Továbbra is talány, hogy milyen második motort fog használni a Gresini csapat jövőre, ugyanis ha Simoncelli megkapja a gyári Hondát (amire menedzsere, Carlo Pernat szerint 85-90% az esély), akkor még csak a gárda fele van biztosítva, ugyanis a második motorért már fizetniük kellene. Fausto Gresini korábban már jelezte, hogy ha nem kap két motort, akkor egy CRT szabályoknak megfelelő gépet fog indítani. Eredetileg ehhez Aprilia blokkban gondolkodtak, de ez nem igazán volt ínyére a Hondának, így most meglehet, hogy egy Honda CBR1000RR erőforrást fognak bepakolni egy Moriwaki vázba. Ez már nyilván jobban tetszik Shuhei Nakamotonak, a HRC főnökének, ám a japán továbbra is azon az állásponton van, hogy ezek a CRT gépek versenyképtelenek lesznek, amellett hogy nem is olcsók, ráadásul arra is rávilágított, hogy a csapatnak magának kell majd tesztelnie a kész masinát, ami szintén plusz költségekkel jár.
Egy motor nem elég
2011.09.13. 15:15 fullthrottle
1 komment
Címkék: honda motogp
A bejegyzés trackback címe:
https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr203224012
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
==T== 2011.09.13. 20:24:23
Miért nem adnak egy rendes GP-s erőforrást a Moriwakinak, mint régen?
Utolsó kommentek