HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Lorenzo megnyerte, amit Stoner elveszített

2012.04.08. 22:23 fullthrottle

Mégsem volt véletlen a tegnapi időmérő végeredménye, Jorge Lorenzo a versenyt is megnyerte Katarban. Pedig az elején még úgy festett, hogy a Honda megtalálta a pattogás okát, ami leginkább hátráltatja őket az idén és hogy Stoner ismét elveri a mezőnyt. Nem így történt.

Pedrosa rajtolta a legnagyobbat, egy pillanatra még a vezetést is átvette, de Lorenzo sikeresen visszavette azt. Stoner azonban a kedélyek lenyugodtával előbb csapattársát, majd a másik spanyolt is leelőzte és a harmadik körben már ő vezette a mezőnyt.

Kicsit hátrébb Tech 3 házi csata alakult ki, Crutchlow egy elrontott start után felzárkózott Doviziosora és egész versenyen egymást gyepálták. A CRT-k közül Hernandez kapta el legjobban az indulás pillanatát, sokéig ő követte elsőként a prototípusokat elsőként.

Stoner magabiztos előnyt dolgozott ki az élen, de végig lőtávolon belül maradt a két spanyol számára, Pedrosa ugyanis árnyékként követte Lorenzót. Mikor már lassan elkönyveltük, hogy ennyi volt a verseny, akkor jött a fordulat.

Az ausztrál világbajnok motorja lassulni kezdett, és legfőbb yamahás ellenfele súlyos tizedmásodperceket hozott rajta. A másfél másodperces előny hamar elfogyott és pár körrel a vége előtt megtörtént az előzés. Az már csak a hab a tortán, hogy csapattársa gondját Pedrosa is kihasználta, ő is előrébb ugrott egyet.

A fiók Yamaha csapatnál végül Crutchlow javára billent a mérleg nyelve, őket pedig Hayden követte legjobb ducatisként a hatodik helyen. Bradl sokáig a hatodik helyen motorozott, ám a hajrára elfogyhatott az ereje, mert többen is leelőzték. Többek közt a másik privát Hondával Bautista, így a nyolcadik helyen ért célba, ami bemutatkozásnak azért nem volt rossz.

Rossi viszont nem lesz büszke erre a futamra, a tizedik helyen tulajdonképp csak a futam második felére teljesen kiégett Spiest tudta maga mögé utasítani a gyári gépek versenyében. Az amerikait alighanem a tegnap elszenvedett furcsa balesete viselte meg, a többszörös világbajnok teljesítménye viszont teljesen érthetetlen. A verseny derekán ugyan kiszaladt az egyik kanyarban, de ha ezt nem számoljuk is gyenge teljesítményt nyújtott a hétvégén.

A CRT-k közt Edwards "nyert", De Puniet és Hernandez előtt. Az új, kategórián belüli kategória tulajdonképp nem vallott szégyent. A prototípusokra ugyan nem voltak veszélyesek, de körön belül maradtak és nem akadályoztak senkit az élmezőnyből, egymással pedig érdekes versengést folytattak.

8 komment

Címkék: verseny katar motogp crt lorenzo

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr224372163

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

==T== 2012.04.09. 07:04:10

Casey azt nyilatkozta, hogy izomláz miatt esett vissza a végén.

dhp 2012.04.09. 15:35:08

Valentino lassan úgy jár, mint SP... lemondhat a doktori címről. Erre már nincs mentség. A motor sem tűnik valami jónak, de hogy Hayden így lenyomja...
Kíváncsi vagyok, mennyi rajongót vesztett az utóbbi időben. Persze fontos hangsúlyozni, hogy nincs alattuk versenyképes technika, mert Hayden sem tudna lépést tartani az élmenőkkel jelen állás szerint, de Rossinak mindenképpen csapattársa előtt illene haladni. Nem egy másodperce tőle, és kettőre az élmezőnytől. Időmérőn még Abraham is több, mint fél másodpercet vert rá, ami elég ciki. Gondolom nincs olyan jó az ő Ducati-ja, meg nincs is hatvankét vb-címe, sőt... (talán egy moto2-es győzelme, de ez most lényegtelen).
Közel a nyugdíj, attól tartok.

ANONYMOUS 2012.04.09. 19:28:41

@==T==:
Miért verseny elötti napon gyúr?:-)
Tök jó, hogy mindig lehet valamire hivatkozni csak arra nem, hogy a másik jobb volt nálam.

ANONYMOUS 2012.04.09. 19:29:50

@dhp:
Azért ö a szemünk elött "doktorált" le...
Ha rajongót veszitett az valszeg azt jelenti az nem volt rajongó csak divatdrukker:-)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.09. 20:05:18

@==T==: @dhp: @ANONYMOUS: Most írtam egy értekezést a Rossi jelenségről. Ha történik valami az ügyben, akkor most fog. Kérdés, hogy mi lesz az.

ANONYMOUS 2012.04.09. 20:56:06

@fullthrottle:
Hát hirtelen mi történhetne? Max szakithatnak:-)
Szal ha most történne valami azt úgy is csak hónapok mulva láthatnánk a zeredményekben, persze csak ha jó irányba indulnának.

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.09. 21:29:05

@ANONYMOUS: Egy szakítás azért nagyot szólna. Pláne hogy nemrég még olyanokat nyilatkozott, hogy nem lehet vége így a sztorijuknak.

ANONYMOUS 2012.04.09. 23:02:28

Sokszor fordult már elő olyan, hogy a tegnapi nyilatkozatban elhangzottak ellenkezője történt meg holnap:-)
Persze nem hiszem, hogy szezon közben és pláne nem az első futam után történne ez meg.
süti beállítások módosítása