HTML

Naprakész színes hírek a gyorsasági motorsport világából

Utolsó kommentek

  • neked ugatok: kár érte, én tipikusan a "nem vagyok kétkerekű motorsportrajongó" kategóriába esem, ennek ellenére... (2012.04.28. 13:28) Jöhet a nyugdíj
  • 3ndRush: Jáááááj... Minden nap +néztem az oldalt, a napi 15 oldalam közt simán bent volt, így nagyon sajnál... (2012.04.27. 12:31) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: @#86: Talán nem is baj, hogy nem akkor, nem akarok könnyes szemű rajongóknak írni, hanem azoknak a... (2012.04.18. 20:50) Jöhet a nyugdíj
  • #86: @fullthrottle: na igen. vagy elkéstél pár évet (Talma-hisztéria lecsngett), vagy a kelleténél kor... (2012.04.18. 18:17) Jöhet a nyugdíj
  • fullthrottle: Kösz Nektek is! @toto92: Olyan szempontból talán, hogy a sokismeretlenes egyenlet megoldóképlete ... (2012.04.18. 10:02) Jöhet a nyugdíj
  • Utolsó 20

Címkék

125 (42) abe (1) abraham (8) afm (1) agostini (1) aitchison (2) ajo (1) albacete (1) alcarras (1) almeria (1) alstare (1) ama (11) aoki (1) aoyama (10) aprilia (37) aragon (19) argentína (4) aspar (18) assen (2) austin (3) avintia (1) badovini (1) barbera (14) barros (3) battaini (4) bautista (13) bayliss (17) berger (4) biaggi (20) bimota (4) bitter (1) bmw (27) bontempi (1) bostrom (2) bqr (3) bradl (20) brands hatch (21) bridgestone (2) brno (9) brookes (14) bsb (108) bukás (16) bulvár (51) burgess (2) byrne (11) cadalora (1) cadwell (5) camier (10) canepa (2) capirossi (14) cardus (2) cartagena (2) catalunya (2) cecchinello (2) checa (46) chile (1) chili (1) clinica mobile (1) cluzel (4) colandrea (1) corser (4) corsi (3) cortese (6) corti (2) costa (1) crt (85) crutchlow (6) csajok (5) cudlin (5) dakar (1) davies (16) daytona (1) debon (1) de angelis (4) de puniet (15) de rosa (5) donington (7) dorna (3) dovizioso (19) drift (1) ducati (117) dunlop (1) easton (2) edwards (22) elias (14) ellison (5) endurance (4) espargaro (6) estoril (3) exkluzív (2) ezpeleta (3) f1 (5) fabrizio (5) faubel (1) favarro (1) fenati (1) film (2) fim (3) fogarty (2) folger (4) fores (1) foret (5) fotózás (2) ftr (1) fun (13) gadea (2) gardner (2) gibernau (1) giugliano (3) granado (1) gresini (28) grotzkyj (1) guareschi (1) guintoli (3) haga (19) harada (1) harley davidson (2) harms (1) haslam (15) hayden (27) hayes (3) hellókarácsony (1) hernandez (4) herrera (2) hickman (1) hill (16) hockenheim (1) hoffman (1) honda (87) hopkins (35) hutchinson (3) iannone (17) idm (1) időmérő (12) imola (24) india (2) indianapolis (8) interjú (3) ioda (3) ito (1) iwema (1) jerez (30) kalex (2) kallio (5) katar (9) kawasaki (27) kent (2) kirkham (3) kiyonari (3) knockhill (1) ktm (9) laconi (1) laglisse (1) laguna seca (4) lanzi (1) lascorz (10) lausitzring (1) laverty (33) lorenzo (33) losail (2) lowes (5) lowry (1) lucchinelli (1) luthi (7) macau (8) mackenzie (1) magny cours (4) mahindra (1) marini (2) marino (1) marquez (32) martin (1) mccormick (5) mccoy (2) mcwilliams (5) melandri (21) mercado (1) misano (15) mobil (1) moncayo (1) monza (5) morais (1) moszkva (4) motegi (27) moto2 (152) moto3 (63) motog (1) motogp (470) motul (1) mugello (3) muggeridge (1) mv agusta (5) mz (4) nakagami (1) nakano (1) nap kepe (107) neukirchner (2) nieto (1) noyes (1) nurburgring (10) okada (1) oliveira (5) oulton park (1) paris hilton (1) parkes (4) pasini (9) pedrosa (14) pernat (2) pesek (1) petrucci (2) phillip island (46) pietri (1) pikes peak (1) pirro (9) pitt (2) pletyka (65) poensgen (1) polita (2) pons (4) portimao (18) porto (1) pr (1) rabat (1) rainey (3) rally (7) rapp (1) rea (27) redding (12) reklám (4) repsol (5) retro (1) rins (6) rio (1) roberts (3) roccoli (1) rolfo (3) rosell (2) rossi (68) rutter (5) sacchi (1) sachsenring (4) salom (1) sandi (2) scassa (6) schwantz (5) sebestyén (5) sentul (2) sepang (31) sherco (1) silva (1) silverstone (4) simeon (1) simon (5) simoncelli (40) sisak (8) sissis (1) smith (9) smrz (2) snetterton (1) sofuoglu (8) spa (1) spies (15) statisztika (3) stk (1) stoner (39) suter (2) suzuka (3) suzuki (45) sykes (13) szabadkártya (11) szabályok (3) takahashi (2) talmácsi (2) tamada (1) tas racing (1) teamtoth (1) tech 3 (5) terol (11) teszt (123) tinmouth (1) tomizawa (3) torres (1) toseland (5) triumph (1) ttxgp (1) twitter (4) üzlet (1) v8 (1) valencia (52) vallelunga (2) vazquez (1) vermeulen (6) verseny (13) versenynaptár (4) video (176) videojáték (1) vinales (15) vroom (10) waters (1) west (10) wilairot (5) wsbk (299) wss (52) wtr (1) xaus (7) yamaha (60) yanagava (1) zanetti (3) zarco (6) Címkefelhő

Partnereink

A Honda és a bili kavarásának esete

2012.02.07. 20:47 fullthrottle

Úgy tűnik valami megkattant a fejekben Japánban, mert a Honda elég fura akcióba kezdett. Kezdetnek itt volt a tegnapi interjú Casey Stonerrel, ma pedig egy összehasonlító táblázatot hoztak le az újdonsült világbajnok és Valentino Rossi eredményeit tekintve Twitteren. A kommentár némileg fennhéjazóan a következő volt: "A statisztika mindent elmond"

A statisztikákkal önmagukban még nincs is gond, ám az időintervallum úgy lett kiválasztva, hogy egyértelműen az ausztrálnak kedvezzen. A legutóbbi öt évet vették ugyanis figyelembe, amiben beletartozik Rossi tavalyi katasztrofális szezonja, de azok az évek is, amikor az olasz elveszítette az elsőséget Lorenzóval, illetve az akkor még ducatis Stonerrel szemben.

Rossi reagált is egy válaszüzenetben, nehezményezve a fent felvázolt érveket, javaslata szerint mindkettejük első öt évét lenne érdemes inkább összevetni. A Honda üzenete azonban másoknak is szemet szúrt, több szakmabeli is reagált a japán márka összehasonlítására - nem túl pozitívan.

Az ügy vége az lett, hogy a Honda - látva, hogy a PR fogás visszájára sült el - szélsebesen leszedte a képet, majd nem győzött szabadkozni. Elmondásuk szerint csak egy kis mókázásról volt szó, egy kis hasonlítgatásról, nem kívánták Rossi sikereit csorbítani.

Már csak az a kérdés, hogy ennek érdekében miért pont ezt az időszegmenst választották ki akkor. De a legérdekesebb viszont talán mégis az, amibe talán bele se gondoltak(?), hogy ezzel tulajdonképp Stoner ducatis eredményeit tolták a középpontba, ezzel tulajdonképp a konkurenciát éljenezve. Akárhonnan is nézzük, nagyon rosszul sült el a dolog és tulajdonképp nem is nagyon lehet érteni, hogy mi szükség van erre, hiszen a Honda mind egyéniben, mind csapatban a csúcson van - s ezekre az eredményekre valóban büszkék lehetn(én)ek.

Az már csak a hab a tortán, hogy a hétfőn kritizált minimum súlyszabály ügyébe már a Dorna is felszólalt. Elmondták, hogy a változtatás tényleg a CRT csapatok érdekeit szolgálta, ugyanis nehéz / költséges lett volna a "kicsiknek" módosítaniuk lefelé, azaz súlyt csökkenteni.

1 komment

Címkék: honda motogp rossi ducati stoner

A bejegyzés trackback címe:

https://vroom.blog.hu/api/trackback/id/tr994076369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ANONYMOUS 2012.02.08. 08:53:32

időintervallum
Gondolom azt az időt akarták összevetni amióta Stoner is itt van(ami 6 év és nem 5):-) Egyébként Stoner 6 éve sem volt végig egy diadalmenet,rögtön emlithetjük az első évét ami nagyot ront a staton,szal ha az utóbbi 5 év lett volna csak akkor még rosszabb Rossira nézve ez a stat:-)
Amúgy az egész ugy értelmetlen ahogy van és ahogy Rossi első 5 éves ötlete hisz mindenki tudja mik voltak akkor az erőiszonyok és mi mostanában.

"hogy ezzel tulajdonképp Stoner ducatis eredményeit tolták a középpontba"
Igen csak ha azok az eredmények a ducatin multak(ahogy részben multak is)akkor Rossi miért nem alkotott azon a csodás gépen?

A Dorna meg akkor sem mondaná azt,hogy a ducatinak akartak kedvezni ha ez papirra lenne vetve azt előkerülne.

Szal lehet innen is onnan is nézni és ki lehet hozni valamit és annak az ellenkezőjét is.
Az értelmét egyébként én sem látom.
És megint mi lesz Stoner lesz a mindenféle csak a jó nem holott lehet ő is csak akkor látta amikor már kikerült.
süti beállítások módosítása