HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Jöhet a nyugdíj

2012.04.17. 07:47 fullthrottle

"A műtét sikerült, a beteg elvérzett" - valahogy így tartja a mondás. Tavaly augusztusban indult ez a blog nagy reményekkel. Talán nem szerénytelenség azt mondani, hogy egész jól sikerült a dolog, azonban a kitűzött célokat nem sikerült hozni. A Vroom most bezár....

S hogy mik azok a célok, vagy mi az oka a búcsúnak? Leginkább úgy tudnám megfogalmazni, hogy bármihez is kezd az ember, a legfőbb dolog, hogy motiválva legyen - anélkül mit sem ér az egész. Talán ez az, ami mostanára elfogyott. Lehetne boncolgatni hogy miért, de talán felesleges. Mivel azonban nem illik csak úgy lelépni, pár mondatot azért még bepötyögök.

Hiába álmodták meg őseink, csak nem vagyunk a "vas és acél országa". Talán pont ennek köszönhető, hogy a motorsport nem túl népszerű idehaza. A foci megy, meg az F1, de a kétkerekűeket valahogy nem komálják az emberek. Amíg mondjuk még volt kishazánknak egy világbajnoka, hirtelen előkerült egy rakás ember, de mostanára már bizonyára azt is elfeledték, hogy kiért, miért rajongtak. Az egyik ok pont ez, az elvárthoz képest kevés volt a látogatottság. Ha nincs kinek írni, akkor meg minek?

A másik dolog viszont a befektetett munka mértéke. Persze ha az ember ilyesmire adja a fejét, akkor számol vele, hogy az ilyesmi sok időt igényel. Mindaddig ez azonban fel sem tűnik, amíg élvezi amit csinál, vagy amíg nincs más dolga. Főállás mellett viszont nehéz egyszemélyes szerkesztőséget játszani, a idő szűkössége pedig sokszor kapkodást, slendrián munkát szül, ami senkinek nem jó - pláne a blognak és az olvasóknak.

Az sem titok, hogy a Vroom abszolút non-profit vállalkozásként működött, hobbioldal volt. Ezzel nincs is semmi gond, viszont ha a fentieket hozzávesszük, akkor viszont már nem olyan kedvező a kép. Természetesen nem milliók megszerzése volt a cél, vagy a megélhetés, azonban sajnos olyan időket élünk, amikor jobban számítanak a piszkos anyagiak is. Valamiből el kell tengődni, s sajnos emellett nem feltétlenül jut idő másra, például egy ilyen hobbioldal pátyolgatására (arra gondolni sem merek, hogy ilyesmiből megélni, amire azért tőlünk nyugatabbra számos példa is létezik).

A lényeg ennyi hablaty után ugyanaz, ami fentebb már megállapítást nyert: itt a vége. Köszönet mindenkinek az eddigi figyelmet, pláne a rendszeres olvasóknak, akik minden nap (vagy akár gyakrabban) megtiszteltek a figyelmükkel. Remélem annyira élveztétek olvasni eme sorokat, mint amennyire én írni azokat. Akkor is, ha néha becsúszott egy-két baki, legyen az nyelvi, fordítási, vagy technikai jellegű. Köszönet jár azoknak is, akik segítettek és támogatták a munkámat, nélkülük talán már hamarabb elérkezett volna ez a pillanat.

Ennyi volt tehát, vroom.blog.hu - élt hét és fél hónapot, több mint ezer posztot, csaknem félmillió oldalletöltést - ez nagyjából a mérleg. A British Superbike tavalyi szezonjának összefoglaló klipjével búcsúzok, mert micsoda versenyek voltak - soha rosszabbat. Maradjatok továbbra is motorsport közelben és kövessétek a gyorsasági motoros sorozatokat, még ha mindez idehaza körülményes vállalkozás is....

15 komment

Címkék: video motogp wsbk bsb moto2 wss vroom moto3

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr684455471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vipera01 2012.04.17. 10:58:26

Na neee! Nehogy bezárjatok! Ti voltatok a leggyakrabban frissülő motorsport oldal!

==T== 2012.04.17. 12:08:34

Mivan?

Azért az index topikban remélem továbbra is aktív maradsz.

#86 2012.04.17. 18:13:56

sajnálom, az utóbbi pár hónapban már csak innen szereztem be a motoros híreket...

köszönöm az eddigi munkád, sok sikert a továbbiakban! ;)

ANONYMOUS 2012.04.17. 19:16:34

"Ha nincs kinek írni, akkor meg minek?"
Egy igazi zenész(szinész stb) fél háznál is ugyan úgy játszik mintha teltház lenne:-)
Nem kell reagálni:-)
Azé bazd meg, remélem indexnen azért forditasz:-))

Egyébként meg :-((

Audi meg megvette a ducatit közben.

ANONYMOUS 2012.04.17. 19:17:23

Ja a Hagás képre(+cim) meg nem is reagálok:-)(

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.17. 20:33:03

Ez van srácok, sajnálom én is! Köszi hogy eddig is olvastatok, meg kommenteltetek.

@==T==: Igen, ott maradok rontani a levegőt. :)

@ANONYMOUS: Nem vagyok "igazi zenész" :)
Sejtettem, hogy a bujtatott üzenetet is megtalálod. :D

akos27 2012.04.17. 20:35:58

Minden jónak végeszakad egyszer... de azért kár, én is sajnálom.

toto92 2012.04.17. 23:23:32

kár érte. azért köszi az eddigieket! (apró belevau: a szerzőgárda bővítése, eztáltal az egy főre eső munkamennyiség csökkenése nem opció?)

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.18. 10:02:43

Kösz Nektek is!

@toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete egyszerűsödne, de nem feltétlenül oldódna meg (magyarán a kevés érdeklődőt nem váltaná ki). Így nem gondolkodtam ilyesmiben. No de egyáltalán van ilyen bátor vállalkozó?

#86 2012.04.18. 18:17:23

@fullthrottle:
na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél korábban indultál.
pár év múlva ugyanis a Tóth-csapat szerintem komoly tényező lesz a vb-n, és talán Balázs nevét is többen megismerik... :)

egyébként mennyire időigényes egy ilyen?

fullthrottle · http://vroom.blog.hu 2012.04.18. 20:50:08

@#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak akik tényleg értékelik ezt a sportot. Mint amilyen az itteni szűk törzsgárda is volt. :)

Tóthékat meglátjuk, ne legyen igazam, de igazán szerintem sosem érnek majd a csúcsra, mert ahhoz itt is rengeteg lóvé kell.

Elég időigényes, bár ugye mindenkinél egyéni. De ha jót akarsz, akkor már posztképkereséssel is sok idő elmegy pl. Aztán nem árt több forrásból ugyanazt a sztorit áttekinteni a teljes képért. Akkro is ha nem írod meg végül, mert később jól jöhet egy másik sztoriban. De leginkább az (is) viszi az időt, hogy gyakorlatilag folyamatosan csekkolni kell a híreket (már ha nem akkor akarod kirakni, amikor már mindenhol olvasni lehetett). De van még egy rakás faktor....

3ndRush 2012.04.27. 12:31:19

Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnálom a dolgot, én is innen vettem a motoros infókat...:) De természetesen érthető a dolog...

neked ugatok 2012.04.28. 13:28:57

kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére rengeteget olvastam a blogot, benne volt az RSS feedemben, és mindig örültem ha volt valami hír..
ezután gyanítom visszaesek a "teljes érdektelenség a sport iránt" kategóriába, itthon senki nem foglalkozik vele és akkora érdeklődésem nincs, hogy külföldi híroldalakat nézegessek a témában..

üdv, egy motoros
süti beállítások módosítása