HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

A pechvogel ismét kezét törte

2012.02.13. 20:40 fullthrottle

Nehéz mit mondani John Hopkins szerencséjére. A mai napon kezdődött el a World Superbike mezőnyének első össznépi tesztelése Phillip Islanden és az amerikai máris összetörte magát. Ez az esztendő lenne a nagy visszatérése a nemzetközi porondra, az első versenyt alighanem máris ki kell hagynia. Nem jól indul az esztendő.

Hopkins a MotoGP-ben szerzett magának elismerést, s noha nem sikerült igazi áttörést elérnie a Red Bull Yamahával, amivel Garry McCoy nagy sikereket aratott, azért letette a névjegyét újoncként az ausztrál mellett. A többség a Suzukinál figyelt fel rá, ahol egészen egy VB összetett beli negyedik helyig vitte, ezután viszont rengeteg balszerencse érte.

A lehető legrosszabbkor szerződött át a Kawasakihoz, ahol ráadásul egy bukáskor meg is sérült. Ezután a World Superbike-ba nyergelt át, de itt is inkább csak az újabb bukások és sérülések miatt hallhattunk róla. Végül 2010-ben már csak otthon, az amerikai bajnokságban, az AMA-ban talált helyet.

Tavaly aztán megrázta magát, felhagyott korábbi dorbézoló életmódjával és eldöntötte hogy csak arra koncentrál, amit igazán szeret: a versenyzésre. A British Superbike-ban talált helyet magának a Crescent Suzuki színeiben és ez olyan jó döntésnek bizonyult, hogy kis híján megnyerte a bajnokságot.

De nem nyerte, s részben azért, mert egy sérülés hátráltatta, amit akkor szerzett, amikor beugróként, még ugyanebben az évben a MotoGP-ben próbálkozott a Rizla Suzukival. Kezének hosszas rehabilitációja végül odáig vezetett, hogy a sérült ujjpercet amputálni kellett. Ennek ellenére töretlen lelkesedéssel várta az új szezont, lévén csapatával a World Superbike-ba vándoroltak, kapott egy második esélyt a sorstól, hogy a világbajnokságon bizonyítson.

Nehéz elképzelni mi játszódhatott le Hopper fejében, elmondása szerint nagyon jól érezte magát a motoron a ma kezdődött Phillip Island-i tesztelésen. Egyelőre még csak a 2011-es géppel körözött, amelybe már beszerelték a Yoshimura új kipufogórendszerét, de már ez is nagyon pozitív visszajelzéseket adott. A kettes kanyarban azonban nagy sebességnél bukott és szerencsétlen módon ismét a többszörösen sérült jobb kezére esett.

A pálya nedves volt ugyan az éjszakai esőzéstől, de a versenyző szerint nem ez okozta a vesztét. Használt gumin volt már, éppen a boxba tartott volna a következő körben. A második fordulóba talán egy kicsit túl optimistán érkezett meg a körülményekhez képest, az okozhatta a vesztét: kitört a hátsó mielőtt még fékezhetett volna és bekövetkezett a motorosok egyik rémálma, a highside.

A gyors diagnózis szerint egy újabb csont tört el a kézben, ettől pontosabbat a saját orvosa fog tudni mondani, aki eddigi is foglalkozott vele. Kedden haza is indul, hogy mielőbb szerét ejtsék az esetleges műtétnek, vagy más beavatkozásnak.

Az első verseny alig két hét múlva esedékes ugyanitt, Ausztráliában, amin aligha tud majd részt venni Hopper. A csapat egyelőre nem nyilatkozott, hogy keresnek-e helyettest és ha igen,. akkor ki jöhet szóba.

1 komment

Címkék: teszt bukás hopkins suzuki wsbk phillip island

Őrségváltás az Asparnál

2012.02.13. 20:00 fullthrottle

A változás szele fújdogál a MotoGP mindhárom géposztályában érdekelt Aspar csapatnál. A legnagyobb alakulatok egyike szakít eddigi hűséges szponzorával, a Mapfrevel. Helyére azonban máris találtak egy másikat, a Power Electronicsot, amelyet ezen a héten szerdán fognak hivatalosan bejelenteni.

FRISSÍTÉS: A legfrissebb hírek szerint az új szponzor a MotoGP /CRT csapatot érinti, Moto2-ben és Moto3-ban marad a Mapfre.

Szólj hozzá!

Címkék: motogp aspar crt moto2 moto3

A Swan Yamaha bejelentette Hagát

2012.02.13. 19:45 fullthrottle

Jó volt a füles péntek éjjel, a mai napon hivatalosan is bejelentette a Swan Yamaha, hogy Noriyuki Haga érkezik a British Superbike csapatba a bajnok Tommy Hill mellé. A népszerű japán versenyző több éves Superbike világbajnoki szereplés után kényszerült váltani, mivel nem tudott megegyezni tavalyi csapatával, a PATA Apriliával.

A 2011-es év persze nem is sikerült olyan fényesen, az összetettben csak a nyolcadik helyen zárt "Nitro Nori", de így is szerzett négy dobogós helyet. Persze a legnagyobb eredményeihez képest ez sovány, korábban háromszor volt összetett második (2009, 2007, 2000) és négyszer harmadik (2008, 2006, 2005, 2004).

Hagának saját elmondása szerint is a brit bajnokságban szereplő pályák okozhatnak fejtörést, habár azokon, ahol nemzetközi szinten is rendeznek versenyeket (Brands Hatch, Donington Park, Silverstone, Assen) rendre jól szerepelt. Az újakon viszont igyekezni fog gyorsan tanulni.

A lehetőségnek rendkívül örül és úgy érzi ez egy új kezdetet jelent a karrierjében. A Yamahához való visszatérés kellemes érzéssel tölti el, hiszen ennél a márkánál töltötte el a legszebb éveit. Ugyanakkor reméli, hogy Ian Hutchinson hamar felépül, akinek tulajdonképp átvette a helyét - nemcsak helyettesítőnek szerződött, hanem egész esztendőre.

A TT menő, mint azt korábban is írtuk, inkább az utcai versenyzésre koncentrál a továbbiakban, de marad a Swan Yamaha színeiben. Ha felépül a sérüléséből, akkor pedig lehet, hogy a pályaversenyzésbe is belefolyik majd.

Shaun Muir csapattulajdonos Anthony Westről is szólt, elmondása szerint nehéz helyzetbe kerültek, hogy két ilyen remek versenyző között kellett dönteniük, de végül Haga Yamahával eltöltött évei és rutinja döntött. A végső döntést csak szombat délben hozták meg, s most mindnyájan rendkívül boldogok, hogy egy igazi világsztárral bővült a gárda.

1 komment

Címkék: yamaha bsb haga

Panigale híradó

2012.02.13. 02:07 fullthrottle

A képen egy elégedett ember látható, akinek úgy látszik, bejött az élet. A lábakhoz arc is tartozik: a test túlsó végén Troy Baylissre ismernénk rá, ha a kamera úgy fordulna. A történet akár itt véget is érhetne, mondjuk egy nap képe rovaton belül. De mégsem így lesz, ugyanis van bővebb sztori.

Mielőtt beleugranánk a mély vízbe, kanyarogjunk egy kicsit másfelé. A GPone.com észlelte, hogy az új Ducati modell nincs rajta a SuperStock 1000 világbajnokság homologizációs listáján, annak ellenére, hogy több csapat (Barni Racing, Effenbert Liberty, Red Devils Ducati Roma) is Panigaléval nevezett.

Nos, pánikra nincs ok, az FIM február végén látogat majd Bolognába, ahol ellenőrzik, hogy a vörösök legyártották-e az első 250 darabot a 2000-ből, ami szükséges az engedélyezéshez.

Talán ki is jelenthetjük, hogy mindez csak formaság. Így gondolhatták ezt a Ducati gyárban is, ugyanis szerveztek egy kisebb sajtónapot, egy "eldugott szegletében" a világnak, felismeritek a képről a pályát?

Igen, ez a Formula 1-ből ismert Yas Marina pálya, Abu Dhabiban. Viszont kellett egy lovas, hisz egy reklámfilmet is össze akartak hozni a srácok.

Ki mást is kértek volna fel, mint Troy Baylisst, aki a márka nagykövete. A háromszoros ausztrál WSBK bajnok természetesen jött, látott és győzött.

Persze nem ment minden simán. Annak ellenére, hogy tetszett neki a pálya (noha a túlságosan is profi kivitel miatt Lego városnak titulálta), azért akadtak gondok. Például egy motoros csizma bánta a kis bemutatót - a lábujjak azért megmaradtak, mielőtt bárki visszagörgetne az első képhez.

Végül azért minden jól zárult és a kívánt imidzs film is elkészült. Íme:

18 komment

Címkék: video ducati bayliss

süti beállítások módosítása