:24

@fullthrottle: Tudtommal főleg a Bridgestone miatt kell tesztelni, azért is van visszafogva. Meg asszem van valami egyenelektronika szerűség is asszem, ill. itt is van motorélettartam korlátozás + a versenyzőknek is szoknia kell a dolgot.
süti beállítások módosítása