HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Folytatódik a Superbike szappanopera

2012.03.16. 12:15 fullthrottle

 

Úgy tűnik még mindig nem lett vége annak a kálváriasorozatnak, melynek főszereplői közt ott van Troy Bayliss, a Liberty Racing, Brett McCormick és Raffaele de Rosa. Természetesen, mint minden jól megírt forgatókönyvben, itt is vannak nyertesek és vesztesek, az élet által írt változat azonban jobban kedveli a drámát.

Ha csak a lényegre akarunk koncentrálni, akkor Frederico Sandi elveszítette az állását, de ne szaladjunk ilyen gyorsan a dolgok elébe, nézzük át hogyan is jutottunk idáig.

Minden azzal kezdődött, hogy Bayliss visszatéréséről kezdett cikkezni a sajtó, ám az ausztrál motoros valószínűleg valamin besértődött, vagy a Ducati tett keresztbe (ezt megtudni már nem fogjuk, vagy nem most), de a lényeg, hogy a dolog kútba esett.

Kiderült, hogy a Liberty Racing biztosított volna gépet a háromszoros bajnok pár futamra szóló örömmotorozásához. Mivel azonban az ülés üresen maradt, úgy döntöttek, hogy hasznosítják azt, és felhozták a STK 1000-ből a frissen leszerződtetett Brett McCormickot. Erre a másik felszabadult helyre ült volna fel Raffale De Rosa, aki úgy került képbe, hogy mindössze egy versenyhétvége után szakított csapatával. 

A feltételes mód már sokat sejtet és ezzel el is érkeztünk a hír lényegi részéhez. Nem lesz hová ülnie az olasznak, ugyanis a Liberty Racing bejelentette, hogy mégsem indulnak a Superstock 1000-ben az idén, annak ellenére, hogy 24 órája még bizakodóan nyilatkoztak a dologról McCormick feljebb lépése kapcsán.

A csapatnak szerződtetett versenyzője is volt, a kanadai tehetség mellett Frederico Sandi volt az, aki a Panigalét terelgette volna a bajnokságban - ő most úgy tűnik állás nélkül marad (kb. ennyit érnek az élő szerződések). A versenyző egyébiránt Giovanni Sandi fia, aki az Apriliát és Biaggit hagyta ott nemrég, többek közt épp azért, mert a "gyerek" nem kapott egy RSV4-est, hogy azzal indulhasson a WSBK-ban.

A történet másik nagy vesztese egyértelműen Raffale De Rosa, aki szintén munka nélkül maradt. Talán csak Anthony West kálváriája tesz túl ezen a kavarodáson, aminek azért végül jó vége lett (egyelőre).

Az pedig elgondolkodtató, hogy a Liberty Racing kihagy egy ilyen lehetőséget, hogy a Panigaléval mehessen már az idén, a hivatalos WSBK debütálás előtt, pedig már tesztelték is a motort Ausztráliában. Vagy netán pont ez lenne a gond? Nem akarják bevállalni az úttörő szerepet? Netán nem olyan jó a vas, mint amilyennek mondják? Nemrég Checa is azt nyilatkozta, hogy nem ment még az új modellel, és nem is tervezi. Kezdődhetnek az összeesküvés elméletek....

1 komment

Címkék: ducati wsbk de rosa bayliss mccormick sandi

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr284320147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2012.03.16. 23:40:45

Ez elég nagy szemétség a versenyzőkkel szemben.
süti beállítások módosítása