HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Checa szépített

2012.02.26. 06:35 fullthrottle

Szépített az első futam kudarca után Carlos Checa, és megnyerte a másodikat Phillip Islanden. Persze ehhez kellett egyrészt az, hogy a csapat villámgyorsan összerakjon neki egy új motort, másrészt jól jött Biaggi orbitális bakija.

A startnál megint Sykes bizonyult a legjobbnak az első kockát kihasználva, ám Biaggi nagyon erőszakosan támadta - hamar dűlőre akarta vinni a dolgot az olasz. Ez lett a veszte, ugyanis az első kanyarban olyan tempót diktált, hogy nagy sebességgel kisodródott a pályáról, s mire visszajött, már csak az utolsó helyre tudott beállni, jókora hátrányban.

Checa nem akart hibázni, így az első körökben nagyon óvatos volt, még Rea is elment mellette a második helyre, Leon Haslam pedig sérülése ellenére is az élbolyban villogott. Az ötödik körre aztán elhatározta magát a spanyol és az élre állt.

Lascorz volt még aki eddigre feltámadt, egészen csapattársa mögé zárkózott fel a negyedik helyre. Később azonban hibázott a kawasakis és bukott, csakúgy mint az eddigre már búcsúzó, első futamban dobogós Guintoli.

A verseny igazából Biaggi felzárkózásáról szólt. Hihetetlen tempót produkálva vágta át magát a mezőnyön, és kevéssel féltáv után már a negyedik helyen motorozott. Tom Sykesot azonban kemény fából faragták, nagyon nehezen jutott át rajta az apriliás, de végül megoldotta. Ezek után még Reát is beérte és a második helyre jött fel. Tempója a leggyorsabb volt a mezőnyben, ám Checa eddigre már nagyon messze volt a hátralévő körökhöz képest, de Max teljesítménye így is elismerésre méltó.

Rea a végére megint belassult, de most nem esett vissza, mint az első futamban. Mindez azonban elegendő volt arra, hogy Sykes az utolsó métereken lehajrázza, így a dobogó legalsó foka a Kawasakié lett.

A sérült versenyzők szépen teljesítettek, különösen Haslam, aki ötödik lett, megverve az első futamban dobogós helyet villantó csapattársát, Melandrit. Laverty sem panaszkodhat, a körülményekhez (na meg az első nullázáshoz) képest a nyolcadik helyre jött be, persze egészségesen biztos jobban megy majd.

A két fő VB esélyes tehát egyaránt hibázott, bár kétségtelen, hogy Checa nagyobbat, hiszen az egyik versenyt lenullázta. Ennek megfelelően Biaggi áll a tabella élén, de persze a VB még messze nincs lefutva. Ha ilyen hibákkal tarkított évünk lesz, akkor nagyon sokat számít majd, hogy ki mennyi pontot tud felcsipegetni, szoros verseny alakulhat ki a bajnoki címért.

Az első futam beszámolója itt olvasható.

Phillip Island - SUPERBIKE - Race 2

1. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 34'26.728
2. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'32.435
3. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 34'39.249
4. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 34'39.383
5. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34'44.907
6. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 34'45.559
7. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 34'45.667
8. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 34'46.206
9. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 34'46.282
10. Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 34'53.017
11. Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 34'53.207
12. Leon Camier (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 34'55.873
13. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 35'03.210
14. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 35'04.841
15. Joshua Brookes (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 35'09.962
16. Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 35'10.254
17. Raffaele De Rosa (Team Pro Ride Real Game Honda) Honda CBR1000RR 35'20.657
RT. Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 17'35.557
RT. Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 15'42.247
RT. Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 14'11.367
RT. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 12'50.634
RT. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 6'22.268
RT. David Johnson (Rossair AEP Racing) BMW S1000 RR 6'32.856
RT. Mark Aitchison (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 1'42.222

A VB állása:

1. Biaggi 45
2. Melandri 30
3. Sykes 29
4. Checa 25
5. Rea 22

18 komment

Címkék: video verseny checa wsbk phillip island

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr14207792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2012.02.26. 09:52:09

Mekkorát nment ma Max!

Kár azért a hibáért - bár ha nem teszi ki Dykes a lábát a rajtnál már ott elmegy meleltte - de amit utána művelt....

Picit féltem, hogy elesik és nem kel fel, de szerencsére ne mígy történt.

Amióta az RSV4-el megy, a gép soha nem volt még ilyen jó Philip-en.

Carlos szerencsére ne msérült meg a bukásnál, idén is ő lesz az ellenfél, róluk fog szólni az év.

Az Effenbertesek ismét elég jó kis gárda lesznek, szintén élboly.

Rea/Honda - úgy tűnik semmi ien mváltozik, leszenk nagyon erős versenyeik, de megint nem lesznek konstansak. Aoyamától többet vártam.

Melandri jól ment az elsőő futamon, Haslamnek pedig nagy gratula (a sérülés miatt). BMW dobogók lesznek, és összejöhet a győzelem is.

Sykes és a Kawa egyértelműen javult, dobogókat jósolok, esetleg győzelem is becsúszhat.
Fabri nagyon jól ment az első futamban, de a másodikban sajna a szokásos forma.

Suzuki egyenlőre csalódás, kérdés mit tud Hopkins.

#86 2012.02.26. 12:50:10

Max tényleg nem volt ma semmi, kérlelhetetlenül jött előre a hibája után.
az azért kicsit gyanús volt, hogy úgy kerülgette a motorokat a célegyenesben, mintha 250-esek lennének... :)

azt sajnos látni lehetett már az első kör végén, hogy Checa (ha nem hibázik, és a motor sem dől ki alatta) simán nyerni fog.

a Kawák tényleg évek óta nem voltak ilyen jók, talán a BMW-ből is lesz valami, bár tavaly is dobogós volt itt Haslam.
Badovini meg... nem tudom mit csinált egész hétvégén, de jó lesz ha nagyon gyorsan összekapja magát, simán vernie kéne Fabriziot... :S

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.26. 13:47:48

@#86: Nagy formában volt ma Biaggi, ha nincs a rontás, akkor verte volna Checát. Kár hogy egyik futamban sem láthattuk öket csatázni igazán.

Poita not Peter! 2012.02.26. 18:40:34

szerintem meg unalmas év lesz mert az Aprilia kazán lelépi a mezőnyt. Még a hangja is más a motornak, míg a többi rendesen üvölt, az RSV mintha alpjáraton verné őket. Szerintem megint másképp olvasták a szabálykönyvet...

ANONYMOUS 2012.02.26. 19:35:40

Tény, hogy nagyott ment az öreg kaloz,de ezt egy erős mezőnyben nem lehetett volna véghezvinni.
Szal ez amig Biaggi dicsősége addig a többiek szégyene.
Persze azon lehetne vitázni, hogy most a versenyzők vagy a gépeig gyengébbek ennyivel.
Sykes egymaga nagyobb ellenállást tanúsitott mint elötte az egész mezőny:-))
Amúgy nem voltak valami körömlerágósan izgalmas futamok.

leven 2012.02.26. 19:48:41

Ha ez nem izgalmas , akkor mit mondtok a GP - re? Az nézhetetlen!

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.26. 20:16:15

@ANONYMOUS: @leven: Tény, hogy nem voltak annyira izgalmas futamok, de az átlag GP-nél messze jobb volt.

Mezőny erőssége? Van benne valami. Sykesban volt egyedül tökösség. De azt se feledjük, hogy sokan sérültek. Haslam és Laverty jó lesz majd egészségesen. Reatól és Melandritól is várok küzdelmet, amikor jobban kijön nekik a lépés.

Ugyanakkor szerintem a "két öreg" gépe valószínűleg jobb is a többiekénél egy paraszthajszállal, akár még a csapattársakénál is.

ANONYMOUS 2012.02.26. 20:16:19

@leven:
Az ideire még semmit:-)

ANONYMOUS 2012.02.26. 20:18:48

@fullthrottle:
Részben igazad van,de nehogy már egy mezőny csak akkor legyen erős ha épp mindenkinek kijön a lépés:-)

valerossi46 2012.02.26. 21:48:38

Melandi okozhat meglepetéseket a BMW-vel.
Max és Checa egyértelműen egy külön kasztot képviselnek.

Yuri Boyka - a kivert kutya 2012.02.26. 21:50:12

Az a baj,hogy ezekkel a virsli gumikkal nem lehet rendesen megdönteni.Épp a napokban gondoltam ,hogy felvetem a "nagyfőnöknek" ,hogy azoknak a klaszikus küllős babakocsi kerekeket kéne szabványosítani ebben a sportban is.Nekem is az van most a "nagy gép" -en és a valószínűtlen lehetetlenségig bedöntöm a béka hátsó fele alá is ha kell!Igaz a kilométerórát befolyásolja,de ha tudod a váltószámot,akkor karácsonyi üdvözlőlap,vagy ajándékszatyor fülére madzagolt kis kártya -stíliusban a kormányra kell kötni a táblázatot és kiolvasgatni mindig.Mondjuk ez csak a boxban lenne kötelező.

p10s 2012.02.26. 23:22:51

"Elindult a 2012-es Superbike szezon. Ha ilyen izgalmas marad, jó évünk lesz."

Gyönyörű Totalbike-os címlap story!

Ezt még csak meg sem említik:

www.motorsport-total.com/motorrad/news/2012/02/Toedlicher_Unfall_Superpole_abgesagt_12022503.html

Tisza szégyen!

Nyugodjék békében szegény gyerek!

p10s 2012.02.26. 23:54:40

Sorry!

Én a kritikámmal elsősorban a Totalbike-ot illettem, mivel nem találtam ott egy fia említést sem a szerencsétlen balesetről.Csak ezt a post-ot rakták ki.

Respect a Vroom-nak,tényleg körbejárta, de nem igazán tudtam erre máshol (egyéb releváns Totalbike-os post híján)reagálni.

Poita not Peter! 2012.02.27. 04:12:40

Én tavaly is meg idén is kint voltam a versenyen és meg kell mondanom, hogy nem meglepő a halálos baleset. AZ egész pálya infrastruktúrája nagyjából a Pannóniaring szintjén van. Az, hogy a két leggyorsabb kanyar közt szabad átjárás van az csak a jéghegy csúcsa. Azt azonban meg kell hagyni, hogy ilyen nyugisan futamot még nem néztem. Autóval be lehet menni a pálya mellé kb 50m-re, le lehet nyugodtan cuccolni, akár sátrat is verhetsz mert van hely bőven illetve elég kevés a néző. A pálya körül egy jelképes kerítés van ami kb 1.20m magas. MotoGp-n nem voltam kint tavaly de idén tutira kimegyek. Egyébként nem kell fikázni a Totalbike-ot mert a helyi újságok sem említik a halálesetet csak a SBK végeredményét, a WSSP-ról sem tesznek említést.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.02.27. 08:08:19

@Poita not Peter!: Köszi, ez mindenképp hasznos hozzászólás volt. Tök jó, hogy kinn lehettél. Ha vannak megosztani való képeid, vagy beszámolód, akkor raknék ki belőlük.

debrejo 2012.02.27. 12:39:04

No igen, úgy néz ki megint egy Checa-Biaggi harcot fogunk látni, idén is. Annyi baj legyen, a WSBK még így is sokkal izgalmasabb lesz, 1000cc illetve "stock" gépek a motoGP-ben való megjelenésének ellenére is. Én azért keményen szorítok Sykesnak, remélem idén is odateszi magát, csípem annak a langalétának a stílusát :)
süti beállítások módosítása