HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

Hopkins pihent egyet

2011.08.05. 19:06 fullthrottle

Nem fogunk beszámolni minden egyes edzés eredményeiről a nagyobb kategóriák esetében sem, kivéve, ha valami érdekesebb dolog történik. Nos a BSB félórás gyakorlásán az volt a meglepetés, hogy John Hopkins nevét nem találjuk a résztvevők listáján. Mint az a versenyző Twitter oldaláról kiderült, nem is volt tervben, hogy induljon ma, egy hete tesztelt itt, másfél hete pedig Cadwell Park-ban (múlt hétvégén meg ugye WSBK volt programon). A pályát tehát már ismeri, és az erőnléttel sem lesz gond, egyszerűen csak arról lehet szó, hogy jó ilyenkor egy kis pihenés. Hopper egyénként is nyilatkozta, hogy őrület lesz a szezonnak ezen része, amikor is három héten belül, három különböző versenykategóriát jár meg. Yukio Kagayama-nak volt ennél egy durvább sorozata 2003-ban, ami kilenc hétvégén át tartott és negyediknek még a Suzukai nyolcórást is belevette a programba. A konklúzió, hogy holnap tehát már ott lesz az amerikai a mezőnyben és részt vesz minden hivatalos programban. Ha gonoszak akarunk lenni egy kicsit (és miért ne akarnánk :), akkor viszont megjegyezhetjük, hogy bezzeg májusban még befért a felkészülésbe egy ilyen is. :)

MCE Insurance British Superbike Championship, Brands Hatch, official test:

  1. Tommy Hill (Swan Yamaha) 45.981s
  2. Graeme Gowland (WFR Honda) +0.126s
  3. Shane Byrne (HM Plant Honda) +0.136s
  4. Michael Laverty (Swan Yamaha) +0.154s
  5. Josh Brookes (Relentless Suzuki by TAS) +0.340s
  6. Joan Lascorz (Kawasaki WSB) +0.417s
  7. Chris Walker (Pr1mo Racing Kawasaki) +0.438s
  8. Michael Rutter (Rapid Solicitors-Bathams Ducati) +0.520s
  9. Martin Jessopp (Rapid Solicitors-Bathams Ducati) +0.527s
  10. Gary Mason (MSS Colchester Kawasaki) +0.613s

Szólj hozzá!

Címkék: hopkins bsb brands hatch

Nagy mozgás jöhet a Superbike-ban jövőre

2011.08.05. 14:03 fullthrottle

Természetes, hogy ha a MotoGP-ben nincs nyugi, akkor a WSBK-ban sem, szóval itt is folytatódik a találgatás, elvégre most van idő minderre szeptemberig. Ezúttal is érkezett ugyanis egy jó pár adalék, nem árt ha átfutjuk mikről is folyik a diskurzus a paddockban.

Kezdjük mindjárt Jack Valentine-tal - a BSB-s Samsung Crescent Suzuki és John Hopkins főnökével, aki kvázi megerősítette, hogy szívesen mennének a Superbike világbajnokságon, ez csupán pénz és jó motor kérdése.

Aztán egy rövid mondat erejéig a Yamaha is említésre kerül, róluk ugyanis az a további hír, hogy ugyan azt mondták, hogy szívesen átadják a csapatot valakinek, talán mégsem annyira szívesen, vagy legalábbis nem akárkinek (lehet saját maguk torpedózzák meg, hogy legyenek Yamaha-k továbbra is a mezőnyben?).

Jonathan Rea sérült ugyan jelenleg, de ő is jelentős szereplő ebben a szappanoperában - úgy tűnik az ír is a MotoGP-be vágyik, ugyanis egyes források tudni vélik, hogy Lucio Cecchinello alakulatával tárgyal, ami kis időre megszakadt pont a sérülés miatt, de mostanában újra felvették a fonalat.

A legkeresettebb versenyző a WSBK mezőnyben viszont Leon Haslam, akinek kérői közt Francis Batta (Alstare Suzuki), a Ten Kate csapat, Paul Bird (Kawasaki), és a saját jelenlegi alakulata, a BMW is ott van. Az ok egyszerű,a hároméves kontraktusa ugyan aktív, viszont egy év után szabadulhat belőle (ha akar). Leon egyénként az elektronika körüli problémákat szeretné megoldatni csapatával és hogy szelídítsék meg kicsit a bivalyerős S1000RR-at, de erre talán nincs esély.

Troy Corser nem valószínű, hogy marad, az Alstare felé kacsintgat, ahol korábban bajnok is lett, onnan viszont Michel Fabrizio-nak áll kifelé a rúdja, aki a jelek szerint a  BMW Italia-nál váltaná James Toseland-et és lenne partnere Ayrton Badovini-nek, aki úgy néz ki marad a helyén.

Paul Bird időközben azon van, hogy a Kawasaki projectet megtarthassa, de a verebek azt csiripelik el fogja veszteni a jogot, mert túl sokat költenek és helyette a jelenleg Supersport-ban futó Motocard kaphatja meg.

Az Aprilia-nál fix helye van Max Biaggi-nak, amit csak saját maga primadonnasága vagy hirtelen felindulásból elkövetett visszavonulása hiúsíthat meg. Nem úgy Leon Camier, aki már egy kicsit unja, hogy minden hétvégén valami vacakot rajta tesztelnek, ami nyilvánvalóan nem működik.

A régi jó ismerős Colin Edwards a jelek szerint a sikerei helyszínére, a Castrol Honda-hoz térne vissza, és a cikk szerint jelenlegi csapattársa, Cal Crutchlow is lehet hogy visszatér a WSBK világába, mivel mindketten összekaptak főnökükkel a Tech 3-nál.

Végül pedig a jelenlegi Yamaha-s srácok is kaptak egy kis pletykát a fejükre, állítólag nem csak Laverty, de Melandri is "könnyen" a MotoGP-ben találhatja magát (róluk még érdekes módon megjegyezte a cikkíró, hogy ugyan mindketten viselnek Monster logót a felszerelésükön, de csak az egyikük kap érte ténylegesen támogatást).

Természetesen nem tudni, mi igaz, vagy mi változik egy hét múlva az itt felsoroltakból, ezért kezeljük az információkat óvatosan.

2 komment

Címkék: yamaha suzuki rea melandri wsbk bsb toseland edwards kawasaki corser biaggi crutchlow fabrizio laverty haslam badovini camier

Folytatódik a keringő

2011.08.05. 13:06 fullthrottle

Sejtettük hogy így lesz (és még messze nincs vége) - újabb adalékok érkeztek a tegnapi MotoGP-t érintő átigazolási pletykákhoz. Az egyik legfőbb kérdés ugye, hogy a Honda hány gépet tud felállítani a rajtrácsra jövőre, ugyanis az már szinte biztos a gazdasági válság utóhatásaként, hogy nem annyit mint idén. Az olasz Racing Tribune tudni véli, hogy a hetes szám (ha jóindulatúan Bostrom beugrását is beleszámoljuk, bár ő Elias tartalékmotorját kapta meg) négyre fog csökkenni. Ha kicsit számolunk, szinte biztos, hogy a két Repsol foglalása egyértelmű - marad kettő, amit talán Simoncelli (ha marad) és Dovizioso kaphatnak majd meg? A Gresini csak egy motorral megy majd? Csupa érdekes kérdés, de persze várjuk meg a hivatalos bejelentéseket, csak ugye addig is gondolkodik az ember.

Az olasz lap más istállókat is nagyító alá vett, bár igazán új információk innen nem derültek ki. A Yamaha-nál a jelek szerint nem lesz változás, továbbra is a gyári csapat (akiknek a legfőbb gondjuk még mindig a szponzor nélküliség) és a Tech 3 kap majd motorokat (utóbbinál Edwards szerződése lejár, és majdnem biztos, hogy nem újítják meg). A Suzuki-ról is van a cikkben egy rövid említés - jövőre ugyan jönnek az ezres motorok a nagy géposztályban, a japán alakulat könnyen lehet, hogy csak úgy tudja túlélni a financiális problémáit, ha továbbra is 800-asokkal áll rajthoz (ami gyakorlatilag majdnem biztos, hogy visszasorolja majd őket a mezőny végére).

3 komment

Címkék: yamaha honda suzuki motogp edwards

Tripla élvezet - ajánló

2011.08.05. 10:20 fullthrottle

Nyári szünet? Uborkaszezon? Ugyan már! Éppen most érkezik a British Superbike a nyolcadik állomásához, a legendás Brands Hatch-hez. A hétvége ráadásul nem is a szokásos két futamot hozza, hanem hármat. Fontos tudni, hogy az eltérés nem az elmúlt, Oulton Park béli második, heves esőzések miatt eltörölt futama miatt alakult így, az is pótolva lesz majd, de az augusztus 27.-29. között megrendezésre kerülő Cadwell Park-i versenyen. A mostani hétvége egyik különlegessége, hogy a mai napon, azaz pénteken a rövidített Indy változaton köröznek versenyzők, míg szombaton és vasárnap már a klasszikus és hosszabb Grand Prix vonalvezetést használják. A futamokon vadkártyával elindul a Kawasaki World Superbike alakulata is Joan Lascorz-zal és a sérült Tom Sykes-ot helyettesítő Broc Parkes-szal a nyeregben. A hétvége menetrendje magyar idő szerint a következő (a British Eurosport élőben közvetít):

Szombat:
14:10 Időmérő
17:15 Futam #1 (16 kör)

Vasárnap:
14:15 Futam #2 (20 kör)
17:35 Futam #3 (20 kör)
 

3 komment

Címkék: wsbk bsb brands hatch wss

Nap képe: Bostrom és a ragacsok

2011.08.04. 22:42 fullthrottle

Egy kis visszatekintés Laguna Seca-ba - a beugró Ben Bostrom-nak több a szponzorfelirat van leragasztva a bőrruháján a MotoGP futamon, mint amennyi nem (a hétvégén ugyanis az AMA SBK-ban is indult és voltak egymással ellentétes szponzorok).

(forrás)

Szólj hozzá!

Címkék: ama motogp laguna seca nap kepe bostrom

Ezpeleta nem akar tömeget

2011.08.04. 18:12 fullthrottle

Carmelo Ezpeleta, a Dorna fő embere kijelentette, hogy jövőre 36 versenyzőben maximalizáják a Moto2, de az újonnan induló Moto3 mezőnyét is. Utóbbi kategória, mint ismert, a 125-öt fogja felváltani, egyhengeres, 250 köbcentis négyütemű gépekkel. A Honda és a KTM már javában tesztelnek és készülnek az indulásra, de állítólag érdeklődik a Yamaha is, valamint "egy olasz cég" és a Mahindra is. Hogy mi fog történni a Moto2 jelenleg majd 40 fős mezőnyével? Ezpeleta egy rövid megállapítással nyugtázta, miszerint lesznek alakulatok, akik a Moto3-ban lesznek kénytelenek indulni. Az Aspar csapat mindenestre biztosan ott lesz mindhárom kategóriában, mint idén, de számítani lehet rá, hogy a Tech 3 is hasonlóan nagyra nő majd.

Szólj hozzá!

Címkék: aspar dorna moto2 moto3 tech 3

Yamaha után a vízözön

2011.08.04. 17:22 fullthrottle

Nem nyugszik a Superbike világa (sem) a hétfői Yamaha-s bejelentés után. Ugyan már az pár nappal ezelőtti hírben is említettük, hogy a csapat megmentője egy olyan privát alakulat lehet, aki továbbviszi a gárdát, immár nem gyári csapatként, de gyári támogatással, s hogy erre igen jó esélye van a jelenleg Supersport-ban ténykedő ParkinGO (BE1) csapatnak, most újabb adalék érkezett a történethez. A gárda irányítójaként (és a Triumph project egyik fő alakjaként) ismert Giuliano Rovelli kijelentette, hogy kész a feladatra, és szívesen megismételné azokat a a sikereket egy szinttel feljebb, amiket a Supersport-ban sikerült elérniük. Az egyetlen megoldandó tényező a megfelelő financiális támogatás megszerzése, ami mindehhez szükséges, az viszont a malmukra hajthatja a vizet, hogy jövőre már csak egy motort állíthatnak össze a csapatok versenyzőnként, ezáltal csökkentve a költségeket. Az olasz menedzser mindenesetre leszögezte, hogy a jövőt mindenképp Chaz Davies-szel képzelné el, aki jelenleg magabiztosan vezeti a Supesport tabelláját (s akinek neve korábbról a MotoGP világából, ott is főleg a 125-ös illetve 250-es kategóriákból csenghet ismerősen), de második opcióként természetesen Marco Melandri is erősen megfontolandó kategória.

Ha pedig már az olasznál tartunk, foglalkozzunk kicsit az őt körülevő pletykákkal is. A hírek szerint a csapattal kapcsolatos bejelentés után megnőtt az érdeklődés iránta (korábban eltökélt szándéka volt, hogy a Yamaha-val marad). Erősen megkörnyékezte ugyanis a Castrol Honda - ahol ebben vetélytársa (vagy jövőre csapattársa? ki tudja) Toni Elias lehet, akit épp az előző, MotoGP-s átigazolós hírben említettünk - de a BMW, az Aprilia és a Suzuki számára sem közömbös. Ha pedig már japán alakulat szóba került, a forrásul szolgáló cikkben azt is tudni vélik, hogy az Team Alstare Suzuki névváltáson esik át jövőre, és nem egyedüliként használja majd immár az erőforrásokat, hanem érkezik állandóra a Silverstone-ban csak vadkártyásként beugró Samsung Crescent Racing, Jon Kirkham-mel és John Hopkins-szal a fedélzeten. Ez érdekes fejlemény lenne annak fényében, hogy Francis Batta (Alstare főnök) pár napja már a visszavonuláson elmélkedett, hogy ha nem sikerül megegyezni a japánokkal.

5 komment

Címkék: yamaha pletyka honda suzuki elias melandri davies wsbk

Mozgolódik az átigazolási piac

2011.08.04. 15:27 fullthrottle

Mint minden évben, most is eljött az az időszak, amikor már a következő évi felállásokról, elszerződésekről kezdenek beszélni a paddock-ban, számtalan találgatást és spekulációt szülve, hiszen sokszor nem lehet ezekről a dolgokról nyíltan beszélni az éppen érvényben lévő kontraktusok miatt. Most egy rakás ilyen hír érkezett, úgyhogy ezeket most csokorba szedve vesézzük ki.

A Repsol Honda-nak úgy tűnik, hogy nem jött be a hármasfogat felállás, és már többször is lehetett hallani, hogy jövőre már csak két motort indítanának a csapatban (Pedrosa-val és Stoner-rel). S hogy mi lesz akkor Andrea Dovizioso-val? A legfrissebb hírek szerint az LCR Honda-nál találhat új otthonra, ahol a tervek szerint továbbra is gyári versenyző lenne. Lucio Cecchinello csapatfőnök el is mondta, hogy örülne a dolognak, mert nagyra értékeli az olasz versenyző eddigi teljesítményét, ugyanakkor hangsúlyozta, hogy a megegyezésnek anyagi előfeltételei is vannak, ugyanis elő kell teremteniük a szponzoroktól az ehhez szükséges (jelenleginél nagyobb) anyagi feltételeket.

Az előzőekhez kapcsolódik, hogy Toni Elias alighanem távozik év végén (a sorozatból is, pletykák szerint a Superbike a cél), mert annak ellenére, hogy a Moto2-ben tavaly nem talált legyőzőre, idén nagyon elégedetlenek vele az LCR-nél. Ennek kapcsán felmerült, hogy a gárda kétfős is lehetne, a másik pozicióra Stefan Bradl-t szemelték ki, akinek a neve viszont a Tech 3-nál is felmerült (Edwards váltásaként), valamint ne feledjük, hogy  korábban a jelenlegi alakulatának, a Kiefer Racing-nek a neve is szerepelt azon újoncok között, akik lehetőséget kapnának a MotoGP-ben való indulásra csökkentett költségek mellett. Könnyen lehet egyébként, hogy leendő Bradl LCR-s karrierje már csak a Dovizioso miatti nagyobb költségek miatt is meghiúsulhat.

Andrea Iannone neve is célkeresztbe került a napokban, aki ugye pár hete a Pramac Ducati-val tesztelt, valamint szintén tárgyalt a Tech 3 királykategóriás alakulatával. Az olasz elmondta, hogy a tesztet nagyon élvezte, de jelenleg nem tudja mi lesz vele, és pillanatnyilag a Moto2-re szeretne fókuszálni minden erejével és versenyeket nyerni. A CRT szabályok keretein belül kiválasztott szerencsés csapatok közt egyébként a Speed Master is ott van, ám még nem tisztázott, hogy Iannone "házi" alakulata meg is tudja lépni az egy szinttel fentebb való lépést.

A következő a sorban Marco Simoncelli, aki jelenleg a Honda döntésére vár. A japánok ugyanis most számolgatják a költségvetést jövőre, vagyis hogy kiket tudnak támogatni gyári versenyzőként, amire a mezőny fekete báránya a botrányai ellenére erősen számít. Menedzserével, Carlo Pernat-tal egyetemben a brno-i futamig várják a döntés meghozatalát, mert úgy hirlik időközben a Ducati is elkezdett érdeklődni Simoncelli iránt. Könnyen lehet, hogy ez az érdeklődlés csak egy teszt, mit is mondana az olasz, hiszen a vöröseknek élő szerződéseik, és biztos felállásuk van a jövő évre (hacsak nem akarnak több motort is indítani). Mindenesetre Alessandro Cicognani, a Ducati főnöke tagadta, hogy a megkeresés megtörtént volna és elmondása szerint nem lesz változás náluk a jövő évre nézve.

S ezzel el is érkeztünk a lista legutolsó ámde legmeglepőbb részére, méghozzá Valentino Rossi-hoz. Eddig is lehetett hallani sutyorgásokat, hogy a kilencszeres világbajnok nem egészen így képzelte a Ducati-s kalandot, és legszívesebben egy privát alakulattal állna rajthoz jövőre (Honda motorral), ahol maga ura lehet, most azonban Marco Melandri szolgált egészen konkrét hírekkel. Szerinte ugyanis a Doktor és a Ducati házasságán meg vannak számolva már a hónapok, és a jelenleg Superbike-os olasz tudni véli, hogy az ő korábbi alakulata, a Gresini Honda érdeklődik Rossi iránt.

Személyes megjegyzés: Hogy a dolog igaz-e vagy sem, természetesen nem tudni, mindenesetre sok szál összefügg a történetben és egyik lépés mozgathatja a másikat (ezért is írtunk egyben ezekről inkább). Mert ha például "Sic" is marad a Hondánál, és Rossi is érkezne ugyanide, akkor a Honda-nak már öt kifogástalan gyári motort kellene biztosítania és akkor még Aoyama-t nem is számoltuk, aki a gyár révén, mint hazai versenyző, szintén előnyben lehet. A másik dolog, amib érdemes elgondolkodni, hogy Rossi és a Honda viszonya nem ért ugye szerencsés véget, továbbá az olasz a Yamaha-tól is többek közt azért távozott, mert "két dudás nem fér egy csárdában" alapon nem feltétlenül akart egy Lorenzo kaliberű erős egyéniséggel egy csapatban dolgozni. Nos ha a Hondás szerződés igaz, akkor mindjárt kettő de akár három erős egyéniséggel is meg kellene birkóznia, ráadásul nem a gyárinak kikiáltott együttesben. Azt meg már csak tényleg lezárásként, hogy Rossi szereti az őt körülvevő szakembereket is magával vinni, ha csapatot vált, így sok kérdést felvetne egy ilyen hirtelen váltás, nem vallana rá, hiszen most kezdték el a munkát igazán az olasz gárdánál. De meglátjuk mit hoz a holnap, azt hiszem sokat fogunk még erről hallani a következő hetekben / hónapokban.

FRISSÍTÉS! No és akkor máris még egy adalék a történetbe: a másik, Superbike-kal foglalkozó írásunk közben került elő az az információ, mely szerint a Rizla Suzuki MGP-s alakulata a Dorna vigyázó szemeinek kereszttüzében áll, a spanyol szervezők ugyanis nem szeretnék, ha a japánok csak úgy hirtelen lelépnének, mint a Kawasaki 2009-ben. A csapat viszont így is úgy is gondban van (a financiális problémák mellett), mert egyetlen versenyzőjüket, Alvaro Bautista-t korábbi munkaadója, Aspar Martinez csábítgatja egy privát Ducati nyergébe.

1 komment

Címkék: pletyka honda elias motogp rossi ducati bradl simoncelli iannone bautista dovizioso

Kiyonari-ék nyerték a suzukai 8 órást

2011.08.03. 18:30 fullthrottle

Július utolsó hétvégéjén nem csak Silverstone volt hangos a motorzúgástól, hanem Suzuka is, hiszen most rendezték meg a tradicionális suzukai 8 órás viadalt. A győztes csapat az F.C.C. TSR Honda lett, melynek tagjai Kousuke Akiyoshi, Shinichi Ito és nem utolsósorban a kurrens BSB bajnok Ryuichi Kiyonari voltak. Nem volt problémamentes a célbajutás, ugyanis a verseny első órájában Kio esett el, ami kapcsán visszaestek a harmadik helyre, később pedig a már visszavonult, de csak a verseny kedvéért rajthoz álló Ito is rontott. Végül azonban az ötödik óra derekán újra élre álltak, és a végső elszámolásban 38 másodperccel verték a második, Yukio Kagayama, Josh Waters, Nobuatsu Aoki felállsú Yoshimura Suzuki Racing gárdáját. A harmadik helyen pedig Takumi Takahashi, Makoto Tamada és Tadayuki Okada alkotta Musashi RT HARC-PRO Honda csapat végzett, 1:31 perc hátrányban. Ito-nak és Kiyonari-nak ez volt a negyedik diadala, amivel beérték Wayne Gardner-t, az abszolút csúcstartó viszont Tohru Ukawa maradt öt gyözelemmel.

2011 Coca-Cola Zero Suzuka 8 Hours - végeredmény:
1. F.C.C TSR Honda (K. Akiyoshi, S. Ito, R. Kiyonari) Honda
2. Yoshimura Suzuki Racing (Y. Kagayama, J. Waters, N. Aoki) Suzuki
3. Musashi RT HARC-PRO (T. Takahashi, M. Tamada, T. Okada) Honda
4. BMW Motorrad France 99 (S. Gimbert, E. Nigon, D. Cudlin) BMW
5. EVA RT Test Type-01 Trickstar FRTR (O. Deguchi, T. Terizawa, S. Takeichi) Kawasaki
6. Crown Keibihosyou Racing (T. Hamaguchi, K. Kitaguchi, K. Watanabe) Honda
7. Yamaha Racing France GMT94 Ipone (D. Checa, M. Lagrive, K. Foray) Yamaha
8. Tehru-Honeybee Racing (S. Iwata, T. Sekiguchi, H. Noda) Honda
9. Suzuki Endurance Racing Team (V. Phillipe, A. Delhalle, D. Sakai) Suzuki
10. Toho Racing Hiroshima Desmo (T. Yamaguchi, H. Kunikawa, K. Eguchi) Ducati

2 komment

Címkék: bsb suzuka endurance

Hayden pótkerekekkel gyakorolt

2011.08.03. 17:29 fullthrottle

A lausitzring-i DTM futam már jó pár hete megvolt (egész pontosan június 18-19-én). Hogy miért is érdekes ez itt a blogon? Nos Nicky Hayden is ellátogatott a német pályára, és ha már ott volt, akkor a jó kapcsolatainak hála (az AMG a Ducati egyik főbb szponzora) kipróbálhatott egyet a sorozat versenygépei közül (természetesen Mercedes-t). Az amerikait David Coulthard, korábbi F1-es menő istápolta, aki mióta 2007-ben elhagyta a legismertebb autós szériát, immár a német túraautók világában talált új otthonra. Az eseményről csak most került videó a világhálóra, így ez az apropója a hírnek. 2006 MotoGP bajnoka láthatóan jól érezte magát, ám a hírek szerint azért annyira nem nyűgözte le a négykerekűek világa, hogy a motorversenyzést feladja. Hayden egyébként nem egyedüli vendég volt motoros berkekből, a lausitzringi hétvégén - Max Neukirchner, Ralf Waldmann és Dirk Raudies versenyzett is a Volkswagen Scirocco-R kupában (ahová Stefan Bradl is hivatalos volt, de megfázás miatt le kellett mondania a szereplést).

Szólj hozzá!

Címkék: video bulvár motogp hayden lausitzring

süti beállítások módosítása