Vannak képek, amiket egy idő után szívesen kitörölne az emlékezetéből is. Így lehet ezzel Nicky Hayden is, amikor a fenti darabra pillant. 2001 Január, Laguna Seca, AMA tesztelés.
Nap képe: fiatalság bolondság
2012.01.15. 07:47 fullthrottle
Szólj hozzá!
Címkék: ama motogp hayden nap kepe
Játék a hóban
2012.01.14. 20:02 fullthrottle
Ez gyorsan ment: a Ducati már össze is vágta azt a szokásos videót, melyet versenyzőik főszereplésével idén is elkészítettek a WROOM-on. Az ember a bájosan béna képsorokat nézve csak azon gondolkodik, hogy mennyire volt értelmes a sérült Haydent ilyesminek kitenni, amikor.... nna de nem lőjük le a poént. A zenei aláfestést hallgatva viszont biztos, hogy a csapat kedveli az enyhébb tudatmódosítókat. :)
1 komment
Címkék: video motogp rossi hayden ducati
Fogócska és tömény, égett gumiszag
2012.01.14. 12:32 fullthrottle
Aki rendszeres látogatója a blognak, tudhatja, hogy időnként kitekintünk más irányokba is, ha akad valami érdekes, hiába nem illik a profilba. Így van ez most is, ezt alátványos filmecskét ajánlunk a szombati ebéd utáni ejtőzéshez.
A téma a drift, motorokkal. Azonban nem csupán egy szépen leforgatott, látványos trükkfilmet láthatunk, itt most koncepció, történet is van. Méghozzá ötletes. Olyan, mintha a Kengyelfutó Gyalogkakukk lenne átgyúrva motorizált verzióba, vagy esetleg a Need for Speed című videojáték elevenedett volna meg.
Adott két Triumph Speed Triple, két vagány lovassal, valamint egy erősen átalakított Ford Mustang Cobra, egy dühös rendőrrel. A többit már nézzetek meg magatok, kiderül az is, hogy a távirányítós kisautók hogyan jönnek a képbe. Érdemes!
(Persze fontos megjegyezni amit ilyenkor szokásos: az Icon profi versenyzői, zárt pályán, ne csináljátok utánuk!)
30 komment
Címkék: fun video drift
Hopkins ujját csonkolták, Byrne lába mégis gipszben
2012.01.14. 08:08 fullthrottle
Nem hozott szerencsét a péntek 13. két British Superbike menőnek sem. John Hopkinsról pont tegnap közöltünk egy lazáskodó videót, melynek kapcsán megindult az ember fantáziája, hogy ennyire jól van már a sérült ujja, hogy kockáztat? Nos, a dolog megoldódott, csak máshogy: amputálták a roncsolt ujjpercet. A versenyző ennek ellenére máris jobban érzi magát, mint a hosszú rehabilitáció alatt bármikor. Nem vesztette el motivációját és tűkön ülve várja az első versenyt Phillip Islanden.
Shakey Byrne sem úszta meg következmények nélkül a héten elszenvedett közúti balesetét. A mai napot gyakorlatilag teljes egészében a kórházban töltötte, többször is megröntgenezték. A jó hír, hogy a bokájának nincs baja, viszont a bal lábában máshol négy helyen is tört csont. Szerencsére ezek nincsenek elmozdulva, így csak ki kell várni türelmesen, míg összeforrnak. Gipsz és mankó lesz a brit versenyző társa az elkövetkezendő hetekre.
3 komment
Címkék: hopkins wsbk bsb byrne
Nap képe: mini Hagák
2012.01.14. 07:47 fullthrottle
Habár "apuka" sorsa még mindig kétséges, úgy néz ki van utánpótlás a Haga családban. Mindkét gyermek motorozik, és természetesen 41-es rajtszámmal, Xerox Ducati bőrruhában, mégis hogy máshogy? :)
1 komment
Címkék: haga nap kepe
Rossi - Massa: 1:1
2012.01.13. 20:20 fullthrottle
Lezajlottak a befagyott tavon tradicionálisan megtartott versenyek a WROOM utolsó napján Madonna di Campiglioban. A gokart versenyt Rossi nyerte Massa előtt, a FIAT 500-asokkal futott menetben viszont fordított a Ferrari brazilja. Alonso mindkét alkalommal a bronzéremmel volt kénytelen beérni.
Mellékelten látható egy videó a cinquecentós futam végi spontán örömködésről, valamint emerre egy másik Marc Gene egészen furcsa gokartos "taktikájáról". :)
FRISSÍTÉS: Még több kép a GPone oldalán.
Szólj hozzá!
Címkék: video motogp rossi ducati
Érik a búcsú Hagának?
2012.01.13. 19:43 fullthrottle
Nincs lényegi új információ Noriyuki Haga ügyében a BSB-s pletyka óta, még mindig nem tudni, hol is folytatja a japán jövőre. Viszont egyes források szerint ha össze is jön a pletykált új Ducati csapat (valószínűleg a korábban PATA-val egyesül DFX alapjain), akkor nem mint állandó résztvevő, hanem csak szabadkártyás résztvevő lenne. Ettől viszont sokkal rosszabb hír, hogy japánban már a visszavonulásáról beszélnek.
Az olasz Racing Tribune-nek sikerült valahogy megszólaltatnia a versenyzőt, ám sokkal okosabbak ettől sem lettünk. Haga elmondta, hogy nem akar visszavonulni, de ugyanakkor asszisztálni sem. Magyarul mondva olyan csapatot szeretne magának, akikkel az élvonalban mehet, versenyképes motort szeretne.
Hogy mindehhez mi hiányzik, azt nem tudni. Mindenesetre ha nem talál magának ülést 2012-re, akkor alighanem végleg búcsúzhat a WSBK-tól, hiszen már benne van a korban, és 2013-ra még nehezebb lesz csapatot találni, pláne egy év kihagyás után.
1 komment
Címkék: pletyka wsbk haga
A hiányzó láncszem: Pasini
2012.01.13. 19:23 fullthrottle
Két dolog tűnhetett fel a figyelmes szemlélőknek, akik átfésülték az imént közölt Moto2 rajtlistát. Nincs rajta Mattia Pasini neve és az bizonyos plusz egy, fenntartott hely a Stop and Go Racing számára. Bizony: a két dolog összefügg.
Az olasz versenyzőnek nem sikerült túl jól az elmúlt két év a Moto2-ben, ennek ellenére még mindig elég jól cseng a neve ahhoz, hogy a SAG csapatával tárgyaljon. Mivel a csapattól távozott Wilairot és Hernandez is, ezért a már leszerződtetett Angel Rodriguez mellet van még egy szabad hely.
Erről tárgyalnak most a felek, és igazából csak a financiális oldal hiányzik egyelőre Pasini oldaláról. A tavaly az Ioda Racing színeiben indult versenyző reméli, hogy sikerül a szükséges pénzösszeget minél hamarabb előkerítenie és a februári teszteken már részt is vehet az új csapatával.
Szólj hozzá!
Címkék: moto2 pasini
2012 főszereplői a MotoGP-ben
2012.01.13. 18:46 fullthrottle
A minap már írtuk, hogy a királykategóriában tisztázódott az idei felállás, az utolsó CRT helyek is elkeltek. Talán ennek okán az FIM kiadta az indulók listáját, immár rajtszám szerinti sorrendben, de nem csak a nagyoknál, hanem a két kisebb kategóriában is. Változások még lehetnek, de nem túl valószínű, talán csak Moto2-ben és Moto3-ban elszórtan.
A MotoGP-hez sokat nem tudunk hozzáfűzni, amit lehetett már a múltkor megtettük, vagy esetleg korábban. Ezért csak címszavakban: 12 prototípus motor a Hondától, Yamahától és Ducatitól (mindegyikük 4-4 motorral), 9 CRT.
32+1 nevező a "középső csoportban", a Gresini ezáltal megerősítette Wilairot és Rea szerződését. A Kalex sasszé tért hódított Bradl világbajnoki címe révén, immár nyolc motorhoz szállítanak vázat. A Suter azért maradt második legnépszerűbbnek héttel, a Moriwaki öt, az FTR négy indulóval nevez, a Motobi és a Tech 3 pedig egyaránt kettőt számlál. Persze ez a statisztika sem teljes, hiszen az Ioda és az MZ még nem nevezte meg a beszállítójukat, így még némileg borulhatnak az erőviszonyok.
32 versenyző és kilenc különböző gyártó jellemzi a Moto3 első szezonját. Az erőforrásoknál a Honda a domináns, míg a vázak között az FTR. Ugyanakkor a KTM is szépen hódított, különösen ahhoz képest, hogy évközben még egy évet halasztottak volna sértődöttségükben.
Sem Sebestyén Péter, sem a Sherco csapat neve nem szerepel a listán, annak ellenére, hogy korábban biztosra mondták az indulást. Könnyen lehet, hogy nem állandó résztvevőként vesznek majd részt a világbajnokságon, hanem csak egyes futamokon, de minderről nincs hivatalos információ. A tizenhét esztendős versenyzőt egyébként jó egy hónapja megműtötték egy korábbi sérülése kapcsán, de akkor még úgy nyilatkozott hogy nagyon készül az első kollektív tesztekre.
Szólj hozzá!
Címkék: motogp moto2 moto3
Rossinak nincs visszaút a Yamahához
2012.01.13. 14:59 fullthrottle
Reflektált Lin Jarvis Rossi minap tett kijelentésére és az annak nyomán elindult pletykákra. Mint azt megírtuk, az ex-Yamahás versenyző azt nyilatkozta a Wroomon, hogy nem tudja még merre fordul a jövő és habár a Ducatinál szeretne maradni, azt sem zárja ki, hogy visszakerül valamelyik korábbi munkaadójához. A hangvillások főnöke kijelentette, hogy ez biztos nem őket jelenti, ugyanis ők továbbra Jorge Lorenzót szeretnék elsősorban megtartani és nem gondolkodnak a két versenyző újbóli összeeresztésén.
Jarvis egyébként meglepődve figyelte Rossi tavalyi bukdácsolását a Ducatival, csakúgy, mint mindenki más. Azért ex-versenyzője védelmében gyorsan hozzátette, hogy ez az ugrás sokkal nagyobb volt, mint amikor a Hondától ment át hozzájuk és azt sem szabad elfelejteni, hogy az olasz akkoriban nyolc évvel fiatalabb volt és a mezőny legjobb versenyzője. Most sokkal nagyobb a konkurencia is, a japán gyárak motorjai is sokat fejlődtek így nehezebb a dolga Valénak.
Ha már megszólalt a Yamaha főnök, akkor a saját versenyzőit sem hagyta szó nélkül. Természetesen méltatta Lorenzot, aki néhány hibától eltekintve egész évben az élen csatázott. Ban Spiesszel ugyanakkor már nem ennyire elégedett. Az asseni győzelem persze remek eredmény, de a szezon többi részét csalódásként aposztrofálta a menedzser.
Hozzátette, hogy nagyon reméli az amerikainak jobban alakul majd 2012 és erre ösztökéli majd az a tény is, hogy Andrea Dovisioso személyében egy kis házi konkurenciát kap. Dovi nem titkolt szándéka ugyanis, hogy a Tech 3 csapattól kedvező eredmények esetén esetleg a gyári csapatba léphessen tovább. Ehhez persze csakis Spiesen keresztül vezethet az út, hiszen Lorenzo (hacsak el nem szerződik) érinthetetlen. Jarvis persze örül a kialakult helyzetnek, hiszen így minkét versenyző motivált lesz, ez nekik pedig csak jó, hiszen jó szereplést, győzelmeket várnak el a csapatuk tagjaitól.
Utolsó kommentek